Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @mariss, super zeg! gefeliciteerd!

hier kraag voor de hond... manlief gaat 'm ff proberen. arm beestje... 'k vind 't gewoon zielig.
    Kun je 'm er trouwens alleen mee laten? 'k moet morgen van 11 tot 4 weg ofzo... maar zit in twijfel wat ik nu moet doen.
    We laten 'm vannacht maar bij ons slapen dan hoeft ie 'm niet om en horen we 't wel als ie gaat slikken.

2. @ mum het was heel goed gegaan. Had lekker geslapen, kwam alleen ook om 4 uur s'nachts. Over twee weken blijft ze weer een nachtje slapen.

Het nadeel datze s'nachts komt is dat ze haar eerste fles pas tegen 10 uur wil en hierdoor krijgt ze te weinig binnen omdat ze normaal om 8 uur haar eerste fles kreeg. je zit in zo'n circel en hoop dat we er nu langzaam weer uitkomen.

Ik ga in bed wat tv kijken, R. is werken.
    tot morgen

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @red: Jaaaa dank je!! :D

@ryanne: Bedankt voor je respectje en krabbel op hyves :D

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

maris jaaaa! gefeliciteerd! en het is er 1! haha kan je nu echt lekker genieten.

ryanne julie is ook klein. echt een poppetje. net als F. ze zit ook onder de curve.

bos hoe was je dag? ik moet morgen weer. bah.

desiree jij was dat toch met je schoonpa? nou dan ken je die van mij nog niet. ik zie hem liever gaan dan komen. dat is toch zo'n gorlap. ik haat hem. toen ik de 28 weken echo had (pret) zat julie te duimen en toen we die foto lieten zien zei hij: over 15 jaar zuigt ze ergens anders op:$ wat een idioot. ik was echt kwaad en laatst met kerst toen julie een beetje spuugde zei hij: goh dat witte spuugde carla gisteravond ook!:x:$ wat een mongool. ik vertrouw die vent echt niet.. ik kleed julie ook nooit aan of uit waar hij bij is want als je zulke gedachtes hebt bij een baby als ze spuugt of op haar duimpje zuigt wat denk je dan wel niet als je haar blote tut ziet???:$maargoed je snapt dat ik hem niet kan luchten of zien.

ben bij de ha geweest en wil ook dat ik een plasmonster neem. net als bij sterretje. en daan gat ze overleggen met de ka. dus eigenlijk geen moer opgeschoten.

sterretje ik weet ook niet beter dat als je bv geeft en je kindje kma heeft dat je op een dieet moet. ik heb het ook gedaan en ik moecht echt bijna niets meer.

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mariss

Wat leuk zeg dat je al wat zag trappelen! Geniet er maar van :D

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hee waarom staat er een boos poppetje boven??

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

oHH MEIDEN:

mn man en ik hebben een mooi huis op het oog in Huizen, morgen ga ik de makelaar bellen voor een bezichtiging :D

Het is wel een beetje prijzig, maar tsja het is een ideale woning..

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @agneta: Jaa dank je wel ..;) Ja idd nu lekker genieten..
    @juffie: Ja dat was echt leuk om te zien..Dank je dat zal wel lukken :p
    Oh wat super dat jullie een mooi huis op het oog hebben..Hopen dat ie jullie van dichtbij ook bevalt en dat hij straks van jullie is haha..;)

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    juffie oh wat leuk dat jullie een mooi huis op het oog hebben! hoop dat het wat word!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: jee zeg ben je lekker niks mee opgeschoten dan zeg bij die ka. denken ze ook aan blaasontsteking dan?

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ooh ja trouwens ons wondertje is nu 4 cm ;)
    Vergeten bij te zetten haha..

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben weg. vriendlief wil nog ff achter de laptop en ik krijg vierkante ogen van dat ding :D

fijne avond.

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    fijne avond bos. ze wil uitsluiten dat ze een urineweg infectie heeft. en ze denkt niet dat ze kma heeft. ik word gek van al die tegenstrijdigheden!!! ik word zelf wel dokter ofzo. dan word de gezondheidszorg misschien wat beter.

mariss al 4 cm! leuk he
    ik weet de 1ste echo nog toen was ik 9 weken en zag je haar ook zo spartelen. en als ik ging lachen schudde ze helemaal doorelkaar! haha

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Bedankt voor jullie respectjes en krabbels..:D

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @agneta: Hahaha grappig zeg dat je ging lachen dat ze door elkaar schudde haha..:p

Ja echt leuk..Ik vind het ook nog zeer wonderbaarlijk dat zon klein poppetje van 4 cm straks gewoon volgroeit in mijn armen ligt..:p

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mariss ja he. het blijft een wonder. nu is het nog zo'n garnaaltje en straks een heel lief beebje. (nu eigenlijk ook al natuurlijk). denk ej dat het een jongen of meisje is?

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja dat is het zeker :D
    Ik denk nu dat het een jongetje wordt..Waarom weet ik niet..;)

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mariss zou wel heel leuk zijn. ja dat kun je nooit zeggen he het is gewoon je gevoel.

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Fijne avond bos!!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Fijn dat het goed is gegaan bij je vader, kunnen jullie even bijtanken! lastig is dat hé als ze 1x even helemaal van het schema afwijken ben je dagen/ weken bezig om weer in je ritme te komen! Slaap lekker meid!

@ Agneta: Gatver wat een goorlap idd! bah bah...

@ Bos: Fijne avond!

Deel Deze Pagina