Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ dees: Ow leuk dat jullie ook nog een bon hebben, en die voor jullie 2 jarig jubileum gebruiken :D

@ Kristel: haha dat zeg k wel heel overtuigend maar ben nog zo onzeker als de pest ;)
    ben ook wel benieuwd hoeveel Yentle nu weegt en hoe lang ze is :p

2. @ Kristel hier maak ik ook altijd zelf pastasaus op die manier.. is goedkoper, beter en lekkerder vind ik zelf. Ik krijg altijd last van die kant en klare sauzen ;).
    Ach ja die mensen lezen denk ik niet echt goed het kaartje, maar goed.. vind het alleen erg moeilijk om te liegen dan en te zeggen oh leuk of zoiets. Ik zei dan ook oh maat 62/68, dat kan hij voorlopig nog niet aan! :D

Pff, was ik bezig met die cakejes, heb ik niet genoeg zelfrijzend bakmeel meer.. Naja dat moet Sander zo maar ff halen bij de AH.

Weten jullie nog dat ik mijn duim een tijdje terug tussen de autodeur had? Die nagel is er nu eindelijk af.. het ziet er echt niet uit, heb er maar weer een pleister overheen geplakt. Tis namelijk ook een beetje gevoelig.

Pff, Jason is een beetje aan het klagen. Had hem net verschoond en gelijk nieuwe kleertjes aangedaan, daarna gevoed.. in de babybjorn gezet, en hoppa 2 flinke mondjes terug over zijn schone outfit grr!! Straks maar weer omkleden, want ik vind het maar niks als hij in die vieze kleding zit. Hij zit nu ook telkens klagend te kreunen, maar hij krijgt geen voeding nu hij spuugt het toch weer uit.

Jullie klagen altijd over schoonmoeders he.. nou ik klaag graag over mijn schoonvader. Tis echt een beetje een boer. Ik had Jason even op de bank gelegd, hij lag een beetje te persen en kreunen. Gaat ie daar staan en zegt ie ga maar schijten he ga maar schijten. Ehh misschien ligt het aan mij maar mijn baby poept hij schijt niet! Schijten doen volwassenen ;). Verder moet hij zich altijd overal mee bemoeien net alsof Sander nog een kind is ofzo.. ik zie die man liever niet, zucht. Ik erger me ook aan alles wat hij doet en zegt.

Weet iemand hoe je in hemelsnaam mensen kunt zoeken op hyves?? Ik kan die zoekmachine niet vinden grr!!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: aah klinkt pijnlijk zeg je duim! balen dat Jason zo spuugt zeg en je hem dan steeds kunt verkleden... Hmm je hebt idd een beetje een lompe schoonvader, klaag maar raak hoor meid! Bovenin de blauwe balk op hyves staat zoeken...

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

* VERDRIETMODUS AAN*

meiden, ik was net bij het CB, wat blijkt nou, Christian heeft zn sleutelbeen bij de bevalling gebroken.. Arm kereltje!!
    Ik ben gewoon helemaal verdrietig erdoor, ook al heeft hij er nu geen last meer van.
    Nu snap ik wel waarom hij zo veel pijn had, kwam dus niet door de morfine, maar door zijn schoudertje!
    Ik zei nog tijdens de bevalling dat ik wat hoorde knappen. Na die tijd heeft en de VK naar hem gekeken en de KA, maar geen een van beide heeft het gezien.

Ik zei tegen de arts van het CB dat ik een controlefoto wil in het ziekenhuis om te zien of het wel rechtstaat, zegt ze doodleuk dat ze dat niet doen.. Jaaaa daaaggggg, dat bepaal ik wel ;) Morgen ga ik de kinderarts van het Hofpoort bellen want het zal gebeuren ook!! Bij mij is zoveel scheef gegroeid doordat er geen controlefoto's zijn gemaakt..

Goed toen wilde ze de heupjes controleren, maar dat lukte niet want Christian was ontroostbaar, ik zei doodleuk ja ik heb heupdysplasie gehad dus zou het wel fijn vinden als er volgende keer dan gecontroleerd word. Nou, ik moet dus nu voor een echo met hem naar het ziekenhuis om uit te sluiten dat hij geen dysplasie heeft..

Ik ben gewoon zo verdrietig om het feit dat hij na de bevalling meteen naar de kinderafdeling moest terwijl het dus eigenlijk achteraf totaal iets anders is geweest... Gelukkig word ik deze week voor een klacht gebeld, kan ik dit ook meteen even bespreken..

Verdrietmodus gaat nu weer uit, Johan is bijna thuis en ik wil niet dat hij mijn traantjes ziet..

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: aaah wat ontzettend sneu zeg voor Christian! wordt er nu verder niks mee gedaan??
    Vriendlief had dit ook bij de geboorte!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

juffie: ach wat zielig zeg.. en slecht dat ze dat gebroken sleutelbeentje niet hebben opgemerkt.. hoop dat ze hem nu goed gaan onderzoeken en controleren en niks meer missen!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, wat slecht zeg dat ze dat niet hadden gezien! 'k zou er ook op staan dat je een foto krijgt!
    Krijgt hij niet sowieso een echo met 3 maanden (meen ik) omdat jij een heupafwijking hebt?

@Hilli, ik vind 'm niet geel hoor! Ga er maar vanuit dat het dan wel meevalt. Belangrijk is dat hij goed alert is en goed drinkt. Poept hij goed? Bilirubine (de stof die ervoor zorgt dat hij geel ziet) verlaat via de ontlasting het lichaam.
    Belangrijk is gewoon dat hij op je reageert met bijv. verschonen enzo.
    Misschien is de rugbyhouding een goede houding om te kunnen zien of hij z'n lipjes goed naar buiten heeft gekruld. Anders je vriend even laten kijken. Hij moet echt een flinke hap nemen en ook een stuk van je tepelhof in z'n mondje. Misschien moet je je tepel wat begeleiden en met 2 vingers je borst vastpakken en z'n mondje goed volstoppen. 'k Hoop dat je 't beetje volgt.

Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kraamtijd - Borstvoeding: het belang van goed aanleggen

@Desiree, haha gelukkig ben ik niet de enige die dat niet lust. Leuk idee zeg! 'k Denk dat ik hier cakejes met slagroom en versiering doe en verder misschien wat soesjes met witte chocola en versiering.

'k Zal hier zo even m'n ouders bellen. Hond heeft kans gezien om z'n wond verder open te krijgen. Hij liep net steeds al onder de stoelen door, waarschijnlijk om te schuren. M'n zusje moest naar 't dorp en zou even bij de dierenarts vragen om een kap of kraag. Hopelijk is dat gelukt, dan ga ik die nog even halen. Durf nu niet te wachten tot morgen.

Hij komt nu lekker in m'n nek liggen... haha t is wel een schatje.

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    he all,

Hilli.,. ik zie ook niks geels zo.. en wat een pracht ventje

mum.. lekker een gratis nachtje weg.. zeker dat "gratis" :p

Juffie.. aah wat sneu zeg.. en wat stom dat ze in het zk niets gezien hebben. :( goed van je klacht.

kristel.. fijn dat Yentle zo goed in slaap is gevallen en dat Kimo je begrijpt!

All.. hier wel een iets betere nacht gehad maar niet super.. om half 4 kwam ze weer maar ze viel na 10 min jengelen in slaap.. toen om half 6 en tot 7 uur heeft ze om het half uur lopen jengelen.. toen zijn we er maar uit gegaan en heb ik van 8 tot 11 nog even geslapen. Pfff sprongetjes :(

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er weer vandoor.. ga naar mijn moeder voor proefmake up... had ruzie met de overburen van mijn moeder vanmiddag omdat mijn auto daar stond... is een openbaar stukje parkeerplek.. echt zo stom ging nergens over.. hij belde aan of ik mijn auto aan de kant wou zetten.. hij had dozen in de auto staan die hij eruit moest halen.. dus suus en ik staan op.. trekken onze jassen aan (wouden toch gaan) ik doe puk s riempje om.. en suus gaat elena klaar maken.. word de buurman kei boos omdat we zo lang duren en dat ik mijn auto daar niet neer mag zetten enzo.. heb gezegd dat hij niet zon grote mond moet geven en of we nog wle eens zien of ik mijn auto daar neer zet... dalijk ff kijken of dat plekje vrij is.. :D

maar ben er vandoor..

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ juffie ah zielig zeg kan me voorstellen dat je nacontrole wil

@ gaby go girl hihi :)

wij zijn onderweg naar het zh ff naar mijn opa.
    Heb voor mijn oma maar een bord spaghetti mee dan eet ze ook is normaal.

Maria nog niet trg? Was benieuwd hoe de echo was gegaan

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    wie is maria??

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    chamaro bedoel je zeker?

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ow wat balen zeg dat de hond t toch nog openkrabt!

@ Gaby: You go girl, wat denk die vent wel niet?

@ Kim: Succes bij je opa! is hij nog niet naar t verpleegtehuis? enne Maria hihi...
    Ben ook wel benieuwd naar Maris!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    owhh maris.. ik dacht al ;)

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ben weer weg.. fijne avond.. heb vreselijke micraine... dus kijk morgen wel weer ff..

Trusten alvast!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben ook benieuwd naar mariss.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Yoehoe mariss kom je eens melden!!!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hallo marissssssssssss....laat ons niet langer in spanning en kom ff vertellen hoe het was...

hoe is het verder hier...

sorry heb wel bijgelezen maar ben te moe om dingen op te slaan

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Wanneer moet jij weer naar het CB, haha ben wel benieuwd wat Lars nu weegt aangezien Dimara weer flink gegroeid is (7610 gram)

20. hi meiden,

F. ligt in bed dus kan hier ff komen kletsen.
    Vandaag maar 620 gedronken dus voordat ik ga slapen probeer ik haar nog wat te geven.
    Ze zit nu tussen twee en drie keer slapen in, bij drie keer slapen overdag gaat ze pas na 21.30 naar bed en bij twee keer slapen om 19.30

@ juffie wat naar zeg, en wat slordig dat die artsen het niet gezien hebben!

@ ukkie beterschap met je migraine

Deel Deze Pagina