hmm daar kan ik dus niks meer, 2 of 5 dagen.. ik weet het niet meer hoe het was.. erg he Agneta.. fijn dat het goed ging en dat ze lief was! Gaby.. 1,5 uur.. lekker stil zitten Ben benieuwd!
ja ik ben benieuwd! @ukkie, ik werd het altijd op dag 4 en dan 3 dagen. Als 't dan over was kon ik weer met de nieuwe strip beginnen. ik zou hier ook wel willen babyzwemmen straks maar moet als ik weer werk om de week werken dus dat schiet niet op. Weet ook niet goed wat ik straks moet qua badkleding... baal van m'n striae en heb nog gezellig wat extra vetreserves op m'n kont en bovenbenen erbij gekregne... net of ik dat nog niet genoeg had
Gabt.. prachtig zeg! Ik had achter ook van die krullen en dan een sluier.. super mooi! Red.. ach ja red.. op geven moment respecteer je je lichaam weer. En die stria.. tja het gaat nooit meer helemaal weg, hier nu een tankini.
tja.. hier sowieso wel 25 kilo te zwaar dus die benen zijn ook om te janken.. ach ja.. twordt vast wel beter... ooit
@ Kristel: Ow wat balen zeg dat je zoveel pijn hebt... hoop dat je snel bij de gyn. terecht kunt hoor! @ Ukkie: Leuk dat je met Eef en Senne gaat babyzwemmen, en op de koffie komen, tja Zwolle is niet echt om de hoek Hier meestal zo'n 4 dagen na de laatste pil ongi... @ Agneta: Niet druk maken om je lijf hoor meid... je hebt een mooie meid op de wereld gezet!! lekker genieten van je meissie die spettert in t water! Hier een gewone bikini en tankini, ik heb schijt aan wat andere mensen van mijn lichaam vinden hoor! @ Gaby: 1,5 uur... pfoe zeg! en kunnen ze tegelijkertijd je make up doen? Wow echt mooi! ben jaloers op jouw lange haar! al is dit korte ook wel fijn haha!
Bij mij mag er wel 20 kg af haha... maar nog even niet En zie straks eerst wel even wat er vanzelf af gaat. Nadeel van tankini vind ik dat je qua bovenstukje niet altijd veel ondersteuning hebt aan je (.)(.) en dat vind ik wel prettig. En 'k heb 't liefst een boxermodel zeg maar als broekje ivm erge cellulitis op m'n bovenbenen. Hmm... manlief vertelde me net dat m'n striae steeds meer uitbreid tja was te verwachten he
red die striae tja wat moet ik ervan zeggen. ik heb ook zo'n mooi velletje. al mijn zwangerschapskilo's zijn er wel al vanaf maar nu de rest nog. ben niet zo'n ster in lijnen.