@ debby, super zeg!!!! Hopen dat er een serieuze koper tussen zit! @ hilli, wat een prachtig ventje zeg! @ dreamer, jammer dat je niet meegaat. Ohja dat over je schildklier weet ik nog. Toen zeiden verschillende artsen nog heel tegenstrijdige dingen. Ik hoop dat het mee valt meid. Nu is het babytijd voor jou!!!!!!!!!!!
@ mum, ik lees nu dat dreamer niet mee gaat, dus dan is arnhem best een goede optie. Hoe denkt de rest hierover? Probeert langzaam de planning van de meeting weer op gang te brengen........
Debby.. jippie! hopelijk zit er wat bij!! Dreamer.. jammer dat je niet mee gaat! Mum.. Arnhem lijkt wat mij betreft prima! en Nen als je dan naar Zwolle komt met de trein kun je verder met mij mee rijden
Ik vind Arnhem ook prima, is hiervandaan goed te doen... hadden we trouwens besproken dat de mannen ook weer meemogen? vond t wel gezellig vorige keer en is misschien ook wel fijn voor de meiden die anders een flink eind alleen met beeb moeten rijden
@ ukkie, dank je! Is wel afhankelijk van wanneer de meeting is. Als vriendlief weer thuis is, komt hij ook mee, dus dan gaan we denk ik zelf met de auto @ mum, zoals je kunt lezen in mijn antwoord aan ukkie vind ik het prima als de mannen meegaan! Kunnen die eens als (aanstaande) papa's met elkaar praten
debby wat super *doet ook een vreugdedansje op haar burostoel* @ meeting denk niet dat mijn mannetje meegaat maar als ie hoort dat alle mannen meegaat misschien wel. Arnhem is voor mij oke. Is daar wat te doen? Vlgens mij hadden we enkele data in april?
@ ryanne, mij staat ook iets vast over april. Ik denk dat Kristel ons het beste kan vertellen of Arnhem leuk is om af te spreken! We moeten natuurlijk ook rekening houden met alle kindjes die mee gaan....
Je krijgt Dees niet mee naar een dierentuin Ik bedacht me gisteravond ineens dat het alweer bijna half januari is. Dat betekend dat we over een maand al ons donorvoorstel kunnen hebben! Of sterker nog, over een maand kunnen we het startgesprek al gehad hebben! Whaaaaaaa Komt echt dichtbij nu. Maar buiten die momenten om besef ik nog niet dat we nu bijna gaan starten. Komt denk pas als we weer op de kliniek geweest zijn. Dan is het tastbaar en hebben we zekerheid. Maar hoe dan ook, ik vind het echt superspannend allemaal en kan niet wachten tot we beginnen! Heb er echt zin in
hihi ff tussendoor, Dimara is vandaag 4 Maanden ze krijgt nu haar eerste hapjes mango en vind het heerlijk het is wat zuur maar ze kijkt er niet zuur van, mama vind het ook wel lekker, dus af en toe een hapje voor mama
za 6 maart: emma, mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (7) zo 7 maart: emma, mumtobe, ukkie, suus, chamaro, gaby (6) za 13 maart: emma, mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (7) zo 14 maart: emma, mumtobe, ukkie, suus, chamaro, gaby (6) za 20 maart: emma, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (6) zo 21 maart: emma, ukkie, suus, chamaro, gaby (5) za 27 maart: emma, mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (7) zo 28 maart: emma, mumtobe, ukkie, suus, chamaro, gaby (6) za: 3 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus, chamaro (13) zo: 4 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus, chamaro (11) za: 10 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Suus, chamaro (12) zo: 11 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, chamaro (9) za: 17 april: sterretje, Emma, Ukkie, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Desiree, Nen, Suus, chamaro (11) zo: 18 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Nen, Suus, chamaro (11) za: 24 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen, gaby, suus, chamaro (14) zo: 25 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Ryanne, Nen, Suus, chamaro (11) Dierentuin: Suus, Gaby, chamaro Wandelen en iets drinken: Kristel, Knaboor, Juffie, Mumtobe, kim, ukkie, sterretje Winkelen: Desiree