Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, vervelend dat je zo duizelig en misselijk bent! Je kunt ook misselijk worden van duizeligheid! Maar ik snap je 'zorg' dat je misschien zwanger bent. Heb je al eens een test gedaan? Je kent vast de verhalen over ontpillen wel, dus misschien is dat wel van toepassing en moet je lichaam haar weg nog even vinden in de hormonen.. En misschien anders even naar de ha over die duizeligheid?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Yeaaahhhh mijn banner-aanwijzer staat bijna op de helft!!!! :D

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen:Ik ben 3 dagen terug gezet, maar de gyneacoloog zei we houden gewoon 3 augustus aan..Omdat ik ook een langere cyclus had..

Jeetje dat is veel 500 uur.! en wat belachelijk met die dagen die je gewoon uit moet betalen zeg..Hoop dat je gewoon vrij kan krijgen wanneer ja mannetje thuis komt..!

Ja idd bijna op de helft! :D En nou hopen dat die 2 maanden snel voorbij zijn..

@all: Heb buikpijn..blijft gewoon de heletijd aan houden..Heb al wat gegeten maar dat helpt niet..(dacht dat het door de honger kwam) Loop zeg maar krom als een oud omaatje..Mischien komt dat omdat de baarmoeder nou gaat groeien??

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @nen
    hoor mij nu klagen als lief 2 weken weg is en jij jou mannetje missen voor 5 maanden en de consequenties zijn ook nog erger!!!
    pfff, aan de ene kant ben ik blij dat ik niet meer studeer, maar ana de andere kant mis ik het spijbelen wel een beetje :p..slecht he!!

Heb voor de 6 dag, hoofdpijn.. wordt helemaal gek.. al die medicijnen, kan ook neit goed zijn!!
    normaal heb ik het maar even en dan ben ik weer verlost, maar nu is het echt 6 dagen achter elkaar aan 1 stuk door..

vanmiddag autorijden en laarzen op de post doen en dan niks doen..
    oja wel, moet nog wassen, heeel veeel wassen..
    heb het eigenlijk nog wel heel erg druk!! :S..

hoe gaat het verder met iedereen??

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, oh dat valt nog mee die drie dagen! Maar een lekker gevoel zeker dat alles helemaal okee is :) Die buikpijn komt miss idd wel van je bm die groeit? Als je het niet vertrouwt, zou ik gewoon je vk even bellen!

@ matta, het is maar net waar je je op instelt hoor! Jij stelt je in op 2 weken en dat voelt dan lang, ik stel me in op 5 maanden. Dat maakt de beleving al heel anders!
    Wat vervelend zeg die hoofdpijn! Maar slik je nu veel meds dat je zegt dat dat niet goed is? Ben je toevallig ook verkouden?

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik ben schijnbaar slaapverwekkend.. Ik was een liedje aan het zingen en hupakee, Christian viel zo in slaap ;)

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @nen
    nee, ik bedoel daar mee. Veel asprintjes, Saridon, Ibrufen.. dat zal ook wel neit goed zijn voor het lichaam.
    Dat is ook zo, vind je in idd geval heel erg dapper!!
    beetje verkouden..

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, wat een droppie die kleine Christian :)

@ matta, misschien zitten je holtes vol? Ik bleek eens holte-ontsteking te hebben terwijl ik niet eens echt verkouden was! Toen had ik al 2 weken hoofdpijn en moest steeds meer pijnstillers slikken. Als je je hoofd voorover buigt, gaat het dan bonken?

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen

Ik heb even een vraagje.. vanaf welke leeftijd mag ik gaan zwemmen met elena.. elena is echt dol om in badje te gaan en het lijkt me leuk om met haar te gaan zwemmen.. ook nu ik nog verlof heb.. lees verhalen op internet (vanaf 6 weken, vanaf 8 weken, vanaf de eerste prikjes..) weet iemand van jullie dit? ga het morgen ook maar navragen bij het cb (heb toch een afspraak)

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: Ja denk het ook wel..ja als ik het niet vertrouw dan bel ik gewoon idd ;)
    @juffie: Hahaha wat een leuke foto :D

@buikpijn is weer wegetrokken..heb even 2 minuten languit op bed gelegen en toen was het weg..raar..Denk idd dat mijn baarmoeder aan het groeien is..
    Zo alle papieren heb ik opgeruimd..Nu de rest nog pff...en dan nog stofzuigen..

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @suus: Ik zou het niet weten..Heb namelijk nog nooit gezwommen met Chanell hahah..

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @chamaro: ow haha.. ik hoop dat iemand anders een antwoord heeft :p
    Jij krijgt weer lekker last van al die zwangerschapskwaaltjes natuurlijk nu :p doe maar lekker rustig aan :)

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Suus.. ik zou het met 8 weken doen, nadat ze haar eerste prikjes heeft gehad.. (wij zijn direct de dag erna gegaan :p )

All.. net trug van de dokter.. het is een hele lichte vorm van eczeem(berg) het is niet eens gelig.. alleen droog.. heb nu hormoon lotion gekregen zodat de jeuk verdwijnt.

Morgen mijn ogen op laten meten bij visionclinics.. Laat ze laseren...

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @suus: haha ja idd.:p ja ik zal rustig aan doen ;)

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ukkie: ben benieuwd wat het cb zegt.. met 8 weken lijkt me wel logisch.. Vind je dat niet eng.. om je ogen te laten laseren?

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ukkie, hopelijk werkt die lotion snel en heeft ze er geen last meer van! Spannend dat je je ogen laat laseren! Heeft mijn neef ook gedaan en die is er zo blij mee!! Lijkt me wel een enge ingreep, maar daarna heb je er heel lang plezier van!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    All.. ze zijn al een keer gelaserd alleen werd door mijn cilinder mijn zicht weer slechter en door de zwangerschap zijn ze weer helemaal achteruit gegaan.. wordt nu gratis nog een keer gelaserd.. tis niet eng maar wel pijnlijk!

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @nen
    nee, ik bedoel daar mee. Veel asprintjes, Saridon, Ibrufen.. dat zal ook wel neit goed zijn voor het lichaam.
    Dat is ook zo, vind je in idd geval heel erg dapper!!
    beetje verkouden..

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @ukkie
    wat zijn de sterktes van jou ogen dan??
    moet je dan ook neit 1 jaar dezelfde sterkte hebben??

ik heb zo gelachen toen jessica simpson en haar vriendin hun ogen lieten laseren!!!! zij kunnen echt overdrijven!!

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ukkie: oke.. dus als je ze laat laseren betekend dat niet dat het voor altijd goed is

@matta: heej.. hoe is het met jou??

Deel Deze Pagina