misschien kunnen we iets van een binnenspeeltuin achter de hand houden?? maar dat is voor de kleinste ook niet echt leuk.. dierentuin vind ik wel erg leuk gingen wij ook al heen toen we nog geen kleine hadden.. In arnhem is verder niet zo heel veel geloof ik ja wandelen op de veluwe maar dan moet het weer wel meezitten.. hoeft van mij niet perse op 10 april maar denk wel dat we een datum moeten prikken en de knoop moeten door gaan hakken anders komt er niks van.. Pascal gaat wel mee.. en de man van gaby ook
za 6 maart: emma, mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (7) zo 7 maart: emma, mumtobe, ukkie, suus, chamaro, gaby (6) za 13 maart: emma, mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (7) zo 14 maart: emma, mumtobe, ukkie, suus, chamaro, gaby (6) za 20 maart: emma, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (6) zo 21 maart: emma, ukkie, suus, chamaro, gaby (5) za 27 maart: emma, mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro, gaby (7) zo 28 maart: emma, mumtobe, ukkie, suus, chamaro, gaby (6) za: 3 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus, chamaro (13) zo: 4 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus, chamaro (11) za: 10 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Suus, chamaro (12) zo: 11 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, chamaro (9) za: 17 april: sterretje, Emma, Ukkie, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Desiree, Nen, Suus, chamaro (11) zo: 18 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Nen, Suus, chamaro (11) za: 24 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen, gaby, suus, chamaro (14) zo: 25 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Ryanne, Nen, Suus, chamaro (11)
wat ben ik dom.. 10 april is helemaal niet de meeste.. 24 april = 14 personen 3 april = 13 personen 10 april = 12 personen
@ Suus: Dan is de 24e misschien wel leuker want dan kan Debby ook mee! Bij nader inzien vind ik de dierentuin best een leuk idee want voor de oudere kids is het leuk om dieren te kijken, en de kleintjes slapen wel... we kunnen steeds ergens gaan zitten om wat te drinken en dan weer een stukje wandelen! 24 April heb je wel grotere kans op mooi weer! Burgers Zoo is een mooie dierentuin!
zullen we dan de 24ste doen? als iedereen het daarmee eens is.. en wil iedereen als ze het weten mij pben of de man mee gaat? dan maak ik daar ook wel weer een lijstje voor..
@ suus: kan je zo alvast zeggen dat vriendlief hier meegaat... vond ie vorige keer ook gezellig met de vriend van Kim en man van Dees...
Meeting 24 April 2010 wie gaan er mee: sterretje Emma Ukkie Kim Mumtobe Knaboor Kristel met man Juffie Desiree Ryanne Nen gaby met man chamaro suus met man ideeen waarheen: burgers zoo
hee meiden hier ook weer terug. Ben ondertussen aan't eten koken. manlief is even weg, wat ophalen wat hij via marktplaats had gekocht. Straks nog zwangerschapsgym, de partneravond. Ben benieuwd hoe manlief 't vind. Gelukkig om half 8 ipv 7 uur dus hoeven we iets minder te haasten. @Hilli, heb je geen spruw? Omdat je steken in je borsten hebt? Heeft Sam geen witte vlekjes in z'n mondje (omdat hij ook vaak loslaat) en jij glanzende tepels? (volgens mij is dat een symptoom). Rugbyhouding is in principe heel makkelijk hoor. Even een kussen half op schoot, half naast je neerleggen. Sam op het kussen met z'n beentjes naar achteren en met je hand z'n hoofdje (bij z'n nekje) vastpakken en naar je borst begeleiden. Heb je de andere hand over om je borst/tepel wat te sturen. Maar goed idee als er morgen iemand komt. @desiree, 'k zou m in dezelfde houding laten liggen als hij heeft gedronken. Een minuutje of 5. Daarna voorzichtig omhoog voor een boertje. Zo ook rustig laten liggen. En als hij lekker slaapt of bij je houden of wegleggen. Zn maagklepje is niet afgesloten en de kans is groot dat er bij beweging wat melk terug komt. @Debby, super zeg 2 bezichtigingen! @nen, onze hond heeft z'n rug opengebeten omdat z'n vacht te dicht was en dat is gaan broeien. Hij heeft 3 wondjes op z'n rug. 'k heb 'm nu een babyromper aangedaan, maatje 62 haha. Kan 'm alleen van achteren niet dicht doen, maar scheelt allicht. Durfde 'm niet alleen te laten met de kap op. Hond is trouwens heel erg down... zou die zo onder de indruk zijn van het knippen enzo? Was nu ook een half jaar geleden. maar hij is helemaal niet meer enthausiast, ligt alleen maar in z'n bench of kussen. Hij eet wel en reageert ook wel als je tegen 'm praat. Hij lag ook wat te rillen maar kon zijn dat ie t'koud had. Heb de verwarming hoger gezet en nu is 't goed. maar ff afkijken... @Juffie, wat stom ja! hopelijk kunnen jullie er nog wel een keer kijken. Pfff... wat kunnen jullie veel lenen! 'k Denk dat wij tot de 180.000 ofzo kunnen gaan met z'n beiden. Doen geloof ik echt wat verkeerd. 'k Zal ff bij de aardappels kijken. M'n broertje had z'n feestje... was wel leuk. Vanmiddag gegourmet en heb nog spelletjes met ze gedaan. Van m'n moeder een kruik + kruikenzak gekregen, scheelt weer hoef ik die zelf niet te halen. Heb gisteren een voedingsbh gekocht, was afgeprijsd voor 5 euro. @BV mama's... hoe weet ik of die goed is? Hij zit nu goed, heb nog een klein beetje rekruimte over. Is dat genoeg voor straks als de voeding op gang is? Maat groter ben ik bang dat het echt te groot wordt. (en 'k wil geen cup E ;p))
@knarboor, 'k zou 10 euro geven, zal ca. uitkomen op een euro of 3 per uur en vind ik wel netjes. Ik deed het vroeger altijd voor 5 euro.
ik ben ook voor iets met een speeltuin binnen of buiten.. en in een dierentui heb je ook leuke speeltuinen erbij.. en voor de allerkleinste maakt het volgens mij niet echt uit want die zijn zowieso te klein voor alles. en de meeste zijn dan toch over de 7 maanden dus kunnen lekker rechtop zitten en met ballen spelen enzow.. dat lijkt mij het leukst.. dat je de kinderen toch kan laten spelen en niet de hele middag in de kinderwagen.. en vaak heb je daar picknicktafels of eettentje dus of spullen meenemen van drinken en wat hapjes of lekker frietjes eten.. is dat een idee?? er zijn in elke stad wel dit soort dingen te vinden
Hai meiden, Ik heb even Overvecht leeg geshopt.. Denk dat ik op mn flikker ga krijgen van manlief , maar dan lach ik wel eventjes lief.. hi hi.. Ik heb een mobieltje gekocht voor mezelf.. ja ja moet er toch maar weer aan geloven.. Billendoekjes van Pampers bij de etos. En bij de Hema een broekje en shirtje voor Christian. en bij kruidvat 2 pyamaatjes van disney en 2 omslagdoeken/ badcapes van disney.. Ach misschien wordt hij ook wel niet boos, maar ik denk dat hij wel zal zeggen dat ik nu moet kappen met dingen voor Christian te kopen.. Hi hi want als we een nieuw huis willen dan moet ik zuinig aan gaan doen.. Wij kunnen ook meer lenen omdat Johan geen kosten heeft voor het hypotheekgesprek.. Hi hi dat doet Johan namelijk zelf En hij kent natuurlijk de mensen bij de grote banken en dat betekent : KORTING in de rente! Hij mag trouwens binnenkort mee naar een wedstrijd van Ajax, ABN AMRO heeft hem uitgenodigd..belt hij mij eerst op van ja mag het? Ik zeg natuurlijk!! Ja maar dan ben ik 2 avondjes weg.. Ik zeg ach dat overleven wij wel Nou mn ventje wordt wakker, ga maar even voeden.. Tot strakjes meiden , dan reageer ik ook ff op jullie gesprekken..
@ Kim: Leuk idee zo'n speeltuin, maar vaak zijn die indoor speeltuinen echt iets voor kindjes vanaf een jaar... er zitten er hier 2 om de hoek bijna en ik ben bij allebei geweest met de kleitnjes van een vriendin... om daar dan een hele dag te zitten is misschien teveel, in de dierentuin heb je ook kleine speeltuintjes waar ook toestellen in staan voor hele kleintjes, is het dan niet leuk om het te combineren?
@Kim en juffie: gaan jullie mannen mee? @ukkie: ik zet jou man dan wel neer dat hij mee gaat gaan waarschijnlijk toch wel veel mannen mee nu al 4 @mum: ik ben ook echt voor de dierentuin.. is veel te zien en te doen.. en er wordt ook echt rekening mee gehouden met kinderen (flesjes en verschonen)
FF naar de tarieven gekeken.. kunnen dus profiteren van de tarieven voor meerdere mensen; Normale tarieven Volwassene 18,00Kind (4 tot en met 9 jaar) 16,0065-plus (met legitimatie) 17,00 Groepstarieven Vanaf 20 volwassenen 16,50Vanaf 20 65-plussers 15,50Vanaf 20 jongeren (12 tot en met 16 jaar) 16,00Vanaf 20 kinderen (4 tot en met 11 jaar) 14,50 Normale tarieven Volwassene 18,00Kind (4 tot en met 9 jaar) 16,0065-plus (met legitimatie) 17,00 Groepstarieven Vanaf 20 volwassenen 16,50Vanaf 20 65-plussers 15,50Vanaf 20 jongeren (12 tot en met 16 jaar) 16,00Vanaf 20 kinderen (4 tot en met 11 jaar) 14,50