@mum: ik moet pas weer in feb. als hij zes maanden is. ben ook wel benieuwd wat hij nu weegt. @ryanne: Gaat het al wel wat beter met je meisje?
@ Ryanne: Fijn dat F. toch weer een ritme begint te krijgen! en 620cc is voor haar doen niet weinig toch?
@Mum: je hoeft echt nie zo onzeker te zijn hoor daarover. dimara groeit gewoon lekker door is niks mis mee. Frederique hoort gewoon bij de kleintjes en dimara bij de grootte. wil niet zeggen dat F te dun is en D te dik hoor. ze lopen dat babyvet er vanzelf een keer af. Dimara zit gewoon op dezelfde lijn als lars en bij ons op het cb doen ze er doodnormaal over hoor..
@ mum wilde net precies zeggen wat Bos ook zegt. Wil helemaal niet zeggen dat Dimara te dik is. Iedere baby heeft andere behoeftes qua eten. Volgens mij zitten veel baby's hier hetzelfde met het gewicht als Dimara (Levi, Lars) Hoeft je helemaal geen zorgen te maken!
@ Bos: ja daar heb je idd wel weer gelijk in... hier op t CB deden ze er vandaag ook niet moeilijk over! ze zeiden dat ze wel hoog in de curve zit maar wel heel mooi en netjes haar eigen lijn volgt en dat is belangrijker als binnen de curve blijven!
@ mum het zal net iets te weinig zijn om door te slapen. En ga dat risico ook niet lopen dus geef haar tegen elven een fles en dan weet ik zeker (lees: hoop ik) dat ze het tot morgenochtend haalt. En zo niet dan krijgt ze vannacht nog een fles. Ik vindt het minder erg om er één keer uit te moeten dan een paar keer
@Dees: Zowel liggend als zittend. Zittend heet de madonnahouding heb ik gisteren gelezen Ik denk ook dat mijn borsten het nog niet helemaal gewoon zijn Gezellige schoonvader heb je. @Kristel: Ja ik snap het tIs alleen soms best moeilijk, omdat hij zo ongecontroleerd met zijn hoofd begint te bewegen als hij wil happen @Juffie: Wat zielig voor Christian! Dat niemand dat heeft gezien! @Red: Ja, hij reageert nog goed. Hij heeft een hekel aan verschonen, dan huilt hij altijd
@mum: nou dat zeggen ze bij lars ook steeds, dat hij bovenin zit maar wel netjes de lijn volgt. geen zorgen hoor meid. die bewaar je maar tot ze haar eerste vriendje mee naar huis neemt @ryanne: wel vervelend zeg lijkt me dat ze weer komt 's nachts ben je zelf niet ontzettend moe?
@ bos ja het valt echt tegen. Vooral omdat ze sliep van 20.00 tot 8.30 Ik denk dat ze middenin haar sprong zit. Heb Oei ik groei gekeken en daar kan t tot wel 6 weken duren.. :-s
Hallo, Hier was ik weer..Zag dat jullie al nieuwschierig waren.. Heb een uitwendige echo gehad..en ben nu 10 weken en 4 dagen..maar ze ze we houden gewoon 3 augustus aan.. De echo is verder goed gegaan..We zagen een hartje kloppen..en het spartelde al.. en trappelen met de voetjes echt zoo lief.. en het is er gewoon 1 trouwens @mum: he bah azijn..dat stinkt ook zo hahaha.. @juffie: aaah wat zielig zeg!! @all: sorry dat ik niet op iedereen reageer..ben erg moe en moet nog een paar andere dingen doen.. Nu ik ga even afwassen..
@ Ryanne: ow nee zo bedoelde ik het niet hoor.. bedoelde dat 620cc tot nu toe best netjes was... snap idd dat je er straks nog iets probeerd in te krijgen en hoop dat t lukt, en jullie allemaal lekker kunnen slapen vannacht! hoe was het gegaan bij je vader? @ Bos: Hahaha ze krijgt gewoon een kuisheidsgordel, hoef ik me daa ook geen zorgen over te maken.. Vriendlief heeft t er al over dat hij hem eerst aan een vragenvuur gaat onderwerpen voor hij met haar uit mag haha!
@Mariss: jee wat goed zeg dat het er 1 is haha...benieuwd naar de reacties? iedereen zal toch wel verbaasd zijn denk ik haha.. @mum: haha ja dat kan ook natuurlijk een kruisheidsgordel.
@ Ryanne nog geslaagd in de stad? @ maris wat fijn dat het er maar 1 is bij 10 weken spartelde ayden ook al dat was ook de eerste keer dat ik hem zag bewegen ga lekker tv kijken fijne avond allemaal
@ Kim: Fijne avond meid!! ik ben ook weg, ga GTST kijken, weet niet of ik er daarna weer ben... Fijne avond meiden!
@mum: dank je @bos: Ja ik ben echt reuze benieuwd naar de reacties.. Ik denk ook wel dat iedereen verbaast is haha.. @kim: Ja lief is dat he!