Nou kan ik me voorstellen. Soms zou ik wel eens willen dat Daan gewoon in loondienst zit, dan zou hij veel meer verdienen. Dan zijn we gewoon zeker van een bepaald inkomen... Maar wie weet. Hij kan het lichamelijk waarschijnlijk niet meer lang volhouden om vloeren te leggen. Zijn rug en knien zijn al kapot. De rede is absoluut niet leuk, maar wie weet krijgt ons gezin danw el wat meer rust en heeft hij wat meer tijd voor Levi.
@ nen sorry niet gezien ja lief he een echt meisje uhm ja klopt maar paracetamol kan ik niet binnen houden ik moet ik altijd van braken(sorry) ik heb daarom maag beschermers ivm advil en de andere medicatie is gelukkig geen slik medicatie zuur heb ik eigenlijk gelukkig nooit last van denk haast dat de kip te gekuid was gisteren al lijkt me dat onwaarschijnlijk maar ja je weet nooit op het moment ben ik al helemaal niet van de medicatie aangzien we natuurlijk voor n 2de gaan
@ debby, jeetje dat is ook heftig dat hij lichamelijk er al zoveel ongemak van ondervindt! Maar loopt het nog steeds niet helemaal lekker dan het bedrijfje? Zou idd dan makkelijker zijn als hij in loondienst was. Heeft hij waarschijnlijk ook meer kantoortijden en zit je niet opeens een avond alleen..
@ yvi, wat een gedoe met die medicijnen allemaal zeg.. Ik hou paracetamol zelf ook alleen binnen als ik iets gegeten heb. Op een nuchtere maag komt het er gelijk weer uit. Maar gelukkig slik je maagbeschermers zodat je wel die advil kunt gebruiken. Zou het wel in de gaten houden hoor!
@ Nen: Het loopt eigenlijk hartstikke goed, maar je moet er zoveel geld in investeren dat er nog maar heel weinig uitrolt. jammer genoeg. Maar het belangrijkste is dat het lichamelijk niet haalbaar is. Hij is 24 en zijn lichaam is nu al op...
Terug van de Huisarts: Medicijnen om het braken tegen te gaan gekregen en ik moet morgen weer terugkomen.. Wel vreemd hoor, worden die medicijnen weer niet vergoed. Tevens krijg ik morgen een verwijzing voor de dietiste, omdat mn diaree maar aanhoudt. Ik heb weer last van mn candida, maar durf niet suiker en gistvrij te gaan eten ivm Christian. Tasjes en schoenen: Ik ben een dure dame Ik houd van alles wat mooi is, dus schoenen, tassen, jassen, shirtjes, jurkjes noem maar op Ennuh het liefst geruit (Burberry), maaruhhh financieel kunnen we nu dat niet meer hebben hoor, dus geen nieuwe aanwinsten voor mijn collectie Aan de andere kant ik ben niet gelukkiger geworden van al die materie, dus tsja winkelen bij H&M en andere "gewone" winkels is ook leuk Ben nu een koopjesjager geworden @ Nen! Hey meis!!!! Doe je rustig aan Ennuhh hoe gaat het met je? Weet je, ik word altijd vrolijk als jij online komt, stom he? Dus kom maar vaker Werkse!!
@ debby, ja wel heftig hoor als je zo jong al een lichaam hebt wat niet meer mee werkt... Ook zwaar als hij bijv. Levi wil optillen ofzo.. Straks kan dat niet meer! @ juffie, wat vreemd dat die meds niet worden vergoed.. Maar hopelijk werken ze wel! En hopelijk kan de diëtiste je iets aanbieden zodat je geen last meer hebt van candida, maar je bv nog genoeg voedingsstoffen heeft! Grappig dat je vrolijk wordt als ik online kom! Leuk om te horen Maar hoe komt dat haha? Hier verder alles wel okee hoor. Heb sinds de lunch nog niks gedaan aan werk... slecht!!!! Maar ben ook een beetje half. Ondertussen wel lekker aan het smsen met vriendlief!
@ nen ja ik helemaal nie maar jah ja ik ben alt bang dat de dokter het teveel vind als ik kom daarom ben ik aan zoeken na een andere maar het valt hier nie echt mee:S
@ nen: Daarom.. We moeten nu keuzes gaan maken voordat we straks geen keus meer hebben. Daan komt me ophalen, hij is er bijna, dus ga afsluiten.
@ Nen Ik denk dat het door je gezellige banner komt en door je optimisme... Dat spreekt mij wel aan Ohhh shame on you, niks doen op je werk Laat je baas het maar niet horen Ach aan de andere kant, iedereen heeft wel eens zo'n dagje toch? Bij het ene beroep kan het wat makkelijker als het andere. hier: Manlief is toch al heerlijk om 20.30 thuis Yeah! Ik ga even kolven tot strakjes!
@ ukkie, durf hier niet dat filmpje te kijken. Straks loopt de pc weer vast en tis niet echt de bedoeling dat ik steeds privé internet haha. Ik zal er thuis naar kijken! @ deb, fijne avond meid! @ yvi, vervelend dat het zoeken van een nieuwe ha nog zo'n gedoe is. Hopelijk vind je gauw een nieuwe. Maar je moet je niet tegen laten houden door die sukkel van een ha als je écht klachten hebt! En anders een keer 's avonds naar de ha post? Misschien nemen die je wel serieus.. Dat zijn ook vaak ha's uit de regio dus kun je gelijk vragen of een van hen nog patienten aanneemt.
@ juffie, ja mijn banner is inderdaad wel gezellie he Ik probeer ook altijd optimistisch te zijn! Ben ook bijna altijd vrolijk en lach veel! Nu kan ik inderdaad ff "luieren". Als mijn collega's er morgen weer zijn, is de pret weer over haha. Zou je man later thuiskomen anders vanavond? Wel lekker dat hij er dan toch eerder is!
Meiden, ik ga deze pagina vast afsluiten. Nog ff snel iets afmaken en dan om 16:30 denk ik maar naar huis. Dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag! Fijne avond allemaal Liefs