Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zooo de kast even afgestofd, CB belde net we mogen 12 januari komen ipv vandaag

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    goed geregelt dus juffie. Hier get voordeeel dat we alles bij elkaar hebben (ha,cb,apotheek,fysio.. alles onder 1 dak!)
    Ik ga ff de was aanzetten... brb

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: die wilde ik ook uiteindelijk niet gedaan omdat er toch wat weinig accesoires bij zitten. Geen voetenzak bijvoorbeeld en nog wat dingetjes die ik wel belangrijk vond.
    Bij de Gardo waren ze in de aanbieding, heb je dat gezien?

4. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

zo wat word er veel gekletst.

juffie vervelend he dat gespuug. hier ook met het jbpm gaat het hier wel beter.....hmm op het moment dat ik het typ kotst ze de heleboel onder

bos hoe was het gister?? heb niet helemaal terug gelezen.

julie krijgt nu elke ochtend fruithapje kan ze wel waarderen geloof ik.
    ze heeft net ook 2uur geslapen zonder bakerdoek dus gaat goed.
    misschien gaan we straks een nieuwe laptop voor mij kopen deze wordt echt gaar

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @yvi doe maar rustig aan dan. weet je niet hoe het komt?
    ik doe nooit zo aan pasen.

ik ging net is op zoek naar een merk salbator ferragamo
    en blijkt echt zo'n super duur merk te zijn ik heb namelijk een tas gekregen van mijn vader en het was echt zo'n tas waar ik al jaren naar op zoek ben maar altijd over de 500 euro kost nou kost deze boven de 1000 euro nieuw :$ maar ja in dubai was alles goedkoop en ook niet nep dus volgend jaar of het jaar erop geef ik hem echt 200 euro mee om tassen in te slaan :D

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ debby, wat jammer dat je zo tegen je werk op ziet! Je hebt nu nieuw werk sinds het einde van je zw verlof toch? Heb je leuke collega's? Interessante werkzaamheden? Jouw dag is goed begonnen vandaag zeg.. Wat een pech met je telefoon en de wekker!

@ gaby, ik lees nu je verhaal over Puk. Heb je hem straf gegeven in de bench? want dat is niet goed. De bench is zijn veilige plekje dus daar mag je hem niet in straffen. Maar misschien heb je dat ook wel niet gedaan hoor. Wel vervelend dat hij zo aan het blaffen was toen Joey weg ging. Heeft ie dan iets van speelgoed zodat hij zich wel even kan vermaken? Jammer dat je proefmake-up niet doorging!

@ red, is mbo werken-leren niet wat voor hem? Dan krijgt hij geld en schroeft hij gelijk zijn opleiding een beetje op. Dat geeft hem wat meer mogelijkheden op de arbeidsmarkt... Ik hoop voor jullie dat er iets komt uit de sollicitaties die je voor hem hebt gedaan. Wordt hij er zelf niet moedeloos van dat hij steeds niet mag blijven? Wat je droger betreft: is je was wel warm als je het eruit haalt na 1 keer draaien? Bij ons was de thermosstaat een keer kapot dus hij warmde niet meer op. Gefeliciteerd dat je man toch mag blijven!!! Wat een supernieuws zeg! :D

@ ukkie, wat heerlijk dat je gister werd gewekt door de wekker in plaats van sophie! Ze is goed gegroeid afgelopen maand :)

@, leuk om te lezen dat je al zo enthousiast bent over je nieuwe werk! Kan me goed voorstellen dat je nu flink moe bent na een dag werken. Is ook weer wennen!

@ mum, tegen de tijd dat Dimara een groter bed krijgt, is ze natuurlijk al wel weer wat ouder he. DUs dan kun je misschien best de kamers omruilen? En anders kun je van die stopcontacten kopen waar je met de stekker eerst een stukje moet draaien voordat je em in het stopcontact kunt steken (weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar misschien snap je het wel?) Wat een superleuk jasje voor haar zeg!!

@ sterretje, vervelend dat de ongi niet doorzet terwijl je wel de krampen hebt. Oh lees nu dat het bijna gaat doorzetten. Heb je tenminste wel duidelijkheid!

@ Kim, spannend dat jullie het zo vaak over trouwen hebben! Ik heb vriendlief het boekje "hoe zegt ze JA" gestuurd. Hij heeft em al bijna uit. Echt een leuk boekje en kost maar 10 euro. Misschien een tip?

@ bruiloften, OMG wat hebben jullie dure bruiloften zeg! Pfff dat duurt wel even voordat wij dat kunnen betalen....

@ juffie, wat leuk dat je zo'n compliment kreeg over doorzettingsvermogen ivm de BV! Steek die maar in je zak:D Kan me voorstellen dat je het griezelig vindt dat C niet goed reageert. Hopelijk valt het mee! Misschien zitten er nu te weinig voedingsstoffen in je BV doordat jij al zo lang diarree hebt?

@ yvi, wat een schattige dingen zegt je kleine meid over prinses en dansen! Heb je een maagzweer? wat naar zeg! Maar je schrijft dat je Advil hebt genomen, zit daar geen brufen in? Want brufen heeft namelijk een slechte werking op je maag! Als je altijd last hebt van maagzuur, kun je ook beter geen ibuprofen slikken, maar bijv paracetamol.

@ kristel, waar heb je een piercing laten zetten boven je lip? Kan het me ff niet inbeelden haha

@ ryanne, vervelend dat het daar nog steeds niet goed gaat! En dan ook nog eens zulke korte nachten en werken.. Hoe hou je het vol?

@ dees, fijn dat Jason weer terug is in zijn ritme. Ook lekker dat je zelf begint te wennen aan je nieuwe leventje. Wel vervelend dat Sander ziek wordt! Hopelijk valt het mee en krijgt hij geen zware griep ofzo.

@ mariss, sneu dat Spooky al die allergieën heeft. Die medicijnen zou je verwachten dat hij ze regelmatig zal moeten blijven gebruiken. Ze zijn wel duur zeg! Echt een aanslag op je portemonnee...

@ dreamer, spannend dat je die mail hebt gestuurd! Heb je al wat gehoord? Ik hoop dat ze een positief antwoord terugsturen! En waarom zouden ze jullie niet willen helpen?

@ bos, hoe was je gezichtsbehandeling? Jij laat je lekker in de watten leggen! Eerst hot stone, nu gezichtsbehandeling :D

@ suus, natuurlijk mag Sam hier meekletsen! Waarom is het jammer dat iedereen het met Kim eens is? Want Kim zegt toch helemaal niks verkeerds?

@ all, pfoe ben echt heeeeeel lang bezig geweest met alles bijlezen! En zit nota bene op mn werk. Nu eerst maar eens een kopje koffie halen. Pff heb weer koppijn! Volgens mij zitten mijn holtes weer helemaal vol. Voelt net alsof al mijn kiezen los zitten... Verder geloof ik geen nieuws. Ik ben moe en heb geen zin meer. Gelukkig zit ik alleen op kantoor dus kan ik een beetje relaxt werken..

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    debbie.. nee heb ik niet gezien.. ik ga direct ff op de site kijken.. ik wil hem zo graag omdat hij zo lekker klein is en ik hem mooi vind (de roze natuurlijk he ;)) en de mc claren (was tweede keus) vind ik echt te lelijk (questie van smaak)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, mooie tas zeg!!!! Ik ben ook echt een tassenfreak. Mijn vriend krijgt altijd een rolberoerte van mij...

9. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hoi kim

nee ik weet het niet heb er zo nu en dan last van sinds mijn mk vorig jaar de 1ste keer belande ik in het ziekenhuis en moest ik het rustig aan doen en het kan door stress komen maar ook door bepaald eten

ja ik ok niet hoor ik doe alleen een paas taak en mn dressoir versieren niks speciaals maar voor bas al teveel haha

ja zie je vaak he dat het goed koper is in buiteland
    zo ook de uggs en het ed hardy

10. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    tassen doen mij niet heel veel maar schoenen en jassen haha bas word er gek van yvi heeft 4 winter jassen ikke maar 2 en dan over schoenen niet tespreken :p

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ik zie inderdaad dat hij naar 119 euro kost en dan bruin, zand en blauw.. maar nu ga ik even bellen of dat model 2009 of 2010 is (dat is een groot verschil.. 2010 heeft een hoger frame, dus beter voor langere mensen)

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ yvi, heb je mijn stukje voor jou gelezen op de vorige pagina?

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @yvi klinkt neit best als het vaker is. misschien is helemaal laten checken niet??

die laatste ken ik niet maar hij heeft ook lacoste schoenen voor ons beide meegenomen en die waren geloof ik in euro's 15 euro ofzwo.

@nen hey meid, niet weer ziek worden he. ben je al een beetje over je dipje heen. zijn meestal van die flagen he dat je hem zo extreem mist. maar bij jouw is het je vent dus zal wel stuk heftiger zijn. leuk dat boekje zeker misschien eens halen. gewoon bij een boekenzaak neem ik aan.

mijn vader komt zo ff langs om te kijken naar mijn fiets want zal er morgen echt aan moeten geloven en ayden met de kinderwagen eerst naar mijn ouders brengen om 8, dan naar huis lopen, fiets pakken en naar mijn werk.. vervolgens keihard op mijn bek gaan whaha :D want ik kan gewoon neit fietsen met sneeuw maar ja, parkeren met de auto kost 2,60 per uur en op de parkeerplek is nooit plek

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @tassen ik ben er ook echt aan verslaafd daarom ben ik ook zo blij met deze tas neit dat hij zo veel kost maar dat soort tassen zijn gewoon heel mooi afgewerkt en van echt leer :D
    schoenen vooral zomerschoenen ben ik helemaal gek van.
    die schoenen uit satc (monolo blanicks) of hoe je het dan ook schrijft.. helemaal geweldig :D jammer dat ze 500 per paar kosten
    ik heb 1 paar open schoentjes van guess die waren 160 euro dat is het meeste wat ik ooit aan dat soort schoenen heb uitgegeven. want laarzen kosten als nel 150 of 200 euro..

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    pffff. word hier weer gebeld door zo'n stom callcenter.. over de duitse loterij.. ik heb 4 loten gewonnen en moet dan een half jaar meespelen bla bla bla.. dus ik geef aan dat ik geen intresse heb dus ik zeg "Loten is kloten, koop wat dan heb je wat" zegt zei "dan moet je wel geld hebben om wat te kopen" dus ik zeg weer " dat is geen probleem" en toen was het stil.. toen vriendelijk bedankt en de verbinding verbroken.. haha

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    kim.. hier alleen een schoenen en laarzen tik... de kast staat prop vol!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, volgens mij is dit nog een soort nawee van de vorige verkoudheid. Want toen zaten mijn holtes vol maar had ik er op een gegeven moment geen last meer van. En nu wel! Ja die dips dat zijn inderdaad vlagen. Soms moet ik ook gewoon ff huilen en dan is het weer over haha. Ook een stukje spanning wat er dan uit komt. Ik hoop gewoon dat het gauw 1 april is! En fietsen in de sneeuw vind ik ook doodeng. Ben altijd bang om te vallen! Heb dus de laatste weken heeeeel veel gelopen. Bepaalde wegen in de stad zijn nu 's avonds ook ijsbanen. Je ziet continu mensen vallen. Maar ik weet precies waar die zijn, dus dan loop ik die stukjes.

@ ukkie, haha wat een stunt met die callcentermedewerkster. Je had haar dus tuk! :p

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Grappig ik geloof dat elke straat in Nederland is uitgeloot bij de Duitse loterij! Pure onzin!!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Waarom bellen ze uberhaupt in Nederland rond over een Duitse loterij???!!

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

geld inzamelen! ;)

Share This Page