dames: k wil ff wat zeggen.. ik vind dat k super moeilijk kan reageren op jullie.. t geklets hier gaat bijna alleen maar over baby's, kleertjes, voedingen, slaapjes, krampjes enz.. k kan daar gewoon niet over mee praten niet dat ik vind dat jullie daar niet over mogen praten ofzo .. maar vind t gewoon moeilijk om op jullie te reageren zit sinds ik met de pil begonnen ben ook niet lekker in mijn vel ben steeds sjagie en prikkelbaar en ben gewoon ook niet mezelf.. zit er ook over te denken om te stoppen met de pil en ongi te worden en me volgende maand pas weer aan te melden voor een icsi.. maar betekend wel dat k weer langer moet wachten.. ben er nog niet over uit wat k moet doen... verlies ook nog steeds oud bloed en vraag me af hoe lang zo'n doorbraakbloeding kan duren.. weet t hier gewoon even niet meer...
knuff voor jou gaab. ik snap wat je bedoelt. Ik heb het zelfde. probeer mijn eigen bijdrage te leveren. is ook neit altijd even makkelijk.
@Gaby: goed dat je het aangeeft meis. En een doorbraakbloeding kan weken duren helaas. Heb je de gyn er al over gebeld? Persoonlijk zou ik zeggen, ja wacht even een maandje. Je hebt nu in no-time 2 pogingen gehad. Neem de tijd om dat even te laten bezinken. Geniet van je bruiloft en kijk daarna weer verder. Maar goed, ik weet ook dondersgoed hoe moeilijk het is om wéér een maand weg te gooien. Zet alles voor jezelf even op een rijtje, voor en nadelen. Luister naar je gevoel meis. Dikke knuffff! @Dees: ja met bepaalde dingen heb ik een heel goed geheugen Super dat de osteopaat je waarschijnlijk kan helpen! Ik duim dat het echt gaat werken.
@ Gaby: Ik begrijp je wel.. helaas is het voor ons ook lastig om er niet over te praten, aangezien de kids hetgeen is waar wij de hele dag mee bezig zijn. maar voel jezelf niet schuldig als je niet mee kunt praten over een bepaald iets en vertel ons je eigen ding, daar proberen wij dan weer op te reageren... Dikke knuffel voor jou meid! ik hoop dat je gewoon heel snel mee kunt kletsen over luiers,krampjes, poepbroeken, gebroken nachten etc etc! @ Matta: Voor jou hoop ik precies hetzelfde meid! en dat geldt natuurlijk ook voor Nen en Oma! Zo afgelopen donderdag mijn laatste pil ingenomen (zat midden in een strip) en nu ongi, ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen... heb al wel 4 dagen op rij buikpijn sávonds, weet niet of t ermee te maken heeft maar t is wel heel vervelend, lig echt krom van de pijn
dreamer: nee maar zit er wel over te denken om morgenvroeg even t spreekuur te bellen om te vragen hoe of wat.. maar weet nog niet of k dat ga doen.
Gaby: weet je wat ik je aanraad? Wacht het gesprek de 21e af. Dan kan je ook alle vragen stellen die jullie nu hebben en zal je een hoop duidelijk worden. Dan kan je een weloverwogen keuze maken. Trek je het nog 8 dagen?
dreamer: als k nu stop ben ik net voor de bruiloft niet meer ongi.. duurt bij mij denk ik 5 dagen voor ik ongi word... ongi duurt tussen de 6 en 9 dagen.. wil gewoon niet ongi zijn dan.. en als k tot de 21 wacht is t eigenlijk al te laat..
heb net tegen joey gezegd hoe of wat en hoe ik me voel.. en hij wilt niet bellen voor me.. ja vrijdag .. wanneer hij thuis is.. is erg fijn als je tussen 8 en 9 kan bellen.. voel me echt verdrietig nu..
@Gaby: wil jij je op je bruiloft zo voelen zoals je je nu voelt? Zo nee, dan zou ik nu idd stoppen. Je trouwt maar 1x in je leven en de poging kan ook een maandje later. Wat zegt je gevoel?
Jeeeeetje Joey! Doe verdikkeme is iets voor je aanstaande vrouw. Weet je wel wat zij allemaal moet doormaken. Dat ene telefoontje kan er toch wel vanaf zeg.
lichamelijk zeg k stoppen.. is denk ik beter.. maar k wil ook doorgaan.. ook de rede.. dat nu 2 icsi pogingen mislukt zijn.. en alles ging precies hetzelfde.. en nu gaat alles anders dan anders.. omdat de pil erbij zit en op andere dagen beginnen met spuiten enzo.. geeft mij hoop dat deze icsi misschien wel lukt.. snap je..
Waarom niet? Laat hem maar weten dat ie wel is wat liever voor zn meissie mag zijn! Alsof jij zo graag elke keer met je frut bloot gaat leggen, en maar te zwijgen over de hormonen en puncties. Dat ene telefoontje, goh, wat een moeite. Als Joey niet wil bellen en jouw gevoel zegt stoppen, dan stop je toch meis. Je voelt je kut en dat komt door de pil. Als je gevoel zegt, met de pil maak ik meer kans met de ICSI, dan ga je toch met je volgende ongi weer aan de pil? Tuurlijk is het verrot dat je dan langer moet wachten, maar als jij je daar beter bij voelt moet je dat gewoon doen. Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik sta niet in jouw schoenen. Hoelang duurt de pilstrip nog? Bedenk je of je je nog zolang zo wilt voelen als nu.