Suus.. nou dan duurt het niet lang meer totdat ze helemaal door gaat slapen! Mum.. zo.. netjes hoor!! Oningebakerd! Misschien is de sprong nu snel genomen! :-D Zoo net nog een uurtje geslapen.. net gedouched en meisje slaapt nog steeds lekker ze gunt het me vandaag(moet ook heb koppijn...ongi komt bijna weer
@ Bos: Wat super dat Lars vannacht ook maar 1x is wakker geworden... hier ook hoor... eer dat ik echt goed wakker ben om eruit te stappen is vriendlief al onderweg naar haar kamertje... wat ik overigens helemaal NIET erg vind, want hij legt zijn kop neer en slaapt weer, ik ben klaarwakker en kan niet meer slapen! ik doen nu trouwens wel sokjes over Dimara haar handjes en dan pas haar slaapzak aan, dan blijven haar handjes wat in de slaapzak hangen en krijgt ze geen koude handjes... die koude handjes zijn niet erg, maar zodra ze die koude handjes in haar gezicht krijgt wordt ze wakker... fijn dat je zo gewaardeerd wordt op je werk zeg! Kindjes zijn zeker wel flink gegroeid hihi
@ Bos: ohhh heerlijk zeg! Doe mij ook zo'n behandeling... @ Mum: Ach, dat hebben ze nou eenmaal. Maar het drijft je soms tot waanzin niet?
@mum: ja kids zijn erg groot geworden. was er 1 die ik nie meer herkende *Schaam* ik heb nu een dikkere slaapzak voor lars hij had geen koude handjes gisteravond. nu alleen overdag nog afbouwen maar ach alles op zijn tijd. hoop dat hij zo wakker word want wilde om half 11 weg gaan.
@debby: dat doe ik zeker.. saai als het zo rustig is op het werk.. of niet? @babylaney: welkom hier!! @mum: fijn dat jou meisje ook zo lief is geweest vannacht @juffie: toch handig die kolfvoorraad.. @bos: jij laat jezelf goed verwennen hot stone massage.. en nu gezichtsbehandeling.. goed zo @ukkie: vervelend dat je hoofdpijn hebt heb je dat altijd als je ongi moet worden?? @all: ik ga zo luiers kopen bij kruidvat maar weet niet zo goed wat ik moet nemen.. wil flink wat inslaan.. ze heeft nu net maatje 2 steeds.. wat adviseren jullie
goeiemorgen @bos oh lekker mag ik mee @debby muts ghihi lekker vroeg dan. @maris jeetje lekker duur zeg. is ie ook niet verzekerd?? misschien kan het 80% vergoed worden. en als het een allergie is dan gaat dat de maand erna niet opeens weg lijkt me. @suus lekker nachtje dus @mum nog zo'n doorslaper @slapen hier gaat het nog steeds niet super, ayden gaat nu meestal om 7 uur soms 8 naar bed en krijgt dan zijn laatste fles en dan word tie weer wakker om 5 of 6 voor de volgende maar nooit later en dan ook nog eens vanacht om half 4 voor zijn speen en om half 6 grrrr.. wanneer gaat tie weer doorslapen???
@ debby jeuh dan begint je dag toch niet zo goed :s @ ukkie hoe is t met Sophie? @ Chamaro luiwammes Wat een dure medicijnen zeg @ (bijna) doorslapers wat doen jullie dat voorbeeldig! Wat is mama blij met jullie @ mum leuke jas! En wat een lekkere wangen heeft Dimara. Heb je mailtje gehad, ga het zo in orde maken!! @ bos we dahten dat t tandjes waren maar t zet echt niet door Lekker een gezichtsbehandeling, ik moet ook weer eens gaan. @ oma ik hoop dat je heel snel en een heel posi antwoordt hebt!!! @me koorts is gelukkig flink gezakt maar helaas weer een slechte nacht. Ze wil nog steeds maar niet drinken. Wel elke dag gelukkig rond de 300 dus das net genoeg. (kindjes met koorst moeten 50 drinken per kilo lichaamsgewicht) Ben nu op mn werk en papa is thuis. Aan de ene kant ben ik blij en heb ik ff 'rust' maar mis mn meisje ook. Ga snel wat doen want na 2,5 week vrij ligt er een berg werk @ kim had je nog willen smsen, hoe was je eerste werkdag?
owja ff nog, ben gister helemaal uit mezelf ongie geworden!!! En ook nog netjes na 4 weken!! Waar je al niet blij mee kunt zijn
@ SUUS ik zou er niet neveel kopen want hier wss het ineens over met maatje twee. Dan komt alles erlangs. Ook al staat er dat het tot een bepaald aantal kilo kan, hier woog ze minder maar had wel een groter maatje nodig (snap je me nog ????haha)
ik ga alles nu afbellen, christian is ziek, 37,6 en al 3 keer behoorlijk gespuugd, hij wil alleen maar slapen, reageert nauwelijks op mij en als ik hem uitkleedt.
Ryanne.. he toch.. valt ze ook af dan? Wanneer houdt het een x op voor jullie.. Met Sophie gaat het wel wat beter.. denk dat het door de prikjes komt. Vanmorgen 37,9 maar moet even goed in de gaten houden... wacht op het moment dat ze nu wakker wordt dan kan ik haar weer tempen.. Gelukkig drinkt ze hier wel veel. Succes meisje! en succes op je werk!
suus. ja voor mijn zwangerschap ook maar ben weer aan de pil.. misschien is die pil wel niet goed! Juffie.. 37,6 is nog niet zorgwekkend maar wel het feit dat hij bijna niet reageerd.. ff in de gaten houden!
juffie.. ik dacht dat ook altijd... maar babys schommelen heel erg in tempratuur.. je moet gewoon elk uur even tempen.. het is pas koorts vanaf 38,5.. kheb gisteren (aangezien Sophie ook verhoging heeft) een heel artikel gelezen over koorts.. erg intressant.. kan het nog even voor je opzoeken als je wilt
@ juffie hem niet te dik aankleden en proberen wat drinken te geven. 37.6 gaat nog, 37.5 is nog 'normaal' Benieuwd wat de HA zegt. Stertke meid
@ Debby: ja idd.. het was ook gewoon zo plotseling, dat doet ze gewoon nooit... misschien had ze gewoon buikpijn en zat die enorme spuitluier haar gewoon heel erg dwars! @ Bos: Daar hoef je je toch niet voor te schamen? je bent een hele tijd weggeweest en kindjes groeien en veranderen zo snel! ik laat Dimara nu ook haar 1e slaapje smorgens in haar slaapzak, omdat ik haar dan met slaapzak half aan kan verschonen en weer in bed leg, als ik haar eerst van haar slaapzak moet ontdoen, dan moet inbakeren en dan weer in bed leg is ze te wakker... ik zie wel wanneer ik de andere slaapjes afbouw, ach we hebben ook de tijd toch! ben wel blij dat jij op t zelfde moment begonnen bent met ontbakeren, kunnen we elkaar een beetje vertellen hoe en wat! @ Kim: lastig zeg dat Ayden nog zo vaak wakker wordt... ik las bij de aug. mama's dat de laatste fles best een papfles mag zijn dus met 3 flinke scheppen rijstebloem, misschien kan je dat eens proberen? @ Ryanne: Is goed meid, sorry dat ik je er juist nu mee lastig moest vallen... Ja die wangen van Dimara haha, ze is flink veranderd hé sinds Landal! Gelukkig dat de koorts in ieder geval flink gezakt is! en fijn dat ze gelukkig net genoeg drinkt! hoop dat ze snel opknapt hoor! Werkse zeg! succes met die berg werk! Wat goed dat je uit jezelf ongie bent geworden zeg! Ga voor je duimen dat het zo blijft! @ Juffie: Wat Ukkie zegt, die temp is niet zorgwekkend nee, Dimara had ook altijd 37,1 en schrok ook toen het ineens 37,6 was maar nu zit ze eigenlijk altijd rond de 37,5... idd wel even goed in de gaten houden dattie niet reageerd!
Nou de Huisarts gebeld, ik moet om half 3 toch even komen. Ze willen hem toch even zien. Ik zit nu ineens te bedenken misschien komt het wel door mij Ik heb al 8 dagen achter elkaar diarree, maar heb niet gedacht dat Christian daardoor problemen zou hebben.. Ik vermoed dat ik diarre heb doordat ik niet goed tegen gist en suiker kan..