En nu Sterretje08 nog die staat nu als 1e weer bovenaan en nog niet zwanger. Ben zo benieuwd of ze heeft getest vandaag.
sterrtje meisssieee waar en je! jj gaat in het rozedeze maand doe het meissie e dan flink wat HCG strooien en an gaan we het hele rijtje af
Was allemaal goed bedoelt.. Laten we er nu maar over ophouden, want door te kibbelen word je niet echt vrolijk. Zullen we het gewoon maar bij het zwanger worden proberen te houden? xx
Hebben jullie mij nieuws ook gelezen? Wil het nog een keer met jullie delen, misschien vinden jullie er niets aan maar toch. Hier komt het. Mijn vriendin is gisterenavond bevallen van een gezonde dochter Larissa met 35 weken en 4 dagen. Ze is ingeleid omdat ze koorts kreeg en omdat ze al in het ziekenhuis lag ivm liezen gebroken en weeen. Moeder en dochter maken het goed en ben al in het ziekenhuis geweest. Het is zo`n klein meisje, maatje 50 verzuipt ze en moet maatje 40/44 aan. Vandaag op het werk is het ter spraken gekomen en is het bekend gemaakt dat ik een kindje wil en dat we dus bezig zijn. Er is een last van m`n schouders af en hoef nu niet meer geheimzinnig te doen.
wend had het zelf niet gezelen lees nooit altijd alles terug maar wat en super mooenaam larissa en 5 weekejs te vroeg hopelijk mag ze se mee naar huis mijn zusje was ruim 6 weken te vroeg en moch na dacht 1 week mee naar huis hopelijk daar ok.. en fijn dat je op je werk niet meer geheimzinng hoeft te doen
@ Sammie, Was goed bedoelt hoor, weten we ook wel. Ging gewoon iets mis fso. @ Wendy, Hier weten ze niet dat we voor een 2e gaan. Maar toch wel fijn dat je het vertelt hebt. Wat leuk voor je vriendin, en familie etc. xx
sammie maakt niet uit toch. Laten we het maar aan dreamer over Ik doe de lijst ook nooit. DFe lijst ziet er trouwens erg goed uit zo met netjes de 1e 2 in t rose Nu sterretje nog en daarna ik [-o< Ik voel helemaal niets, maar vergeleken met vorige maand kan dit misschien juist wel een goed teken zijn
Ja ik hoop ook dat ze snel naa huis mag, maar helaas moet ze zo ie zo 8 dagen blijven. Het is een medische ingreep zeg maar geworden omdat ze koorts had en zit nu m`n vriendin aan de antibiotica als ik het goed schrijf. Larissa heeft nog niet echt de kracht om zelf te drinken dus krijgt nu zondevoeding en wordt wel aan de borst gelegt om het te lezen. Ja het is allemaal even afwachten maar op zich is alles wel goed. En ja m`n werk, dat is toch wel fijn zeg helemaal open en bloot kan ik nu erover praten met m`n collega`s. Helemaal blij nu, nu nog zwanger zien te raken maar misschien heeft dit allemaal goed invloed erop.
okee heftige bevalling dus of heftig gehad allemaal... nou hopelijk word de kleine snl sterk.. en is de koortssnel over en dan kunnen ze lekker thusi gaan genieten
Mijn vriendin vond het heel heftig ja. Omdat je baarmoeder eigenlijk nog helemaal niet klaar er voor is wordt het allemaal opgewekt en dat is niet prettig zei ze. 13;00 ingeleid en 20;03 bevallen van Larissa.
Het is zo`n klein drolleke, heb ze niet vast mogen houden maar wel gezien en even aangeraakt. Ligt een een couveuze.
Ooohw zie dat desiree er nog tussen geplakt is Heftige bevalling maar gefeliciteerd met de kleine Ik heb net de laatste aflevering van er seizoen 6 gekeken, gadverdamme. Was een jonge meid, 8 maanden in de ontkenning gezeten dat ze zwanger was, heeft zichzelf neergestoken. Een keizersnede kon de kleine redden maar die weigerde ze want ze wilde dat kind niet. Ik ga zo lekker vroeg te bed, nog even de afwas doen en dan wanted kijken, lijkt me wel een hele goedd film
Iedereen een fijne avond ik ben lekker naar m`n bedje toe. Morgenvroeg kom ik weer even kijken. En voor die gene die nog gaan klussen, veel klus plezier.