Gaby.. ja dat vind ik ook maar zij vind dat ik moet stoppen met werken en voor 100% voor mn kindje moet zorgen en dus geen potje geven maar zelf gemaakt.. maar goed.. gelukkig staat manlief aan mijn kant. Sneeuw.. hier blijft het maar door gaan het het ZO gehad!
@ Kim: lekker zwemmen ik zat er ook nog aan te denken maar heb geen zin om me aan te kleden en de spullen te pakken enzo haha... @ Ukkie: Nee gelukkig niet, volgens mij komen ze ook niet! k vind het wel eng dat je Sophie in de bak hebt laten liggen in de auto hoor.. je hebt haar wel vast maar er hoeft maar een auto achterop te klappen ofzo en ze krijgt zo'n klap in haar nekje... ik zou het niet durven hoor, nog niet met goed weer, laat staan met die gladheid! Nou wij vallen wel weer net buiten de boot zo te horen wat betreft de sneeuw... als hier 1cm ligt is het veel hahaha...
@Bos, 't was de schuld van de buren die hadden de hond even uitgelaten. Maar gisteravond toen wij thuis waren ging ie nog een keer open. @ukkie, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Valt me trouwens wel op dat de meesten wel vroeg zijn met de bijvoeding. maar ieder z'n ding toch
@schoonmoeders, veel plezier, of moet ik zeggen sterkte voor degenen die haar op visite krijgen! @sneeuw, hier ook nog steeds dus ik ben lekker thuis vandaag. De mannen zullen zo wel komen, die doen er ook mooi lang over.. @kim, leuk dat jullie gaan zwemmen! @ukkie, nou jaaa waarom zou je zelf niet mogen werken? dat is het mooie van emancipatie toch, dat je een keuze hebt.. wat vond ze van de peer? Ach potje is niet erg toch.. je kunt niet altijd alles zelf maken. @all, ik ben nog steeds niet wezen zwemmen met j! erg he, alleen in het grote bad samen. Misschien binnenkort even. ik heb het huisje aan kant, logeer kamer klaar. Nu nog die berg strijk , kasten raken hier ook leeg hahaha.
@Ukkie: het word alvin en de chipmunks ofzo. van de buuf geleend. vind het ook wel eng hoor om met de bak achterin te rijden. wij doen lars altijd in de maxi cosi hoe kort het stukje ook is. @bijvoeding. lars heeft al een hele tijd niks meer op. hij vond er toch weinig aan. vanochtend zat hij het ontbijt uit mijn vriends handen te kijken dus vanavond maar weer wat wortelen proberen. gister had hij een slaapdag en nu wil hij nie naar bed. heb hem maar in de bak van de wagen gelegd in de woonkamer en hij is stil. (bos klopt ff af op hout)
@emma; waarom is dat erg. meid ben je mal mijn vriedin ging ook pas met zes maanden terwijl de kleine in de lente is geboren dus ze had tijd zat van de zomer. komt vanzelf joh. succes met je strijk. ik heb net ook al een gedeelte weggewerkt. @red: oh nou lekker dan van de buren.
Mum.. mwah valt wel mee.. vind het niet zo eng.. aangezien we toch niet harder dan 20 km/h konden rijden.. met 50 wordt het al een ander verhaal. Red.. ja doe ik ook.. ze krijgt nu totdat ze 4 maand is alleen de za en de zo een half potje en vanaf 4 maand krijgt ze elke dag wat happen fruit en dan vanaf 5/6 maanden ook warm eten. Emma.. ze vond het heerlijk.. check het filmpje; YouTube - Sophie's eerste hapje
Ik ben er vandoor.. manlief wil een iglo maken en dat kan ook wel.. het sneeuwt nog steeds flink door (wees maar blij mum) Dan nog ff lekker Up kijken dus ben er denk ik vanavond pas weer.. Fijne zondag allemaal!
Hai meiden, Het is hier weer rustig he? Ik zit even lekker een broodje te eten, christian ligt te huilen in zn bedje.. Hij is zooo moe, maar wil niet in slaap vallen.. Zometeen ga ik met manlief boodschappen doen bij de Dirk, shame op zondag maja ik mag niet tillen en hij mag van mij geen boodschappen doen.. Hi hi hij koopt alleen maar lekkers
ligt denk ik aan onze deur hoor! heeft ie sinds een week of 2 last van. moeten beetje goed opletten nu. grr.. ik blijf zo'n honger houden! Moest vanmorgen ook gelijk eten toen ik uit bed kwam. Zou de kleine een groeispurt hebben ofzo? Drink ook al veel. Heb m'n suiker laatst bij m'n schoonouders geprikt maar dat is goed dus geen rare dingen aan de hand
@ Suus Ik vind de luiers van de kruidvat niet prettig qua aanvoelen maar Christian heeft geen luieruitslag meer Dus toch wel een pluspuntje aan die luiers
over 10 minuutjes ga ik vast mijn schoonzusje ophalen en dan naar mijn moeder.. en dan proefkapsel ben echt zoooo benieuwd
@sterretje: Jaa bijna 12 weken.. en die echo.. Ben nou al zenuwachtig..haha.. Ai morgen weer werken.. mischien dat je er weer bent dat het uiteindelijk wel meevalt @gaby: mooi huisje hoor.. @nodlijst: ik zie dat ik er nog niet opsta zie nu net dat bos en mum het ook al hebben gezegt 3 augustus ben ik uitgerekend..
@Chamaro, spannend zeg! @gaby, veel plezier! Iemand hier ervaring met kleertjes van salty dog? Of ze groot of klein vallen? Heb een wit jurkje gezien mt 62. Ben op zoek naar een wit jurkje voor 't dopen. Wilden beiden geen doopjurk maar wil wel iets wits.
Nee ik ken Salty dog niet.. Maar als je al na 3 weken wilt laten dopen, waarom koop je dan niet maatje 56?