Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mum: het is erg rustig he :p ik heb ondertussen vast gedouched.. voeding gemaakt... flesjes uitgekookt.. vaat van gister opgeruimd :) nou even soepje eten.. dan elena de fles geven.. en dan even lekker een flink eind wandelen :D denk dat ik de kruik lekker in de kinderwagen leg :D

@emma: balen zeg.. dat hij toch niet vrij is :(

@juffie: tot straks!!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jee zeg wat gaan jullie snel

heb nie alles bijgelezen sorry

@alle zieke kindjes snel weer beter worden hoor.

@ryanne: jemig zeg wat schande dat het zo lang moet duren zeg. gelukkig kunnen jullie snel terecht in belgie. hoop dat ze kunnen vinden waarom ze zo onrustig is...

de rest al weer compleet vergeten sorry vergeef me. heb mijn dag nie vandaag.
    heb ontzettend koppijn en buikpijn dus zit nog in pyjama :D. kleine man ligt er net weer in dus ik eet ff mijn broodje en ga dan paracetamol zoeken en ff douchen....

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: wat grappig dat ayden het zelfde blousje heeft als lars :D staat hem goed hoor

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zooo daar ben ik dan (Eindelijk!!)

Christian doet het weer prima, goede nacht ook gehad. Hij drinkt weer goed en houdt het weer binnen. De huisarts vond ook dat hij nu erg actief was haha! Nu ligt meneertje even lekker in de box een dutje te doen.

Ik heb een verwijzing gekregen voor de dietiste om eens te gaan praten over hoe ik suiker en gistvrij kan eten en dat Christian geen intolerantie opbouwt..

Ohja ons kleine mannetje is niet meer zo klein :( Hij past maatje 1 pampers niet meer goed aan.. Dus heb maatje 1 ingepakt en maatje 2 maar neer gelegd.. snik snik, wat gaat het hard!!

5. juffie2008

Wat saai, ben ik online zijn jullie er niet:(

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @all: Jaa mijn vriendin heeft de woning!!!!!!!!! :D Oh ik ben zo blij voor haar..Maandag krijgt ze als het goed is de sleutel..:)

@kristel: Haha kan gebeuren toch..:p Maar idd fijn dat ik toch nog snel terrecht kan :D

@ryanne: Jeetje meis..:( hopen dat ze snel een oplossing vinden voor de voeding, want dit is heel erg zielig zo..

@suus: Jaa ik kan ook haast niet wachten..:p

7. juffie2008

even de vk bellen

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie: Wat fijn dat Christian het weer prima doet zeg!!
    Ja ze groeien echt hard he :p
    Chanell heeft alweer maatje 4 haha..

9. juffie2008

Zo grote dame die Chanell!!

Avero Achmea gebeld, Christian is aangemeld.
    Nu de Verloskundige voor een afspraak, en nog de dietiste..Dan is mijn belrondje weer klaar

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: moet je op nacontrole komen bij de vk?

lars ook maatje 4 hoor :D

11. juffie2008

Nee, ik ben zwanger..

12. juffie2008

*grapje, moet dus op nacontrole! haha*

13. hi meiden,

druk aan t werk hier dus helaas geen tijd om te kletsen. Lees wel steeds bij anders houdt ik het niet bij ;)

hier maatje 3 en dat zal voorlopig nog wel passen. Ze heeft zo'n smalle billen haha ;)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: haha dat zo wel erg knap zijn zeg als je nu al zwanger zou zijn :D. is dat verplicht bij jullie die nacontrole. ik hoefde alleen als ik zelf dacht dat het nodig was (als ik klachten had ofzo)

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Whaaaaaaaaaaaa damessssssssssss :D
    Heb net een mailtje teruggekregen!

We staan op de lijst om met februari te beginnennnnnnnnnn :D
    Tussen eind januari/half feb krijgen we als alles goed gaat het donorvoorstel en daarna gaat het van start!

Whaaaaaaaaaa, na al die tijd!
    Zal het dan eindelijk gaan beginnen?

Zit helemaal te shaken en te huilen, maar moet de hond uitlaten haha :p

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    whaaaaaaaaaaaaaaaaa omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*bos rent haar oma met een doos tissues en een reep chocolade* kom maar meid gooi het het er maar ff lekker uit..

ben ZO blij voor jullie :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

17. juffie2008

@ Dreamer,

Ik reageerde net al in je andere topic maar van Harte meid!!!
    Yes, dan gaat het nu allemaal starten :D Echt toppertje!!!

(en: Je banner kan je nu aanpassen hi hi :D)

18. juffie2008

Ja bij ons is de Nacontrole verplicht, maar dat vind ik niet erg :D Kan ik nog even een kleinigheidje geven aan ze.. Ze hebben zoveel voor ons gedaan en betekend :D

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ben weer veilig thuis aangekomen. wat een rot stuk op de trg weg meot echt een berg opfietsen en ben al geen fietser iii vind het helemaal niks zou best graag een scooter hebben dus ga denk ik maar is sparen voor een 2de handsje

@dreamer wat een goed nieuws en nog eerder dan je zelf had gedacht he :D echt super spannend :D ben blij voor jullie

@juffie ik schrok al haha toen ik dat zinnetje las. wil je ons geen ahrtverzakking veroorzaken hihi..

@de rest niet bijgelezen want heb niet echt veel tijd, ayden ligt net met veel moeite in bed en moet nog wat dingen regelen en straks nog naar de osteopaat voor mezelf dus druk druk

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha tnxxxxxxxxxxx :D
    Haha arme hond, nog steeds niet geweest.
    Vrouwtje zit maar te huilen en op der laptoppie te typen, die snapt er niks meer van :p

Ik las alleen pas later dat er een zin onder stond: mocht het later worden houden we je op de hoogte.
    Selectief lezen haha :p
    Maar we staan op de lijst voor feb, ben zo blij daarmee :D
    Vooruitgang!
    Eindelijk!

Whaaaaaaaaa.

Oei, nou kijkt hondje toch wel heel zielig haha.
    Ben even weg dus!

Deel Deze Pagina