hihi heb geen rust in m'n kont tot ik bevallen ben... waarschijnlijk dan nog niet maarre 'k zit ook vaak de halve dag op m'n kont hoor grrr... hoe moeilijk kan 't zijn... mag nu 't 3e tel.nummer bellen om een bed te regelen.. naja nieuwe poging
Hihi nou moet 't niet gekker worden... bel ik 't nummer, krijg ik gewoon 't planbureau van 't werk. Zat alleen iemand achter de tel. die ik niet zo goed ken en 't niet doorhad dat ik daar werk... haha heb niks gezegd en werd netjes met mevrouw aangesproken.
hihi ja vond 't wel grappig. Zo hier de vuilniszakken opgeruimd.... jeh... wat een ruimte heb ik in m'n kasten! 'k hoop alleen dat manlief niet opeens van alles kwijt is... haha heb heel veel weggegooid. zal hier 's ff kijken naar de beschrijving van de box. Daarna maar even stofzuigen en dweilen en de wc. En dan kunnen we vast alweer eten koken.
Goeiemiddag allemaal. Zo hier vanmorgen bij de osteopaat geweest en nu al een verschil van dag en nacht. Jason is rustig, ontspannen en heeft heerlijk geslapen en geen pijn meer gehad in zijn buikje.. ziet er heel tevreden uit.. en allemaal lieve slaapgeluidjes van zijn kant, hihi. Volgens de osteopaat stond er flink veel druk op zijn schedeltje, ook heeft hij nog aan de sleutelbeenderen gevoeld en aan de rechter voelde hij wel wat onregelmatigheden dus wellicht was die gebroken en is die nu al aan het rechtgroeien. Ik hoop het. Maar al met al positief. Heb net ff teruggelezen maar 'k reageer nu ff niet, ik moet even het huis opruimen want het is nog een beetje rommelig.
@Desiree, wat goed zeg! Super! Hopelijk blijft het zo! Geniet ervan! Zo hier even rekeningen betaald en rommella uitgezocht... jeh... volgens mij begin ik nesteldrang te krijgen
He he, ik kan er eindelijk weer op komen.. @ juffie, wow zeg wat kunnen jullie tot een hoge hypotheek gaan zeg!!! Maar dat heb je in de regio natuurlijk ook wel nodig. Jammer dat jullie bezichtiging vandaag niet door kon gaan wegens verkoop van het huis. Ik hoop dat je gauw een ander mooi huis ziet! @ mariss, wat irritant dat je alles opnieuw moet installeren op je laptop. Welke windows heb je? Anders heb ik miss wel een cd-rom die je kunt lenen? SToooooppp!! Niet weggaan hoor!!!! Jammer om te horen dat je je een buitenbeentje voelt, want ik denk dat het van niemand de bedoeling is dat jij je zo voelt! Ik denk dat je hormonen wel een beetje meespelen Ik zou het jammer vinden als je besluit hier niet meer te kletsen. Wat een lieve foto van Chanell en haar vriendinnetje! Lief ook dat Spooky er bij ligt Hoe gaat het met je vriendin? Had ze nou sleutels gekregen van een woning? @ suus, 24e is prima voor de meeting! En mn vent komt ook mee (ik duld geen tegenspraak hahahaha) Dierentuin lijkt me wel leuk, maar apenheul niet... Vervelend dat je bent gevallen in de badkamer! Gelukkig ook bij jou niks gebroken! Heb je erg veel pijn nog van de blauwe plekken? En hopelijk geen heet water wat je over je heen kreeg? @ vallen, ik ben hier in de stad een keer gevallen tijdens een nachtje stappen. Midden in de steeg waar alle kroegen zitten en het dus smoordruk is!! Zo genant... wist niet hoe gauw ik moest opstaan en doorlopen!! @ red, hoe gaat het met je hond? En hoe was de partneravond van zw-gym? Oh haha lees het al, kan me voorstellen dat samen puffen erg lachwekkend kan zijn! En waarom zou je niet naar de meeting komen? Misschien kun je voor de vakantie eens kijken voor een particulier vakantiehuisje? Mijn schoonouders zitten al een paar jaar in een spotgoedkoop bungalootje in Emst. Supermooie omgeving! Huisje heeft wel wat gedateerde inrichting, maar het is prima te doen! Oh ik lees dat het huisje is geregeld! Super @ kim, wat schrikken dat je ff zo'n last had van je hart!!! Verder geen last meer van gehad? @ kristel, fijn dat het boodschappen doen met Yentle in de buggy wel goed ging! Wat leuk dat jullie de woonkamer gaan aanpakken! Is er ook niet een onderdeel van deze site waar je babyproblemen kwijt kunt? Misschien zijn er daar nog meiden die je tips kunnen geven voor het slaapprobleem van Yentle? Wat goed dat Kimo promotie heeft gekregen!!! Ben benieuwd hoe je Avatar vindt! Ik ga er met mijn vader heen volgende week zaterdag. Zou mooi zijn als je in de grote zaal in Ede zit, dan is het helemaal gaaf! Ik heb in die zaal Madagascar gezien @ dees, fijn dat de osteopaat denkt dat hij Jason wel kan helpen! Ben benieuwd hoe de afspraak is gegaan vandaag. Lees nu dat je al een enorm verschil merkt! Wat heeft hij gedaan aan die druk dan? Sneu dat Jason misschien zijn sleutelbeen toch gebroken had, die arme kleine man! @ mum, wat een superschattige foto van Dimara met dat bandje om haar hoofd!! Ik heb altijd migraine de dag voordat ik ongi moet worden. Toen ik nog aan de pil was, kreeg ik het van de hormonen in de pil. Wat super dat D laarzen en slippers mee heeft genomen voor je! Maar hoe kan het dat hij daar niks voor hoefde te betalen?? Wat top dat er de perfect-passende vacature is! Ik hoop voor je dat het wat wordt! @ gaby, kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om alle baby-praatjes te lezen. En het is ook niet niks wat je nu moet doormaken! Al die hormonen in je lijf steeds. Ik hoop écht dat het bij jullie de volgende behandeling raak is. Hele dikke knuff voor jou meid! Goed dat je voor jezelf hebt besloten om te stoppen met de pil. Ik bedoel het dan niet zozeer inhoudelijk om de keuze, maar meer voor jezelf dat je een beslissing hebt gemaakt. Goed dat je dat stuk voor Joey hebt geschreven. Nu ik je situatie lees, komt het me zo ontzettend bekend voor!! Ik hoop dat Joey er wat mee gaat doen. Haha dus puk is ook verbaasd van zijn eigen scheten? Onze hond ook... Laatst was het vet genant, ik had een vriend op bezoek (die kwam onze auto ff terugbrengen want had hij geleend) en de hond liet echt duidelijk hoorbaar een paar dikke scheten! Ik wist niet hoe ik moest kijken haha. Ik heb een giflijst waarop alle giftige dingen staan voor een hond met daarbij wat je moet doen als hij het toch binnen heeft gekregen. Als je die wilt hebben, moet je anders je e-mailadres maar even pb-en! (geldt ook voor de anderen die em willen!) @ emma, heb je een leuke dag gehad gisteren met je zussen? @ ukkie, wat vervelend dat je steeds meer eczeem ontdekt bij sophie. Helpt die hormonenlotion niet? Zou het met een bepaald voedingsmiddel te maken kunnen hebben? Ik roep ook maar wat hoor.. Gefeli met je baan Nu is het helemaal officieel! @ bos, wat rot dat je bent gevallen op straat! Gelukkig alleen een blauwe plek en niks gebroken.. @ sterretje, fijn dat je al zo gauw weer wat went aan het werken. En ook fijn dat de kleine man het goed doet op het kdv! @ agneta, jaaa leuk als je ook naar de meeting komt!!! @ ryanne, wat ontzettend vervelend dat je steeds nog zulke gebroken nachten hebt. Ik hoop echt dat je binnenkort iets kunt ontdekken waarmee je F kunt helpen en dat je dan zelf ook weer beter kunt slapen.. @ debby, heb je al iets gehoord over de bezichtiging?? @ all, wat gaan jullie eten? Ik ga denk ik lekker patatjes halen. Slecht eigenlijk, maar heb geen zin om te koken en wel zin in patatjes haha. Verder wilde ik vandaag aan mn scriptie werken, maar heb niks gedaan.. Heb er echt geen motivatie voor! Pff ik kan niet wachten tot mn lief weer terug is! Kreeg gisteren een pakketje en hij had zijn brief helemaal bespoten met parfum dus dat rook zo lekker! Kreeg er gewoon tranen van in mn ogen De hond werd ook helemaal wild van het luchtje en begon aan die doos te likken haha. Die had dus wel door dat het zijn baas was! In de brief schreef hij nog dat hij er straks 110% voor wil gaan om zwanger te worden. Ik hoop dat het gauw zover mag zijn. Als ik jullie verhalen lees verlang ik zo naar ons gezinnetje. Ook al lees ik ook minder positieve verhalen natuurlijk. Poe wat een verhaal!
Nen, denk er maar aan dat jij straks ook een gezinnetje hebt met een lieve baby. Want die gaat er komen. Wat ik zelf wel een voordeel vond met dat ik later zwanger was dan velen hier.. ik had over vele problemen en oplossingen al gelezen en alles onthouden, daar heb ik nu zelf echt wel profijt van. Zoals met de osteopaat. Had er vroeger nog nooit van gehoord, maar zoveel die er zijn geweest nu. Anders had ik het nu echt niet geweten wat ik zou moeten! Maar ik hoop echt dat je snel zwanger bent. Gun het jullie zo. Ik vind het zo rot dat het zo lang duurt . Ik vond het al lang duren die anderhalf jaar en ging er zelf kapot aan. Leuke is dat Jason zijn naam redder/genezer betekent, hij was mijn redder en ook de redder van onze relatie
@Nen, lekker toch patatjes! Wat lief van je vriend! Hier staat vanavond zuurkool op 't menu. 'k Zou stofzuigen en dweilen maar nog niet gedaan dus... haha. 'k Ga eerst 's naar de box kijken hoe dat moet. Manlief ging nog langs z'n ouders dus zie zal over een uurtje wel thuis komen. Is 't trouwens normaal dat ik zo'n honger en dorst heb? heb laatst m'n suiker geprikt en die is goed dus dat is 't niet. Vraagt m'n kleine meid gewoon zoveel van me?
@ dees, bedankt voor je lieve woorden meid. Ik hou die hoop ook vast. En ik sla alle kennis op die ik hier lees! En gelukkig heb ik straks een hele achterban met ervaringsdeskundigen hier hahaha. Ging jullie relatie zo slecht?
@ Red.. aan het einde kreeg ik ook steeds meer honger en dorst. Al was ik toen iets verder (vanaf 38 weken ging er van alles in.. was te zien op de weegschaal toen ook ) @ Nen jullie hebben nog alle reden toch om hoop te hebben, volgende poging gaan jullie er weer helemaal 100% voor en dan moet de FA maar eens FM's gaan verrichten. 'T heeft lang genoeg geduurd. Hier had de relatie wel te lijden onder de onvervulde kinderwens. Mannetje was onzeker over zichzelf door 't slechte zaad. Hij bleek ook eigenlijk geen donorzaad te willen maar durfde het niet te zeggen. Voelde zich zwak enzo. En ik was gewoon erg verdrietig, hadden niet zoveel contact meer. Sinds de positieve test is het zo veranderd. We kunnen nu weer zeggen dat we gelukkig zijn.
@ dees, ja we gaan er 1000000% procent voor! Heb 4 maart afspraak bij de FA om het een en ander te bespreken. Ik wil eigenlijk namelijk ook weten of ik wel dik genoeg bm slijmvlies heb. Als ik geen clomid gebruik heb ik superveel stolsels tijdens mijn ongi en met clomid niet. En aangezien clomid een slechte invloed op je bms kan hebben.. Echt fijn dat je weer gelukkig bent! @ all, ik zit super sweet 16 te kijken of mtv en daar is een meid die ff voor 165000 dollar diamanten koopt!!!!! *SHOCKING* Ze durft nog te zeggen 'valt wel mee toch?'
@ agneta, omdat hij het in dit traject te belastend vindt als je zo vaak naar het ziekenhuis moet. Hij zegt dat je in latere trajecten al vaak naar het ziekenhuis moet, dus hij wil me met Clomid zoveel mogelijk 'mijn eigen ding' laten doen en zo min mogelijk ziekenhuisbezoeken...
@ Nen: Ik gun het jullie van harte meid! @ Red: hihihi Lachen zeg... maar niet zo klantvriendelijk dat je eerst 3 nummers moest bellen. @ Desiree: Wat fijn dat het zo goed aanslaat bij Jason. Echt super! Hopen dat t blijft.
@ agneta, hij is van mening dat het door Clomid slikken en tempen wel goed komt. Op zich zou ik wel fm's willen, maar dat zou wel erg lastig worden ivm mijn stage. Ik kan daar niet uitleggen dat ik binnen een week misschien wel een paar keer 's morgens later ben.. :S Dus ik denk dat het eerst bij tempen en Clomid blijft. Ik zou alleen wel na mijn ei een meting willen van mijn bmsv... En misschien progesteron prikken? Ik las laatst iets over hyperprolactinemie ofzo? Moet het nog verder uitzoeken... Dat had ook te maken met vruchtbaarheidsproblemen. En ik heb sinds mijn vmk van nov 2008 al dat ik een soort melkachtige vloeistof uit mijn rechter(.) kan knijpen :S En prolactine is het hormoon wat met melk te maken heeft.... Lastig hoor het vrouwenlichaam!
nen wat raar van je (.) zou ik ff navragen als ik jouw was. ik vond de fm elke keer echt super makkelijk. ik wist zo precies wanneer mijn ei was en of ie wel of niet gesprongen was. maar mijn baas wist ook van alles af en had begrip dus dat was mazzel. dus idd wel vervelend dat het niet kan vanwege je stage. ik heb nog nooit van hyperprolactinemie gehoord dus ik zou het niet weten.
Pff heb echt ff een dipje. Ik mis mn vent Hij zit nu buiten de poort zonder telefoon dus ik maak me ook nog eens vette zorgen.... Ik ben zo vreselijk bang om hem kwijt te raken (gelukkig niet continu, maar op sommige momenten komt dat ff heel sterk)...
Ben je door deze FA nooit geprikt op prolactine? Ik werd door de gyn zo vaak geprikt pff.. altijd op prolactine, als je daar iets van hebt in je lichaam is zwanger worden veel moeilijker idd. Progesteron prikken is erg handig dan weet je of je een ei hebt gehad ja (werd bij mij ook geprikt!!). Hmm meneertje is slaap aan het inhalen zeg. Hij wordt alleen wakker voor voeding. Wel even lekker zo.