kristel: das niet leuk nee.. all: t is gewoon te koud... het is 20 graden binnen en k zit hier met kippenvel..
@kim: nee ik ga haar niet de hele dag meenemen Bij het gemeentehuis is het niet fijn als ze gaat halen.. Daarna haal ik haar wel op en dan breng ik haar net voor het eten weer weg.. want savonds met het feest is het ook niks voor haar om erbij te zijn.. @all: ga even lekker gtst kijken.. en daarna filmpje op rtl 8.. lijkt me erg leuke film (komedie)
@ Kristel: Balen zeg dat Kimo daar niet ff rekening mee houdt! mannen *zuchT* Ik ga ook ff gtst kijken, weet nog niet of ik er daarna nog ben maar anders tot morgen! Fijne avond allemaal!
@ Kristel Vervelend meis!!! Zeg maar dat consequent zijn in de opvoeding wel belangrijk is (Zal je ook vast wel zeggen ) Good luck!! Ik ga even douchen met mn ventjes, ciao
@Mum: Wat is Dimara al groot seg! Al een hele meid @Chamaro: Ik ben bevallen met 38 + 1. Hij is een beetje vroeger gekomen, maar dat vinden we niet erg! @Red: Jij weet dit wss wel. Sam is een beetje geel. Ze hebben in het ziekenhuis bloed geprikt en getest, maar het was allemaal goed. Maar het wit van zijn oogjes is ook wat gelig. Komt dit ook hierdoor? Hij is ook alleen maar geel in zijn hoofdje, nergens anders. Dus onder de lamp moet hij niet. tSchijnt normaal te zijn. @Gaby: Ooh, je haar is echt mooi zo. Gaat super zijn met een sluier. Mooie jurk meid! @Juffie: Dat vestje vind ik wel heel mooi @Dees: Tegen mij zei de kinesiste dat je zeker 6 weken moest wachten om buikspieroefeningen te doen. Hoe langer je zou wachten, hoe beter het uiteindelijke resultaat zal zijn. Hier gaat het met Sam heel goed In het ziekenhuis en de eerste nacht thuis, spookte hij echt heel de nacht. Constant wakker en willen zuigen. Nu geven we thuis zijn badje 's avonds, voor de voeding rond 23 uur. Dat gaat nu al twee nachten super goed! Hopelijk blijft dat zo. Vannacht kwam hij om half 3, de volgende keer om kwart voor 8. Ik dacht eerst al dat er iets was! kBen wel bezorgd hoor De borstvoeding zelf gaat ook heel goed. Alleen heb ik altijd zo'n pijn! Niet normaal. Ik heb aan beide tepels wondjes. Die gaan telkens weer open als hij drinkt, het krijgt gewoon geen tijd om te genezen. Vandaag hebben we tepelhoedjes gekocht. Maar hoe werken die dingen?! Die 'tepel' is zo hoog. Mijn vriend had zaterdag ook al tepelhoedjes gekocht, van Avent, maar die zijn echt supergroot. Na een heel gevecht, heb ik het maar opgegeven en zo verder gevoed. Heel pijnlijk, maar voor Sam wel beter. Zo kon hij tenminste eten. Vandaag heb ik er nieuwe gekocht, die zijn smaller. Even hoog, dus ik ben eens benieuwd. Zou het mss ook kunnen zijn dat hij niet wil omdat hij voelt dat het mijn borst zelf niet is? Hij gaat normaal toch naar de warmte van mijn tepel hé? Ik heb mezelf nog steeds niet gewogen. Haha, ik durf nog niet goed. Mijn buik valt best mee. tIs nog wel één grote pudding, maar hij is niet zo heel dik meer
@Kristel, balen zeg! 'k Zou er zeker nog even met 'm over doorpraten, maar eerst de hormoontjes maar even laten zakken Maar kan me goed voorstellen dat je daar pissig om wordt! @hilli, als alleen zijn oogwit nog gelig is, dan is het ook al bijna weg hoor. Komt omdat de lever nog niet helemaal rijp is en is idd normaal. Pas als kindjes heel geel zijn en suf worden grijpen wij thuis in, in het ziekenhuis prikken ze vaak wat sneller omdat ze die mogelijkheid daar hebben maar als het nu goed is, is de kans dat het erger wordt, heel erg klein. meeste kindjes zijn tot een dag of 7 geel. 'k zou na elke voeding even een druppeltje bv op je tepels smeren en goed aan de lucht laten drogen. Je hebt van Avent ook een kleinere variant. Anders even proberen om wat voeding in het tepelhoedje te laten lopen, even zelf proberen met de hand er wat uit te krijgen. Hij moet doorkrijgen dat hij daar ook melk doorkrijgt. 'k Zou als het beter gaat, wel weer afbouwen omdat het zonder een stuk gemakkelijker is en ook beter voor je productie (hoewel er ook genoeg mensen zijn die heel lang met tepelhoedje kunnen voeden) Trouwens even goed om denken dat je 'm goed aanlegt. Dat hij echt een grote hap neemt en niet alleen je tepel. even je tepel koelen met een ijsklontje wil wat helpen tegen de pijn, dan verdooft het even.
@Matta, site is www.babyalkema.babysite.nl en hij moet het nog doen hoor. Heb nog geen nieuwe buikfoto... erg he! Moet er echt nodig eentje maken. probeer morgen even als ik erom denk.
Hoi Dames, Even een vraagje hoor, jullie als ervaren moeders weten dat waarschijnlijk beter dan ik. Ik moet nu ong. worden maar het is zooo weinig dat het meer niet als wel is, beetje vreemd praatje maar het is heel donker bruin en minimaal, is dat dan normaal (het valt niet eens onder menstruatie denk ik, zo weinig) of moet ik nu toch ff een test gaan halen? hebben jullie daar ervaring mee gehad? ik moet wel zeggen dat ik ovu testen heb gedaan en op de juiste tijd heb geklust.... maar ja, je moet toch wel iets voelen als je zwanger bent? ff jullie kennis of meningen hoor Groetjes Desi
Hai meiden, Ik heb een nieuwe avatar Lief he? Christian heeft net warempel liggen slapen in het badje.. Niks gekrijs hij vond het voor het eerst heerlijk!! Ik ga lekker tv kijken, fijne avond!
Ik heb het ook wel eens gehad maar dan zette het een dag later door. Je hoeft niet altijd wat te voelen hoor. als je twijfelt zou ik gewoon morgen een test halen. Kruidvat 2 voor 5 zijn goed, tenminste hier goede ervaring mee en meerdere.
@red: ok nou dan wacht ik het gewoon maar ff af, ik had altijd het idee dat je wel iets moet merken ofzo, buikpijn, moe, pijntjes, maar dat hoeft dus niet. Nou dan kijk ik het wel even een paar dagen aan (als ik dat geduld heb) en dat zie ik het wel..
hoi hoi kom ook alleen ff zeggen dat ik nog leef. ben gelijk weer weg morgen zeven uur beginnen op mijn werk dus kwart voor zes op..ik ga vroeg naar bed vanavond
@matta: Ja dat heb je goed gelezen.. Dankjewel! @Hilli: Dan zijn we bijna precies in de zelfde week bevallen ik beviel met precies 38 weken..grappig.. @juffie: Wat een mooie avatar zeg..wordt tijd dat ik die van mij ook eens ga veranderen @red: Jeetje wat vind ik dat erg dat jij nog geen foto van je buik hebt gemaakt..FOEI..haha..Ik ben echt reuze benieuwd naar je buik.. Zag trouwens ook de buik van Mecha..maar die is ook gegroeit zeg..Die zie ik hier ook niet meer of wel?? @all: whaaa ik heb ik reuze zin in morgen Vind het weer spannend..straks krijg ik een tweeling ofzo (waar ik eerlijk gezegt niet aan moet denken) Zit wel in de familie van R. Heb gewoon nou al last van opkomend maagzuur.. heel raar.. Ik ga weer even tv kijken..slaap lekker allemaal!
hey hey desiree ik bakerde julie ook in om dezelfde reden als jij zei. ik heb ook de pacco en de puckababy. ben het nu ook aan het afbouwen ze slaapt overdag ik de puckababy en s'nchts met de pacco. chamaro spannend morgen!!!!!! juffie mooie avatar! echt heel leuk. ik ben vandaag bij het cb geweest voor de laatste prikjes maar die heeft ze niet gehad, omdat ze is afgevallen. word er niet goed van. ze is nu al een maand aan het rommelen met haar gewicht en eten. ze verpl. heeft overlegt met de kinderarts en ik moet naar de ha. dus morgen om 8.30 naar de ha en ze willen dat ik een verwijzing vraag voor de kinderarts.
@agneta: Jaa echt wel Jeetje wat raar dat ze zo zit te rommelen met haar gewicht.. hopen dat de KA er wat aan kan doen ofzoiets..! Nou ik ga op bed! welterusten