zo even snel gereageerd, stik van de koppijn en buikpijn dus ga lekker naar bed... Slaap lekker allemaal!
@agneta: ja dat zou echt heel leuk zijn. We wachten rustig (ahumm) nog 10 weken af voor de 20 weken echoo.. mijn gevoel had vorige keer ook gelijk..dus wie weet
Nou kan ik even van me afschrijven.. voel me ff rot.. Maak me namelijk een beetje zorgen om Jason. Hij spuugt best veel vind ik maar daarna wil hij weer drinken. Vanmiddag heeft hij goed geslapen maar vanavond had hij weer zo'n last van krampjes. Vind het zo zielig, ik weet echt niet wat ik dan moet. En hoe weet ik of hij veel last heeft van het spugen, van maagzuur? Verder ook nog om de schouderdystocie van de geboorte.. ik ging net ff google-en erop en kan toch nog best ernstig zijn. Misschien heeft hij er toch nog last van. Heb net een osteopaat gezocht, ik hoop morgen erheen te kunnen. Gelukkig ligt hij nu stil in bed met zijn speen. Vanavond weer kraamvisite gehad. Maar wat me nu toch gebeurde. Het was familie van Sander, zijn tante oom neefje van 18 en nichtje van 16. Zijn tante werkt ook op de kraamafdeling waar Jason lag. Zijn gewoon aardige mensen. Maar ik nam Jason op schoot uit de babybjorn sitter en wilde met hem zitten, ging zij naar mij toe en pakte ze hem zo uit mijn handen zonder vragen later gaf ze hem ook zo aan haar dochter zonder iets te zeggen.. het is niet dat ik het zo erg vind dat ze met hem zitten, maar het is toch fijn als mensen het vragen.. maar ja, ik probeer het maar even te laten zakken nu. We hadden ook nog ruzie met de buurman, die was weer gezellig keihard aan het karaoken om vijf voor tien en wilde hem niet zachter zetten. Ik zat hier met Jason ondertussen die net rustig was, en de buurman zei alleen maar ik mag toch 10 uur dus rot op. Pff wat een lul zeg ik ben in staat om morgen zijn huis af te breken :x Zo nu weer alles van me af geschreven, richt mijn pijlen nu op morgen bij de osteopaat. Hopelijk wilt Jason goed slapen vannacht, heb de dosis infacol maar verhoogd tegen de krampjes. @ Mariss ik typte het al op hyves maar super dat de echo goed was, altijd fijn om te zien zo'n kleintje die al lekker beweegt! Jason was 4,1 cm met 10w6d, zo ver zal jij ook ongeveer wel zijn. @ Agneta zo hee wat een idioot die schoonvader.. bah ik word er misselijk van, dat hij zulke opmerkingen maakt! Dan valt mijn schoonvader wel weer mee. Wat een vreselijke vent.. dat zou mijn schoonpa nooit zeggen maar 't is gewoon een boer zonder manieren. @ Red met de kraag mogen ze wel alleen blijven maar zou hem wel goed in de gaten houden als het kan. Krabt hij dan niet met zijn poten aan de wondjes? @ Juffie misschien prijzig huisje maar je hoeft nooit de vraagprijs te bieden he wij hebben dit huis ook voor minder gekocht. Ik schrik me rot van je berichtje over Christians sleutelbeentje. Zielig dat hij die heeft gebroken. Zal je zeggen dat bij Jason's bevalling schouderdystocie optrad en ze moesten duwen en trekken (en mij inknippen) om zijn schouders geboren te laten worden en daarbij hoorde de VK ook wat knappen.. de KA zei ook dat alles gewoon goed was, maar misschien heeft Jason ook wel last.. Dikke knuffel voor jou, schrikken is al dat slechte nieuws. @ Mum beterschap!! @ Gaby wat een rare vent! Je hebt goed van je laten horen in ieder geval. Hoe was je proefmake-up? Jason huilt weer.. ik ga ook naar bed zo.. weltrusten..
@Agneta:Jaa dat klinkt echt nog heel ver..maar ja hoop toch dat ze snel voorbij zijn @dees: Het zit jullie dus niet echt mee..Wat een klootzak die buurman van jou zeg..beetje rekening houden denk ik dan..maar goed.. hoop echt dat je morgen naar de osteopaat terecht komt..Echt zielig voor Jason.. Ja ik zag het op hyves Komt idd wel heel erg in de buurt.. grappig.. Nou meiden ik ga slapen ben heel moe kan mijn ogen niet meer open houden..Ik heb wel heel erg honger trouwens.. Trusten!
desiree jeetje wat vervelend van die tante. dat doe je gewoon niet. maar ja je hebt van die rare mensen in de wereld....... ik hoop voor je dat je morgen bij de osteopaat terecht kan. ik ben er ook een keer geweest met julie en die heeft echt de hele tijd liggen krijsen toen. vreselijk. maar wat is schouderdystocie? ik ga ook naar bed moet morgen werken. getver. truste aallemaal. maar volgens mij slapen jullie al hahaha
chamaro: fijn dat de echo goed was agneta: idd een rare schoonvader... met zulke uitspraken enzo.. desiree: beetje jammer dat ze t niet vragen of ze jason vast mogen houden.. zou dat zelf nooit doen. proefmake up: was erg leuk.. duurde 1 uur en 15 minuten.. dus best lang.. maar dan zit t wel goed.. zo werken tot 17.15 dus tot vanavond..
Goedemorgen!!! Het een kl*te begin van de dag gehad. Gister moest er precies om 17.00uur een mail verzonden worden, hiervoor is een optie in Outlook. Ik nog gevraagd aan onze netwerkbeheerder (of hoe heet zo'n gast) of die functie wel werkt. Ja, hoor alles moet werken. Nou ik alles netjes klaargezet! En wat blijkt! De mail is niet verstuurd! !@#$%^&*(@#$%^&*( Ik baal zo enorm! Dit kan me echt mijn baan kosten volgens mij. Ik heb het direct tegen mijn leidingegevende gezegd, maar zij sprak geen woorden uit zoals 'T geeft niet of kan gebeuren' alleen maar 'Ja, tis gebeurd' Dus ik ben er niet gerust op! In het vervolg blijf ik zelf wel langer! En zie er persoonlijk op toe dat die mail precies om 17.00uur de deur uit gaat. !@#$%^&*() Ik reageer zo op jullie hoor, even stoom afblazen!
Goedemorgen allemaal, Mariss.. fijn dat de echo goed was zeg! Ben benieuwd naar de reacties.. Desiree.. wazig ze.. dat vraag je toch gewoon?? Gaby.. werkse meid! All. nou het gaat al wat beter met maatregelingen vanacht kwam ze om half 3.. hebben haar toen ingebakerd en toen heeft ze tot 8 uur doorgeslapen! Vandaag wel even naar de HA.. ze krabt steeds op haar hoofdje dus ben bang voor exzeem.. ook is ze snot verkouden, alles zit vol en hoest alles bij elkaar.. zo sneu
debs.. he wat vervelend meid! Computer !@#$%^&*() je kunt ze niet vertrouwen.. hopelijk kost het niet je baan meid! knuffel
@ Ukkie: Succes bij de HA en thanks voor de knuffel. @ Agneta: Bah, zulke gedachten bij zo'n onschuldig kindje. Ik geef je groot gelijk dat je haar niet uitkleed waar hij bij is. @ Chamaro: Ohhh leuk zeg! Stiekem kan ik ook niet wachten om weer een lief klein beebje in mijn buik je mogen voelen groeien. @ Gaby: Werkze! @ Desiree: vervelend is dat hea?!? Dat flikte ze bij mij ook steeds. Of bij Levi moet ik eigenlijk zeggen. Dan pakt de een hem over/af en dan wordt hij als een schaal met koekjes doorgegeven. Jeetje Het is een kind hoor! Niet een of andere pop die je alle kanten op kan gooien.
goeiemorgen meiden, weer een nqchtje als van ouds.. 23.30 tot 08.20.. toen heb ik heme cht wakker gemaakt mn borsten deden weer auwie!!ik hoop dat hij vandaag overdag ook weer wat meer te genieten is... mn man is tot half 12 thuis, hij moet tot vanavond werken.. zucht... om 10.00 uur komt iemand iets van marktplaats ophalen.. Ohja ik ga zo de makelaar bellen Willen jullie het huis zien?
Pffff... Nou t huilen staat me nader dan het lachen. de beleidsmedewerker waarvoor ik dat mailtje moest versturen kwam net binnen. Hij riep me gelijk bij zich. Het mailtje met mijn verontschuldigingen en uitleg had hij nog niet gelezen. Hij was goed boos, voor zo'n zachtaardig persoon. Hij eindigde met (na vele excuses van mijn kant) Nou, als mijn standpunt hierover maar duidelijk is.
Nou, het huis gaat het waarschijnlijk niet worden.. Ik belde net met de makelaar, en er loopt al een serieuze bieding. Maar goed, we mogen vrijdag 10.00 kijken. Er zijn wel wat mankementen aan de woning, kozijnen zijn slecht( hoor: verrot?!) en de cvketel moet worden vervangen..
juffie.. jammer zeg! Maar wat een belachelijke prijzen zeg.. zeker als er ook nog zoveel aan gedaan moet worden! Hier in Zwolle betaal je voor zo'n huis niet meer dan 250000 maar ach, randstad he