Hyperprolactinemie is de overmatige productie van het hormoon prolactine (een hormoon dat de borsten aanzet tot melkproductie) door de hypofyse. Hyperprolactinemie remt de hypothalamus en onderdrukt hiermee de eisprong. Dit heb ik van internet... Staat als behandelingsoptie Clomid bij. Wel apart, want daardoor wordt het bij mij niet minder. Ik geloof dat ik dit toch ook maar eens moet benoemen bij de fa
nen vreselijk he dat gemis! en zeker nu hij uit de poort is! leon is ook uitgezonden geweest. hij zat op een onderzeeer bij de marine. vreselijk vond ik het. de tijd ging zo langzaam ik werd gek. maar af en toe ging het weer zeker als ie had gebeld oid. maar als ie dan weer onderwater ging (en dat was soms 2 weken) hoorde ik hem nooit. echt vreselijk. meid lucht je hart hier gewoon hoor! daar zijn we voor.
@ dees, er is bij mij heeeeeeel in het begin (lees: april 2008) bloedonderzoek gedaan. En waarop toen allemaal is getest weet ik niet precies.. Misschien moet ik dat in maart maar eens herhalen! Ja Jason zal wel moe zijn! Echt fijn dat je al zo'n verschil merkt zeg! Maar wat had de osteopaat nu gedaan?
@ agneta, thanx meid Dit is al onze 3e uitzending dus weet inmiddels wel een beetje hoe het voelt, maar soms ff zo'n 'terugval'. Hij heeft de vorige keer buiten de poort dingen meegemaakt (IED gevonden en 2 keer mortier op hen afgevuurd die vlakbij hun post landde) dus daarom maak ik me nu zo'n zorgen. Het duurt nog wel een week voordat ik weer wat van hem zal horen..
@ agneta, de eerste 3x kreeg ik wel een eisprong op dag 17. Alleen de laatste keer dus een cyste. Dus het is nu weer even afwachten wat de clomid gaat doen. Ik hoop dat ik niet omhoog hoef, want heb flink last van de bijwerkingen (migraine en hele erge opvliegers..)
nen oh wat erg! ja dan zal je je zeker onwijs zorgen maken! en nu duurt het nog een week voor je hem hoort! sterkte meid.
Bedankt Ik moet goede hoop houden, maar soms is dat even moeilijk. Maar geen bericht, is goed bericht. Ik schrijf nu elke avond een brief aan hem. Dat helpt ook wel, om mijn gevoelens op papier te zetten. Dan ben ik ze maar kwijt uit mijn hoofd. Erg: ik heb zin in patatjes en beide snackbars zijn voor mij iets van 100m lopen, maar tot nu toe ben ik echt nog te lui om daar zin voor te maken hahahah.
nen die eisprong wist je door te tempen? ik had ook van die nre bijwerkingen. vond het op een gegeven moment ook echt niet grappig meer. kan je niet zelf patatjes maken? haha hoef je niet de deur uit.
@ agneta, ja want elke keer ging daarna mijn temp omhoog en ik voel mijn eisprong ook heeeeel pijnlijk. Het is eigenlijk gewoon vervelend om te klussen tijdens mijn vruchtbare dagen want dat doet me altijd erg zeer. Net alsof ik helemaal kapot scheur van binnen! Ik maak hier nooit de friet dus zou niet weten hoe lang dat bijv in de frituur moet haha. En ik heb ook niks in huis... ach het is nog redelijk vroeg, dus kan nog even moed verzamelen haha
nen ik heb nog nooit een eisprong gevoeld. veel meiden hier vertellen ook ik heb mijn ei gevoeld maar ik zou het echt niet weten. wel makkelijk. hoe komt het dat het klussen zo'n pijn doet bij je eidagen? oh nog ff moed verzamelen dan. ik moet zo nog ff naar de winkel maar heb ook geen zin
@ agneta, die grote follikel moet openbarsten er daar komt dan je eitje uit vrij die vervolgens door je eileiders gaat. En de grote follikel en het openbarsten hiervan doet pijn. En als we dan klussen, 'beweegt' het natuurlijk van binnen dus dan voel ik dat elke keer heel erg. En tijdens mijn eisprong kan ik niet eens normaal gaan zitten. Het voelt net alsof ik op een mes ga zitten. Aan de ene kant handig om te voelen, maar het mag van mij ook wel wat minder pijnlijk!
nen ok vandaar. wel heel vervelend idd! ja met die pepti gaat het eigenlijk wel goed. alleen spuugt ze ongelooflijk veel. ze krijgt wel nutrilon erdoor en dan neemt het wel wat af maar ze blijft veel spugen. het word alleen nog steeds niet vergoed. de ha en het cb willen nog geen briefje schrijven want ze twijfelen of ze het wel echt heeft.
@ agneta, sjongejonge wat een gedoe zeg! Wel vervelend dat ze zo ontzettend spuugt. Wat zegt de ha daarover?
nen eigenlijk zegt da ha er niets over. ze doet onwijs vaag. ik moet een plasje opvangen en dat laten onderzoeken maarja probeer dat maar eens met een baby. nu heb ik van die plaszakjes maar dat werkt ook niet echt goed. maandag weer naar het cb en zal ik het er nog eens goed over hebben
ff gauw.... joey en ik gingen ff snel naar de karwei... komen we daar.. start de auto niet meer.. nou okeej.. ff naar de fixet gelopen.. komen we terug start nog niet.. joey anwb gebeld..ondertussen het wachten nog een aantal keer geprobeerd.. komt na bijna een uur eindelijk de anwb.. die man gaat zitten in de auto.. en start hem zo... voele me echt dom.. haha.. joey is nu ff gauw douchen.. want we gaan zo uiteten met pascal en suus.. dus moeten ook nog een beetje haasten ook nog..
@ agneta, een plasje onderzoeken??? Wat gaan ze daar in zoeken dan? Wat irritant zeg dat de ha niet echt wil meewerken.
@ gaby, owww wat irritant dat de auto precies startte toen die anwb man er was! Kon niemand jullie even overstarten? Veel plezier met uit eten en groetjes aan suus!