Zooo alle spullen maar weer aan het uitkoken... Ook eventjes een nieuw difraxflesje erbij, want 1 fles is nu wel erg weinig.. Ik had er nog 2 extra maar nog niet uitgekookt.. Christian slaapt nog, sleepyhead.. Echt hoor wilde morgen naar Ikea en Prenatal, maar denk niet dat ik nu ga.. Hebben jullie nog leuke dingen vandaag meegemaakt? Leuke qoutes gehoord ofzo?
@ Emma: jee wat lastig zeg dat J. weer zo onrustig is vandaag! @ juffie: lekker hoor zuid frankrijk! @ Ster: dikke knuff meid! have fun vanavond! @ debby: hier ok na de zwangerschap ineens onwijs last van mijn ongi @ ukkie: hier geen last van, juist beter als voor de zwangerschap! weet je zeker dat je de zapp wilt? die kan namlijk niet in ligstand hé! ik wil daardoor de titanium baby snooze, is bijna hetzelfde en kan wel plat is ook net zo licht en kan ook mee op de fiets, en ook die is er in het rose! @ Dreamer: ja t gaat goed, hoop dat ze blijft nog geen soll. de deur uit gedaan, kan helaas niet eens vacatures vinden! nog iemand met zo'n droom over jou... dat is wel toevallig, hoop dat t iets te betekenen heeft! @ agneta: super zeg, Julie dus ook aan het ontbakeren @ Kim: Wow gave tas zeg! super dat je die van je vader gehad hebt zeg! @ Nen: ja dat doe ik zoiezo van die veiligheidskapjes in de stopcontacten, maar vind het zo'n eng idee dat die dingen laag zitten... en wat je zegt dat ze dan natuurlijk weer wat ouder is, is ook zo! zo heb ff snel bijgelezen want jullie hebben te hard gekletst! sorry als ik iets of iemand vergeten ben! Jeeee we hebben weer een vaatwasser van mijn mama gekregen!
mum.. ja ik twijfel ook tussen die twee echter zegt de een weer dat de quinny weer beter is.. dus twijfel twijfel!
@ Ukkie: een vriendin van mij heeft een kinderwagen van quinny en heeft er alleen maar gezeik mee... Ow ja Debby jij bent vanmorgen niet al te slim begonnen maar ik ook niet (kwam ik vanmiddag achter) ik ben gewoon vergeten om te gaan zwemmen hahahaha!
hee meiden ben ik weer even. Hele blije kerel hier @Nen, zaten er over na te denken maar dan zit je wel met het feit dat je een werkplek moet hebben. Hadden anders volgende week even de scholen afgebeld maar dat hoeft nu eerst niet. Hij gaat overigens wel een opleiding volgen als hij hier kan blijven. Hopelijk komt er snel een contract aan! @rest, ben even een zeef geloof ik. Wat gaan jullie eten? Hier frietjes... zal zo er even wat ingooien, heb honger. Vanavond naar zwangerschapsgym.
@ Juffie: ja idd... @ Red: Kan me voorstellen dat hij blij is zeg! Houdt hij het stoppen nog vol? @ Eten: Hier Beef Shanghai... ja dat eten we regelmatig maar t is ook zo lekker
Iemand Hilli vandaag gezien? Ik dacht namelijk dat ze 5 of 6 januari zou gaan bevallen, zomaar voorgevoel..
net inkopen gedaan bij intertoys.. ik heb net het 1-2-3 draaidorp gehaald.. en van fisher price zo'n autosleutels die muziek en geluid maken
@ Suus: het 1.2.3. draaidorp?? Die sleutelbos (met 4 knopjes??) heeft Dimara ook van de kerstman gekregen!
bol.com | 1-2-3 Draai Dorp, Vtech | Speelgoed dit is het 1 2 3 draaidorp.. en 3 knoppen zitten erop.. een boot een auto en nog iets.. en dan nog 3 sleutels eraan..
kan jullie kinderwagen niet tot buggy omgebouwd worden? ik heb de x adventure quick silver.. net iets anders dan deze (ouder model) maar kan er ook een buggy van maken Swivel Quick-Silver dit zijn trouwens die sleutels die ik gekocht heb : bol.com | Fisher Price Muzikale Activity Sleutels, Mattel | Speelgoed
vond het wel leuk.. dat draaidorp is nu in de aanbieding bij intertoys nu maar 19,95 had nog een cadeaubon van intertoys dus dan is het al helemaal leuk shoppen.. ik ben even bij het eten kijken.. eten hutspot
@ Suus: Ja die sleutels heeft Dimara ook! Onze wagen kan wel tot buggy omgebouwd worden maar dan moet ik nog steeds die lompe wagen in en uit de auto tillen voor een snelle boodschap... en wij willen straks graag gaan fietsen met Dimara en een buggy kan wel mee op de fiets, en mijn wagen echt niet haha!