Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    kristel.. haha nee het geeft ook niet.. iedereen moet er voor uitgeven wat ze er voor uit willen geven :p

Mum.. ik ga het ff testen morgen of zaterdag met sophie erin (alhoewel ze nu nog bijna niks weegt)

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dees.. je lijkt echt heel erg veel op mij.. ik kon ook niet tegen dat gejankt! Maar nu huilt ze bijna niet meer.. ik ben zo blij dat ik geen bv geprobeerd heb.. als ik jou dan zo hoor.. en het moederschap is nou eenmaal geen roze wolk (soms wel) Zonde van de pizza's.. is je mannetje al wel thuis??

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. even een vraagje aan jou aangezien Sophie hetzelfde ritme heeft als Dimara.. Sophie wilde om 5 uur niet slapen.. dus om half 6 eruit geweest tot half 7 (toen in bad geweest) en om half 7 dus weer naar bed gebracht.. nu slaapt ze nog steeds.. moet ik haar wekken voor de 8 uur fles??

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    oh ik praat tegen mezelf ;)

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Dees

Is je voeding dan wel goed? Niet gemeen bedoelt hoor, maar zit er wel alles in? Als hij maar geen voldaan gevoel krijgt? Bij mij zijn de borsten gewoon na 5 a 7 minuten leeg, Christian mag dan nog 3 minuten gewoon voor het zuigen nog even aan de borst blijven hangen maar daarna is het feest gewoon afgelopen hoor.. Als hij dan nog wil zuigen zuigt hij maar aan zijn fopspeen ;)

Komt Jason wel goed aan?

H&M pakjes

Ik vond die met die autootjes erg schattig, blauwe vest met wit met groen tshirt. Dat vind ik echt heel lief!!

Ik heb net even heerlijk heet gedoucht! Och daar kan ik zooooooo van genieten :D
    Mn mannetje zal zo wel thuis komen; ik zal Christian een beetje wakker gaan maken.. Als hij nu blijft slapen zit ik om 2 uur met een zeer wakker kind..

6. Hij ligt nu te hikken in de kinderwagenbak :p
    Net een broodje op met alles wat normaal op de pizza zit.. ook goed..
    Het scheen vreselijk te zijn op de weg.. alles rondom Amsterdam staat vast!! Heeft het bij jullie niet zo gesneeuwd?
    Ik heb ook de easybase.. wij vinden het juist ook een ideaal ding.. klik en klaar. Heb het gekregen van me ouders.
    Ik ga op de bank liggen, ben moeoe!!

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nou Sophie toch maar wakker gemaakt en haar weer getempt.. en ze had 35,9! :S:S:S nu flesje en dan na de fles weer kijken

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hier ook een easybase.. overgekocht van rachel

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    @ukkie:wat een lage temp zeg :O

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Suus. ja ik maak me ook een beetje zorgen.. zeker omdat ze gistren rond deze tijd 38,2 had.. ze drinkt nu haar flesje leeg dan in de slaapzak en dan ff de HA post bellen om even om info te vragen...

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    36,2 nu..dus ff bellen

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Niks ernstigs volgens de HA nu ff met iemand van het ziekenhuis aan het praten.. die kijkt even naar de richtlijnen voor een baby van 3 maanden. Straks voordat ik ga slapen voel ik weer even aan haar. Gekke baby is het toch ;)

13. @ Juffie ik heb geen idee.. hij is voor het laatst gewogen in de kraamweek toen kwam hij goed aan. Hij doet er wel lang over zo in vergelijking met Christian. Ik ga me nu ook wel afvragen of de bv wel goed genoeg is. Morgen maar op zoek gaan naar een lactatiekundige denk ik.
    Sander geeft hem nu een flesje kv.. smaakt hem ook wel.. zit ie in ieder geval vol straks en kan ie lekker slapen. Ik hoor soms ook het verschil niet van een krampjeshuiltje en een hongerhuiltje. Net dacht ik dat hij weer wilde maar toen moest er een lading poep uit.. en toen was het weer goed allemaal.

@ Ukkie wat een lage temp zeg.. ben benieuwd wat ze in het zh gaan zeggen.

Ik ga zo naar bed toe. Weltrusten.

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Desiree, als ze krampjes hebben willen ze vaak ook wel zuigen dus 't is op die manier misschien wat verwarrend met honger.
    'k Zou even een goede hete douche op je borsten zetten en dan weer even proberen opnieuw te kolven. Goed idee om een lactatiekundige in te schakelen! 't Zou zonde zijn als je na al die moeite moet stoppen, je moet er ook lekker van kunnen genieten!

Bij Groningen was het ook erg, vriendin ging om 15.45 weg en was om 18.00u thuis terwijl 't een klein uurtje rijden is.

Hier net zwangerschapsgym gehad, volgende week partneravond. 'k Ga ff wat eten... hoop dat 't honger gevoel ook even snel wat minder wordt, 'k wordt tonnetje rond ;)

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    @redd: en je was al 13 kilo aangekomen volgens je banner :p hihi..

@ukkie: is dat niet erg..?? is dat nog geen ondertemp?
    Weet je al wat ze overlegd hebben met het ziekenhuis..??

@desiree: hoop dat de lactatiekundige je kan helpen..

@all: zitten film te kijken.. date movie.. maar pascal slaapt en film is beetje saai.. over 3 kwartier mag ze alweer flesje en dan naar bed.. ze ligt nu lekker te slapen bij pascal..

@

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: haha misschien een beetje laat maar ik zou haar dan tot 21.00 uur ofzo laten liggen, zo heb ik het gister ook gedaan, toen lag ze om 22 uur in bed en heeft geslapen tot 8.30 vanmorgen!
    vreemd zeg zo'n lage temp... wat zeiden ze nog op de HAP?
    is het erg koud op haar kamertje?

@ Dees: hier geen vlokje sneeuw gehad hoor...

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Ik ben er vandoor... wij gaan lekker ons nieuwe bedje opzoeken! Heb net een dik uur met een vriendin aan de foon gezeten, en ga nu morgen maar even bij haar een bakkie doen!

Slaap lekker allemaal!

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

komt alleen ff doei zwaaien.. vanuit mijn werk snel gegeten.. en toen kwam er iemand van de gemeente lang.. en die is net pas weg.. en we zijn super moe.. dus gaan lekker slapen.. heb wel heeeeeeel snel bijgelezen..

tot morgen

19. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    Slaap lekker meiden !!!

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen,

@mum: Jazeker dure medicijnen,maar gelukkig krijg ik ze vergoed:D
    Met mijn vriendin gaat het wel goed.Als het goed is krijgt ze vandaaf een woning toegewezen..Dus ik hoop het wel..Dat zou echt mooi wezen voor haar:)
    @kim: Ja het wordt voor 80 procent vergoed..

Share This Page