Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ziet er goed uit hoor...

@ Red: Ligt er bij jullie veel sneeuw? hier niet hoor...

@ Kim: Succes met de strijk! hier wordt het vandaag weer een lekker lui dagje denk ik... misschien straks nog ff lekker wandelen, als t niet te koud is!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er weer..

kim: wij hebben huisje 636..

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hoi meiden, kom ook even hoi zeggen!

hier ligt veel sneeuw.. heb net samen met de buurman even alles achter weggebikt en voor huis en de straat even een stukje vrij gemaakt. M komt vanmiddag met die vriend weer thuis die blijft slapen, dus heb de badkamer al gedaan.. nu nog even de logeerkamer enzo.. druk druk. oja heb ook nog een megaberg strijk bleh

@hili, wat een prachtig ventje!!! snel gegaan zeg!

@sterretje, dank je :) ja ze krijgt medicijnen van de ha en die helpen gelukkig wel aardig.

ik kom morgen even verder reageren..fijne dag vandaag!!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: ziet er goed uit dat huisje.

@hier moet ik ook de was opvouwen. moest voor lars ook wat van de waslijn plukken vanochtend hihi...hij heeft dit maatje niet zo veel kleding als anders. kan gewoon weinig leuks vinden. waneer komt de nieuwe collectie :D

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    julie is net met leon in bad geweest heeft haar flesje leeg en ligt nu op bed. hoop dat ze ff blijft slapen zodat wij hier wat in huis kunnen doen want me schoonmoeder komt vanmiddag. (gezellig)

hier sneeuwt het nu ook behoorlijk. ben die sneeuw alleen zo zat. wil wel weer een keer gewoon naar buiten kunnen.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ agneta: hmm gezellig idd... grote kans dat die van mij vanmiddag ook nog komt... ze belde om 10.15 of ze konden komen... uhhh nee we zijn net uit bed!

7. gaby1986

kom er net achter dat de voordeur de hele nacht open gestaan heeft...

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    gaby open of van het slot?

9. gaby1986

nee echt open...

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum zo vroeg bel je toch niet op zondag?
    mijn schoonmoeder komt een bank ophalen ze wilde de bank van mijn ouders hebben die hebben een nieuwe gekocht en komt woensdag. en ze blijven eten alleen leon zijn halfbroertje die lust echt helemaal niets. hij eet ook nooit avondeten dus wat moet ik nou maken.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: ow dat is niet zo mooi zeg...

@ Agneta: Nee idd zo vroeg niet nee! gezellig dat ze ook nog eens blijven eten...
    D. zijn broer lust ook echt niks, gelukkig komt hij alleen hier met kerst en goumetten dat gaat dan nog wel.. heb geen tips voor je gewoon geen rekening mee houden zou ik zeggen, dan gaat ie maar een patatje halen als t niet goed is wat jij maakt!!

12. gaby1986

mum: nee is idd niet zo mooi... ze hadden gewoon binnen kunnen lopen..

ik ga hier maar eens even opruimen.. en daarna croisantjes maken voor in de oven :)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: jee dat is lekker dan. gelukkig is er niemand in huis geweest. zal wel koud geweest zijn dan in huis vanochtend

@agneta: succes met je schoonmoeder

@mum: lekker optijd 10.15. jij ook succes met je schoonmoeder

@suus: veel plezier op de verjaardag.

@hilli: wat een mooi manneke en een snelle bevalling zeg.

@all: hier ook visite vanmiddag maar wel leuk bezoek. een collega/vriendin komt filpje kijken en blijft eten

14. gaby1986

bos: t was niet kouder dan anders.. kwam er ook best laat achter dat de deur open stond..ach ja.. moeten nu gewoon beter opletten..

hier alles opgeruimd was staat aan.. nu nog ff wachten tot de vloer droog is en dan lekker croisantjes maken.

15. gaby1986

de eerste 3 croisantjes liggen in de oven (ja de oven is klein)
    en dan zo nog een keertje 3 :)

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, onze deur stond gisteravond ook open toen we thuis kwamen. lag een hoop sneeuw binnen. Op de een of andere manier sluit ie niet zo goed meer. Moeten we ook even goed in de gaten houden.
    @schoonmoeders... hier weinig last van. Schoonzusje en zwager zouden komen maar kunnen daar niet wegkomen. Liggen hier flinke sneeuwduinen.
    @agneta, 'k zou gewoon wat klaarmaken en als ie 't niet lust eet ie maar een broodje ofzo.
    @Bos, welk maatje zit Lars nu?

'k mag hier ook nog genoeg doen in huis maar komt morgen wel. Hoop dat onze auto morgen wel klaar is, kan anders geen boodschappen doen en hond moet dinsdag naar trimsalon.

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: jij ook al deur open laten staan oeps...lars heeft broekmaat 68 en shirt 74

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Wij gaan zo lekker zwemmen hopelijk komen we er want er ligt bijna 20 cm op sommige plekken

@ gaby niet zo slim nee en koud lijkt me

@ agneta ik zou er ook geen rekening mee houden
    ik heb er echt een allergie voor, voor mensen die niks lusten en snap het ook echt niet

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemiddag!

@gaby.. hmmm das koud.. van slot af heb ik weleens maar nooit open ;).. niemand ingebroken?

@agneta..veel plezier met je schoonmoeder ;) de mijne belde al net en gelijk weer commetaar dat ik Sophie peer had laten proeven vanuit een potje :S

@mum.. Je schoonmoeder al gearriveerd?? :p

@hilli.. nogmaals gefeliciteerd! Wat een prachtig menneke!!

@bos.. veel pleizer met je vriendin.. welke film wordt het?

All.. hier prima nachtje gehad.. gisteren bij vrienden geweest en Sophie haar daar de laatste fles gegeven en toen heeft ze heerlijk in de wandelwagenbak geslapen. Toen naar huis gereden met slapende Sophie in de bak op de achterbank.. (ik hield haar vast en er zat een gordel om) toen 35 min gereden wat normaal 10 min is! Het was nood weer.. zo eng! de auto ging alle kanten op :( eindelijk thuis Sophie op bed gelegd en toen sliep ze heerlijk tot half 8 en toen van half 9 tot 12.. en nu ligt ze er ook alweer 20 min in.

Wij gaan helemaal niks doen, heb gedouched en men pakkie weer aangedaan.. het sneeuwt hier nog zo erg dat we helemaal niks kunnen helaas.. er ligt hier nu ongeveer 30 cm :(

20. gaby1986

ukkie: dat moet je toch zelf weten dat je sophie wat peer laat proeven..
    en nee niemand binnen geweest.. gelukkig maar..

sneeuw: hier ligt ook nog behoorlijk wat sneeuw.. maar t sneeuwd gelukkig nu niet meer.. heeft t vanmorgen wel nog ff gedaan.

Deel Deze Pagina