@mum: ja hier ook een grote difrax fles. die smalle is inderdaad niet handig want dan passen de schepjes er nie bij. ik deed vaak eerst de helft dan ff schudden en dan de andere helft maar heb ook snel een grote gekocht hoor. bij mij moest hij ff wennen maar pakte de grote vrij snel. geef je dimara dan nu nog vier flessen. @agneta: drinkt julie haar flessen nu wel leeg? lars kan wel een beetje spelen hoor. (antwoord hier maar ff op je vraag van msn goed?) hij is vaak een uur wakker en in die tijd ligt hij vaak op het boxkleed maar dan niet in de box want als hij draait stoot hij al zijn hoofd dus leg ik het kleed op de grond. ook ligt hij regelmatig tussen ons in op de bank en speelt hij daar wat afwisselend met ons of met een speeltje. hij kan nu ook wat dingen vastpakken dus kan wat meer spelen. een maand terug (Dus nu julie's leeftijd) speelde hij zelf ook nog nie echt hoor)
@ Bos: Dimara zit al vanaf 2 maanden op 4 flessen, maar begon nu te merken dat zeker die laatste fles te weinig is voor haar ze kreeg maar 840cc per dag (4x 180/6) en komt daarmee super aan en vroeg niet om meer... nu dus wel en vandaar dat ik nu die laatste fles heb opgehoogd!
@mum: aha ik snap hem. ik zou wel gewoon blijven proberen hoor die brede fles misschien moet ze er gewoon ff aan wennen. word je niet vrolijk van als je die steeds moet klaarmaken in die smalle fles want dat is echt rottig (denk zeg het maar ff netjes )
@ Bos: Dat is idd gewoon kl*te hahaha ze drinkt wel uit die brede fles maar t gaat zooo tergend langzaam... heb het al meerdere malen geprobeerd, maar heb toen maar een lange smalle bijgekocht! ik had die brede gekocht met het oog op de grotere flessen, maar helaas drinkt ze daar dus echt niet goed uit! @ Gaby: Was t gezellig bij je moeder?
Hey hey, Ik ben er ook weer We zijn sinds gisterenavond thuis van het zh. Vandaag alles opgeruimd en veel bezoek gehad, dus het was nogal hectisch. Even mijn verhaal Dinsdagochtend om 6 uur ging ik naar het toilet. Mijn slipje was wat vochtig, maar niet overdreven. Ik had nogal gezweet die nacht dus ik dacht dat het daardoor kwam. Toen ik opstond voelde ik wat vocht lopen en zag ik dat er een paar druppeltjes op de bril van het toilet waren gevallen. Ik heb het meteen aan mijn vriend verteld, die nog sliep maar kdacht, ik voel nog niet echt iets, dus ik kruip er terug in. Slapen ging niet meer, dus toch maar opgestaan Toen ik weer vanalles voelde lopen, was het deze keer rozig. Mijn vriend en ik hebben ons rustig klaar gemaakt om naar het zh te vertrekken. Normaal zijn we daar in 20 minuten, nu duurde het 1 uur. Door het weer en de spits. Maar ik voelde eigenlijk nog steeds niets. Alleen die ongesteldheidskrampen, maar helemaal niet overdreven. Daar aangekomen, moest ik aan de monitor voor een half uurtje. Bleek dat ik al 2 cm ontsluiting had. Omdat we niet wisten wanneer mijn vliezen waren gebroken werd ik aan de weeënopwekkers gehangen. Ik moest normaal 4 uur aan de ab voor ik mocht bevallen, ivm streptokokken. Wel dat is niet gelukt. Om half 11 kreeg ik de weeënopwekkers, een kwartier later de ab. Om kwart na 2 was Sam er al. Het ging echt ontzettend snel. Na 1 uur had ik 4 cm, na 2 uur 6 à 7. Nog een half uur later had ik volledige ontsluiting. De weeën kwamen echt zo snel op elkaar dat ik maar amper de tijd kreeg om te bekomen. Ik kon telkens net één als ik geluk had 2 keer diep ademhalen en dan begon het weer. Ik wist op een gegeven moment niet meer waar ik moest kruipen. Maar het is zoals ze zeggen, eens dat Sam er was, was ik echt alles vergeten Het gaat goed met ons. Ik heb niet veel last van de knip. Wel verwisselt Sam dag met nacht. Hij spookt elke nacht, waardoor ik nog niet veel heb geslapen. Hoe het komt weet ik niet, maar hij heeft 's nachts een ontzettende drang om te zuigen. Zo erg dat hij er wakker van wordt en begint te huilen. Een tutje is niet echt een optie, hij kan het niet zo goed in mijn mondje houden. Het zuigen op een tutje is natuurlijk heel anders dan aan de borst. Nu gaan we vanavond proberen of het effect heeft als we hem 's avonds een badje geven. Ik hoop maar van wel want ik kan wel wat slaap gebruiken. Nu ik er zo over nadenk, hoe merk je het als je kleintje last heeft van krampjes? Kan het zijn dat hij dan zijn beentjes echt recht houdt tijdens het huilen? En mss daarom dat hij steeds wil zuigen of drinken? Want als ik hem 's nachts aanleg, dan heeft hij vaak na een paar minuten al genoeg, dan slaapt hij weer. Maar als ik hem weer wegleg, begint het weer opnieuw.
kVergeet erbij te zeggen dat het tijdens het persen wel snel moest gaan. Zijn hartje sloeg op een gegeven moment maar iets in de 50. Toen dacht ik echt bij mezelf, en nu ga ik alles geven! Ik kreeg wel even schrik. Hij is daarom met de zuignap gekomen, de vroedvrouw die heeft hard mee staan duwen op mijn buik. Maar het is goed gekomen
@Hilli: mooi mannetje meis Geniet maar van hem! Ik dacht dat ze met krampjes de beentjes juist optrokken, maar ik kan het mis hebben. Mamma's zat hier, dus je zal het goede antwoord wel krijgen! @All: vandaag digitale ovulatietesten van clearblue gekocht. Dure dingen zeg! (33 euro voor 7 testjes) Iemand die al eens gebruikt?
@ Hilli: ik had al even je foto's gepikt bij de januari mama's je hebt een mooi mannetje op de wereld gezet... en toch niet zo klein als er gedacht werd hé! Super hoor dat het zo snel is gegaan! Nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet van jullie mannetje hoor! hoe doet de kersverse papa 't?
@Mum, hij doet het goed Sam ligt momenteel rustig op zijn arm te slapen. Zo schattig die twee Ik heb maar meteen een nieuwe banner aangemaakt. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ook zo eentje met een foto neem