Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

joey dacht dat t niet de accu was.. maar de anwb man zei wel dat er nieuw boegies in moeten... dus dat ga ik binnenkort maar eens even doen dan..

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb trouwens ff zitten googelen op hyperprolactinemie en ik ga dat toch maar eens even bespreken met mijn fa. Want de melkachtige afscheiding en geen eisprong zijn twee duidelijke symptomen en dat is allebei op mij van toepassing. Ik denk dat het sowieso niet verkeerd is om weer een uitgebreid bloedonderzoek te laten doen op alle hormonen. Dat is als we gaan beginnen ook alweer 2 jaar geleden.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, oh ja die bougies heb je wel nodig idd! HOpelijk is het daarmee opgelost. Dat is volgens mij ook niet zo duur.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat is het rustig?

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga ff greys kijken en daarna toch maar eens met mijn luie reet richting de snackbar haha. Buikje begint te knorren!

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey dames,

Sorry maar kheb niet alles terug gelezen.

Gisteren is er iemand langsgeweest om Sam te wegen enzo. Wat blijkt nu, hij is sinds de dag dat we uit het zh zijn vertrokken helemaal niets bijgekomen. En dat was 6 dagen geleden. Hij woog zelf 5 gram minder.
    Ik had echt al zo'n voorgevoel dat hij niet goed bijgekomen zou zijn, maar 5 gram minder had ik helemaal niet verwacht. Ik voelde al aan dat er wat mis was en dat mijn mannetje heel vaak honger had ...
    Gisteren zijn we meteen een kolf gaan halen, ook op aanraden van de verpleegster. Uit twee keer kolven heb ik gisteren 50 cc gehaald :( Dit heb ik Sam 's avonds gegeven. Vannacht heb ik gewoon nog bv gegeven.
    Vandaag heb ik uit drie keer kolven, in totaal 100 cc gehaald. Echt verschrikkelijk. Ik heb gewoon te weinig melk. Mijn arm ventje. Ik heb zo gehuild toen het tot me doordrong dat hij zolang honger heeft gehad.
    Vandaag zijn we een pak Nutrilon gaan halen. Daar heeft hij nu één flesje van gekregen. Hij ligt nu al sinds half 5 vredig te slapen. Hij geeft geen kik :) Gelukkig maar.
    Ik blijf kolven, en als ik dan genoeg melk heb, geef ik hem dat. Momenteel staat er 50 cc in de koelkast, ik krijg er echt niet meer uit per keer.
    De verpleegster raadde me aan om hem voor ik hem het flesje geef, eerst 10 minuten aan de borst te leggen, zodat hij de techniek niet verleert.
    Dinsdag komt ze terug, om hem weer te wegen. Ooh wat hoop ik dat hij is bijgekomen ...

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ hilli, wat vervelend dat Sam nog niet was aangekomen! Dat is lastig he dat je aan bv niet kan merken hoeveel ze binnen krijgen. Gelukkig wordt er goed met jullie meegedacht!

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hilli wat vervelend! dat is echt een nadeel van bv vind ik dat je niet weet wat ze binnenkrijgen. hoop dat ie dinsdag wat is aangekomen.
    moet je nu elke 2 uur kolven? ik heb het ook gehad wat jij nu hebt en ik moest elke 2 uur kolven. dat hielp wel. op een gegeven moment kreeg ik meer melk. toen wisten wij ook pas wat er met haar aan de hand was. ze huilde zoveel enn was erg ontevreden en werd er gek van maar dat arme kind had gewoon honger!!

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ze hebben me gezegd om elke voeding te kolven. Dat is om de drie uur. Zou het beter zijn als ik elke twee uur kolf?

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hilli om je productie op gang te helpen (meer melk te krijgen) zou ik zeker elke 2 uur kolven. misschien zelf elke 1,5 uur. heb ik ook gedaan. zo ga je meer melk aan maken. ff veel werk maar werkt wel.er komt dan echt weinig uit elke keer maar dat bouwt op.

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga offline meiden! Heb nog steeds geen eten gehaald haha. Zit nu te twijfelen tussen patat en tosti.... Fijne avond allemaal! Ik ben denk ik morgen wel weer online :)

xx

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik ga ook. heb knallende koppijn. heb julie net op bed gelegd en leon is naar de sportschool. ff lekker op de bank gtst en voetbalvrouwen kijken.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ gaby: Ow haha niks spannends dus :p SToute puk!! hoop niet dat hij zo erg wordt als onze hond.. die van ons begon aan de tafelpoten (lees bijna doorgeknauwd) en de muur :(
    hahahaha stonden jullie ff voor schut, maar ja kunnen jullie ook niks aan doen toch?

@ Dreamer: Thnx meid, en jij hebt echt een maffe hond!

@ Dees: wat goed zeg dat je nu al zo'n verschil merkt aan Jason!

@ Nen: ja goed hé :D schoenen die met een klacht worden teruggebracht naar de winkel worden bij hun op de zolder gegooid, eens in de zoveel tijd moeten ze van het magzijn die schoenen uitzoeken, en nu komt het ook wel eens voor dat er echt maar iets miniscuuls aan is... zo is er van die laarzen een ringetje een heel klein stukje los... niet zichtbaar trouwens maar who cares? ik niet als ik ze gratis kan krijgen terwijl ze 90 euro kosten! en die slippers is een onpaar dat wil zeggen links is maat 39 en rechts is 40, niemand die dat ziet en ik merrk het niet want ik zit toch altijd tussen die 2 maten in... en die slippers draag ik toch alleen maar thuis!
    Wat lief zeg van je vriend, en wat leuk dat ook de hond het herkende :D jullie gaan straks ook een heel mooi gezinnetje vormen meid! Fijne avond!

@ Agneta: Wat een stelletje k*tten daar bij het CB en de HA van jou zeg, dat ze de pepti nog steeds niet vergoeden! voor jou ook fijne avond!

@ Hilli: ow meid wat schrikken zeg dat Sam niks in aangekomen! ik hoop dat je productie een flinke oppepper krijgt en Sam goed aan gaat komen!

Wij hebben net bij de babydump de titanium baby snooze gehaald... er is nu de actie dat je de adapters voor de mc er gratis bij krijgt, dus ik vraag nog aan die muts achter de kassa, zitten de adapters in de doos erbij>?? ja die zitten erbij zegt ze, komen we thuis en wat denk je?? geen adapters dus :( is niet zo erg maar wij moeten verdomme een half uur rijden om bij de babydump te komen, dus ik meteen gebeld, zijn ze alleen bereikbaar van maandag t/m vrijdag GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    aaah voel me zo slecht, we zitten beneden en Dimara ligt op bed, nu blijkt de babyfoon niet aan gestaan te hebben, dus D. gaat naar de wc ligt ze keihard te krijsen (wie weet hoe lang al) en wij hebben haar gewoon niet gehoord :(

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo hier weer thuis, ff paar boodschapjes gedaan. pff... merk 't wel dat kleine uk is ingedaald... flinke druk op m'n onderkant en schaambeen. Blij dat ik weer thuis ben.

@Mum, vervelend! Maar kan gebeuren he!
    @hilli, wat vervelend dat Sam niet is aangekomen! 'k Zou ook proberen om overdag wat vaker te kolven. En bijv. 's avonds als je op de bank zit of tv kijkt ofzo en je hebt geen visite gewoon de kolf bij de hand houden en geregeld even kolven. Hopelijk neemt je productie snel toe!

ik ga zo maar weer op zoek naar wat eten... 'k groei helemaal dicht ben ik bang.

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum lekker van die schoenen zeg! en die adapters er werken tegenwoordig echt mutsen in de winkels zeg!
    wat zielig voor dimara zeg! horen jullie haar niet zonder babyfoon?

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden kwam ff gedag zeggen gaan nu lekker tv kijken heb de hele dag gewerkt en had voor het eerst weer een brok in mijn keel toen ik bij de crèche weg ging maar eenmaal op mijn werk heel druk en dan is het weg maar was wel blij om hem om 5 uur op te halen

Fijne avond allemaal

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: het is geen hormoonzal die ik heb voor lars zijn exceem maar het helpt wel de zalf die ik heb. vaak is het 3 keer smeren en weg.

@ryanne: jemig meid wat een nacht weer. kan me voortellen dat je wanhopig bent. vind het altijd wel apart als ze wel bij je in bed slapen. dan vraag ik me toch altijd af of ze niet toch stiekem door hebben dat als ze blijven huilen dat ze bij papa en mama mogen liggen (niet aanvallend op jullie hoor denk gewoon ff hardop)

@chamaro: jee je blijft *bos doet ff vreugdedansje :D* wat raar zeg van je zus. gelukkig vond je ma het ook raar ligt nie aan jou hoor niet te onzeker zijn hoor meid (makkelijk gezegd weet het)

@emma: al testje gedaan?

@debby: spannend hoor bezichtiging hoe ging het of niks gehoord?

@gaby: wat fijn dat hij er aan wil werken. hoop dat je snel verbetering ziet meid

@red: oh ik had vreselijk trek. bij mij lagen de sultana's op mijn nachtkastje en die at ik dan als ik wakker werd van de honger rond vijf uur 's nachts *schaam* anders kon ik nie meer slapen zo'n trek had ik dan

@suus: auwie klinkt pijnlijk zeg valt het mee met de schade of ben je erg blauw? heb je nog pijn in je buik. doet het pijn bij je wond?

@dees: wat fijn zeg dat het nu al een stuk beter gaat. hoor je regelmatig he je hebt natuurlijk een zware bevalling gehad is voor jason ook zwaar geweest.

@hilli: jee zeg kan me voorstellen dat je ff potje hebt zitten janken. gelukkig weet je nu waar het door komt en kun je hem bijvoeden. vind het knap hoor dat je blijft kolven.

@nen: kan me voorstellen dat je je soms onwijs zorgen maakt over zijn 'toestand' ik denk dat ik gek zou worden van onzekerheid. word al kriegelig als hij een keer een dag geen tijd heeft om terug te smsen...

@mum: grrr wat een muts zeg, maar het is toch vrijdag? oeps balen van die babyfoon.

@all: vandaag veel zieken op het werk. moest alleen werken had maar 3 kids. 1 van 5 maanden, 1 van 13 maanden en 1 van 21 maanden haha . van alles wat. ze werden alleen pas allemaal om kwart voor zes gehaald en was er 1 van de 3 beetje hangerig.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ agneta: nee wij horen haar hier beneden niet als de babyfoon niet aan staat!

@ Kim: zit Ayden al op de creche bij frederique? lekker thuis nu!
    fijne avond meid!

@ Bos: klinkt als een zwaar dagje, ja het is idd vrijdag dus koopavond zou je zeggen, ja in de winkel dus wel maar schijnbaar bel je naar een soort van callcenter want krijg een bandje :(

Ik heb even een avondje voor mezelf D. is voetballen en Dimara ligt op bed, wil alleen nog niet echt slapen, deed haar slaapje van 5 tot 6 pas om 7 uur en heb haar om 9 uur wakker gemaakt voor haar fles en ligt er nu net weer in, maar geen zin om te slapen....

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum vervelend moet je altijd de babyfoon hebben.
    bij ons is het namelijk onwijs gehoorig

Deel Deze Pagina