mariss wat een leuke foto! ben blij dat je blijft vind je veelste gezellig! waarom ben je zo down de laatste tijd dan?
@agneta: dank je wel vindt jou (jullie allemaal) ook erg gezellig.. Nou mijn zus die is volgens mij kwaad op mij..Mijn vriendin is maandag jarig en die viert het dan zondag, omdat haar ouders van maandag t/m zaterdag werken..en kunnen die niet doordeweeks komen aangezien ze helemaal uit wormeveer komen..en zondag is de enige dag dat ze kunnen..Nou belde mijn zus mij gisteren op om te zeggen dat haar vriend ook zondag zijn verjaardag viert..En ze had verteld dat ze het een tijd geleden al heeft gezegt..Nou ik wist van niks..en komt ze nou op het laatste moment er nog mee aan kakken..Dus ik heb gezegt dat we niet konden komen..En toen zei ze je vindt je vriendin belangrijker dan ons en blablabla..ik zei dat het niet zo was..en het hele verhaal uitgelegd...en toen kwam R. ermee dat hij het hele weekend dienst heeft 24 uur..dus dan kunnen wij helemaal niet weg..en toen zei ze ja drachten ligt vlakbij enzo..ik zei ja maar wij willen dan gewoon thuisblijven want als R. een melding heeft dan kan ik niet naar huis toe, omdat mijn ouders de auto ook al vol hebben..Maar ja ze is dus nu boos op mij en zei dat ik het maar moest zien en dat het haar allemaal niet mee boeide enzo.. dus het komt er op neer dat het allemaal mijn schuld is.. 2 jaar terug konden ze ook niet op R. zijn verjaardag komen, omdat ze naar de rodermarkt gingen (feest 1 keer in het jaar) nou dat is zeker dan ook belangrijker dan R. zijn verjaardag..? Maar ja heb mijn moeder gebeld en die vond het ook niet leuk van me zus dat ze zo deed.. Ik baal er gewoon een beetje van..Ging het net goed tussen ons en dan zal zij het weer even verpesten.. Denk dat ik daarom een beetje down ben..maar goed zal wel weer over gaan.. Sorry het is een beetje een langdradig verhaal geworden..
mariss wat kl*te dat je zus zo reageert. tja ik zou ook zeggen moet ze er niet op het laatste moment mee komen dat ze het dit weekend viert. kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. ik kan er ook niet tegen als mijn zus of moeder (mijn moeder kan soms ook zo reageren) zo reageert en zo boos worden om niets. maar geeft niets hoor dat het zo'n lang verhaal is. je bent hier ook om zo nu en dan lekker te klagen en je hart te luchten!
@chamaro: wat vervelend dat je zus zo reageerd.. een verjaardag moet wel leuk blijven en niet zo'n verplichting toch.. als je een keer niet kan moet ze dat maar accepteren hoor.. @bos: slaap lekker @all: ik ging net elena onder de douche doen.. pascal ging samen met haar douchen.. Ik ben toen gevallen struikelde over het opstapje van de badkamer nou krijg ik denk ik een blauwe plek op mijn rug, bil en voet auwauwauw Had een bak water in mijn handen.. die kreeg ik over me heen
truste gaby. suus auwww. wat rot dat je gevallen bent in de badkamer. gelukkig had je elena niet vast!
@agneta: Ja toch..Mijn zus is echt zo'n iemand die haar zin door wil drijven..als het niet zo gaat zo als zij dat wil dan is ze meteen kwaad.. @suus: Precies en dat heb ik ook gezegd.maar ja dan zegt zei weer dat ik mijn vriendin het belangrijkste vindt dan hun.. Ai balen dat je onderuit bent gegaan hoop niet dat je er teveel last van krijgt!
suus nee mijn g*d je moet er niet aan denken. ik ben eergister gevallen buiten op een vol schoolplein! nice. ik was wandelen en gelukkig had ik net de kinderwagen los. iedereen mevr. gaat het? JAAA!!! ik schaamde me dood. was gelijk niet meer te genieten.
welterusten gaby. ik ga er ook vandoor..staat nog een afwas te wachten..pff geen zin in..En ik ga ook maar eens vroeg naar bed.. Trusten allemaal!
heb ook beetje buikpijn.. hoop dat dat niet van het vallen is.. :S @gaby: trusten.. @chamaro: vervelend zeg.. zo'n zusje
@ mum misschien maar is proberen dat onder water zwemmen maar dat is op dinsdag en dan moet ik altijd werken vanaf nu @ gaby gelukkig dat hij goed reageerde op de brief maar snap niet goed waarom je verwacht dat hij om zoiets boos word kan me daar geen voorstelling bij maken als je je zo rot voelt. Als jullie echt stapel gek op elkaar zijn en dat lijkt me wel aangezien jullie gaan trouwen dan word hij toch niet boos lijkt mij klinkt misschien een beetje raar maar vind het gewoon niet leuk voor je dat je de hele dag denkt dat hij misschien boos word terwijl jij degene bent die weleens boos mag worden als hij je als een sloof behandeld. Sterkte ermee slaap lekker allemaal ga lekker ff douche en slapen
@agneta: ooh genant..Dat lijkt me echt erg..Ik zou me ook kapot schamen.. Doet me denken aan een vakantie op ameland..Was met vriendinnen naar een een discotheek..en zag niet dat er een trappetje was (van 2 treetjes) en ik viel zo naar beneden midden op de dansvloer..Ik blij dat er maar een stuk of 10 mensen waren en dan ook nog allemaal duitsers Oh wat heb ik mijn geschaamd.. @suus: Ja nou zeg dat wel
@agneta: tjah dat vind ik dus ook..maar ja zei blijkbaar dus niet @all: Ooh ja helemaal vergeten te zeggen..Vanmiddag bij het cb zei de KA dat ik morgen met een plakje brood zonder korsten mag beginnen..met een laagje boter er op en in stukjes aan Chanell geven.. ben benieuwd hoe ze er op reageerd.. Nou nu ga ik echt hoor
Joehoe!!! de site doet het weer. Vandaag komen de eerste kijkers, ben zo benieuwd... Over een uur zijn ze in ons huis aan het rond banjeren. Zo'n gek idee! Hoe gaat t met jullie? Ik ben uitgeteld... gisteren van 9.00 tot 21.00uur opgeruimd en schoongemaakt. Nu weer op t werk. Hoe gaat t met jullie?
hi meiden, ben aan t werk dus ff snel @ gevallen dames, jakkie wel voorzichtig doen! @ mariss wat vervelend van je zus zeg. T is makeklijker gezegd dan gedaan maar probeer t van je af te zetten @ debby wat spannend!!!! *duimduim* @ gaby nog met Joey gepraat?