@ Agneta: Ja bij ons valt dat van boven naar beneden erg tegen (ook wel lekker eigenlijk) maar het ergste is dat we de buurvrouw wel letterlijk kunnen horen plassen hmm heb gehoord dat we de mogelijkheid krijgen om ons huis te kopen met 25% korting van de woningbouw!
@ Agneta: Tja dat weet ik dus niet... we betalen nu 450 euro huur en thats it, als er bij wijze van spreke een deurkruk los is, hoef ik maar te bellen en er komt een mannetje met een schroevendraaier dat ding vastdraaien, zonder dat me dat een cent kost... dat scheelt natuurlijk wel een heeeeeeeele hoop! het zal er ook echt aan liggen wat dan onze hypotheeklasten zouden worden... ook komt erbij dat wij maar 3 slaapkamers hebben en echt een minibadkamer, dus dat dat met 2 kids straks misschien wel krap gaat worden, nu hebben we een grote zolder waar we eventueel een vaste trap naartoe kunnen maken, maar daarvoor krijg je ook toestemming van de woningbouw als je huurt! dus ja het zal een hoop wikken en wegen worden!
@ mum nee nog niet misschien vanaf 1 maart maar anders misschien april hoe is het met die vacature afgelopen die zo perfect was voor je? Ik ga zo lekker naar boven heb buikpijn
@mum: wat stom dat ze een bandje hebben aan staan dan. oh dat word hard nadenken of jullie het huis willen kopen. en voor hoeveel zou dat zijn dan als ik zo brutaal mag zijn. als je eventueel een keer wil kopen is het vaak wel fijn om geen starter meer te zijn maar als je niet zo lang meer daar wilt blijven wonen is het misschien veer onverstandig omdat je het anders misschien met verlies zal verkopen. lastige keuze's he zijn dat. @ik ga mijn bed opzoeken. ben beetje moe. en dan zijn we morgen weer fris voor de dag. (hoop ik dan maar)
@ Hilli meid ik vind het helemaal niet raar dat Sam 5 gram minder weegt nu dan zijn geboortegewicht. Hebben ze niet gezegd dat baby's na de geboorte bijna altijd afvallen? Mogen 10% van het geboortegewicht afvallen in de kraamweek (toch Red?), daarna moeten ze telkens bijkomen in gewicht. Jason was ook flink afgevallen de eerste week. Ruim 10%, hij was ook een erg langzame drinker. Ik dacht ook gelijk dat er te weinig in mijn bv zat. Ik had dan nog geen kolf dus ik wist niet hoeveel ik kolfde. Op dit moment kolf ik 60cc! en dat terwijl Jason nu 4 weken is. Je kolft altijd minder uit een borst dan dat de baby eruit krijgt. Om de hoeveel uur komt Sam? Het kan ook zijn dat hij de techniek nog niet goed onder de knie heeft dat hij niet genoeg melk eruit krijgt. Jason was in de 2e week ook zo overigens, hij viel in slaap en 2 uur later wilde hij weer. Nu drinkt hij hartstikke goed bij mij en hij komt goed aan. Dus maak je niet gelijk te druk en veel zorgen! @ Nen goed idee dat uitgebreide bloedonderzoek. Dat moeten ze toch ook regelmatig herhalen normaal gesproken. Hoevaak ik al op soa's ben geprikt, ik ben maar gestopt met tellen! @ Gaby wat een pech zeg met de auto. @ Agneta wat vervelend dat Julie zoveel spuugt. Wat denkt de HA dan dat ze heeft? Of kunnen ze niks bedenken. @ Chamaro niet weggaan hier hoor. Ik heb ook wel eens gedacht dat niemand op me reageert. Toen was ik ook onzeker. Maar tis gewoon zo druk hier! Iedereen wilt dat je blijft en ikke ook hoor. Anders zou ik je toch in de gaten houden op hyves ook. Wil wel weten hoe het gaat uiteraard . @ Mum ooh het zijn van die schoenen met mini foutjes die D. meeneemt. Merk je idd niks aan, nog prima te gebruiken! Oh wat dom van die figuren daar dat ze de adapters er niet bij hebben gedaan en dan zeggen van wel! GRR inderdaad. En dan van de babyfoon.. sja dat kan gebeuren helaas. Er was toch niks ergs aan de hand verder? Ik hoor alleen de buurman karaoken gelukkig niemand plassen, maar hier zit beneden standaard geen wc (hier er wel ingebouwd, maar buren hebben dat niet). Hier alles nog steeds voorbeeldig, vanavond is hij nog wel even lekker wakker geweest heeft ie in de babybjorn weer gezeten. Op een gegeven moment werd ie zeurderig dus ik wil hem eruit pakken, zie ik een vlek zitten had ie flink gepoept.. wel fijn voor hem dat het er weer uit gaat allemaal, maar hoe hij nou weer omhoog gepoept kon hebben? Kon ik hem alweer omkleden, werkelijk al zijn kleding zit nu in de was. Hij zit nog steeds in maat 50, maar ik merk wel dat steeds meer kleding krapper gaat zitten. Vooral de rompers. Hij ligt nu heerlijk te slapen in bed. Me = zo happy dat hij nu niet zo'n pijn meer heeft! Wat gaan jullie dit weekend doen? Ik ga morgen naar een leuk winkeltje. Ik wil nog even een leuk setje halen in maat 50 (wel eentje die niet te krap valt).
@ Kim: Mijn sollicitatiebrief moet ik nog op de bus doen, ben vandaag niet in de buurt geweest van een brievenbus, maar morgen gaat ie op de post, dus duimen!!! haha Oke dat duurt dus nog ff voordat Ayden en Frédérique samen kunnen spelen! fijne avond meid, en buikpijn is nooit leuk @ Bos: ja vind het idd heel lastig... de prijs weten we nog helemaal niks van.. er zijn mensen hier in de straat aan de overkant die hebben een brief gehad, en wij (nog) niet dus ben benieuwd... heb het dus echt alleen nog maar van horen zeggen! Slaap lekker meid! @ Dees: Nee er was gelukkig niks aan de hand met Dimara, ze lag net in bed... D. heeft haar haar speentje gegeven en ze had zich zo moe gekrijst dat ze meteen in slaap viel! Zo'n buurman is ook niks! Wat fijn zeg dat Jason nu zo voorbeeldig is, en dat hij weer gepoept heeft hier morgen even boodschapjes halen en voor de rest (nog) geen plannen geloof ik!
ik ben er vandoor, D. en vrienden zullen zo wel hier zijn van het zaalvoetballen, vrienden komen nog ff wat drinken, hoop niet dat ze heel lang blijven, wil eigenlijk een beetje op tijd naar bed hihi... slaap lekker allemaal!
@Gaby: hier eergisteren echt precies hetzelfde verhaal! Ook maar nieuwe bougies en kabels gehaald (ook kabels vervangen!) Bij ons was dat het euvel gelukkig. Komt door dat vele stationair draaien in de vrieskou, dan gaat dat sneller slijten. @Hilli: ahh kan me voorstellen dat je moest huilen. Hopelijk helpt veel kolven en kan je straks weer volledig bv geven. @Mum: mijn man zou echt met de meest vreselijke schoenen aan komen zetten volgens mij Wel handig, een man in de schoenen! @Dees: fijn dat ie het weer kwijt is. En dat ie nog in maat 50 kan zeg, hoelang issie nu? @Agneta: pff waarom doen ze zo moeilijk! @Nen: dikke knuff meis.
goedemorgen ff kijken of k het nog weet. hilli: balen dat je te weinig melk hebt.. hoop dat je t met kolfen kunt oplossen en sam straks super goed gaat groeien. mum: irri dat de babyfoon stuk is en je daardoor dimara niet gehoord hebt.. maar misschien heeft ze wel net 5 minuutjes gehuilt.. de rest excuse me... ben t alweer een beetje vergeten.. (net wakker) mijn moeder smste me wakker net dat ze nu boodschappen gaa doen.. en daarna mij komen halen.. dus meot denk iik zelfs een beetje gaan opschieten, aangezien ik nog in mijn pyama zit
Goedemorgen meiden, @dees wat fijn dat jason zo goed drinkt zeg! Veel plezier met shoppen vandaag, hoop dat je een leuk setje voor hem vind! her heeft K trouwens ook lang in 50 gezeten hoor, dus je kan vast nog wel iets leuks vinden wat hij nog een tijdje aan kan! @hilli kan me voorstellen dat je moest huilen hoor meis, is echt zo vervelend dan maar gelukkig weet je nu meer en gaat het met bijvoeden wel geod Gewoon lekker blijven kolven, knap van je hoor! @mariss, fijn dat de echo helemaal goed was meis, zag je bericht op hyves hihi Ga maar lekker genieten nu! @mum das wel ideaal als je je huis met 25% korting zou kunnen kopen, scheelt je een hoop geld denk ik Ook al vind je het straks dan te klein, dan kun je het wel weer voor de normale prijs verkopen, dus wie weet is dat wel slim Zou er eens naar laten kijken als ik jou was Enne snel je brief op de post he! @nen, dikke knuf voor jou meis! @gaby hup in de kleren jij, voordat je mams voor de deur staat hihi! @bos lekker rustig daagje had jij gister zeg, wel balen dat ze allemaal zo laat opgehaald werden HIer gister ook al zoveel zieke en niet lekkere kindjes @red hoe iss het met jou meis, allemaal nog te doen? Nog ff en dan heb je de 37 weken alweer bereikt, heerlijk! @kim hoe is het met de buikpijn meis? Hoop dat het weer over is! En heerlijk he als je werkdag erop zit dan en je je kleintje van de opvang kan gaan halen! Ik ben nog nooit zo snel uit mijn werk geweest steeds haha @agneta, wat vervelend dat je meisje zoveel spuugt zeg, hebben ze al een idee waar het van komt? @all, zo hier lekker vroeg wakker steeds, heb een mannetje dat om 5 uur wakker word, pff erg vroeg Hij ligt nu in bed maar is steeds aan het huilen en dan weer stil... Vannacht om half 2 was hij ook al wakker, maar gelukkig met een speentje en een muziekje ging hij weer slapen Slapen is echt even wat minder Hopelijk is het sprongetje snel weer voorbij Ik wil ook wel weer eens lekker langer slapen Ach ja voor het ventje kan ik er wel makkelijk uitkomen hoor, maar ben alleen een beetje moe overdag, zeker nu ik weer aan het werk ben Morgen hopelijk wat langer uitslapen Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hier lekker thuis blijven, het is ook vreselijk grijs buiten, dus word weer een regendag ben ik bang, njou ja we hoeven toch nergens heen
sterretje: jammer dat kylian wat minder slaapt nu.. hoop dat t gauw weer terug komt en hij de hele nacht doorslaapt. all: k moet steeds zo denken he als k iets over iemand wil zeggen.. welke babynaam hoort daar ook al weer bij.. dus als k dat ooit een keertje fout doe zijn zoveel baby'tjes nu hier haha..
oh ik ga wel wat leuks doen.. ben nu aan t wachten om opgehaald te worden en dan gaan we mijn trouwjurk halen.. en vanavond om half 9 heb ik een dansles met mijn stiefvader.. en daarna gaan we naar een dansavond om nog te oefenen.. en dan komt joey daar ook naartoe
goeiemorgen, @sterretje wat een rotnacht heb je gehad. hoeveel dagen werk je nu? mijn buikpijn was gelukkig snel over en ben lekker gaan slapen ik was weer om 5 een flesje aan het geven en toen werd meneer weer om 8 uur wakke hij heeft echt een vast ritme mar die fles van 5 mag die van mij afleren. nu tv kijken is marathon keeping up with the kardeshians dat is altijd wel lachen ayden ligt lekker bij me te hangen. hij brak net bijna zijn speelkleed met bogen af haha
@gaby oh je trouwjurk halen, wat leuk zeg, veel plezier! Enne nog ff oefenen met dansen dus, ook super1 Jij hebt een leuke dag voor de boeg dus! Enne tja zoveel namen, kan me voorstellen dat het soms ff neit meer weten haha @kim fijn dat buikpijn snel over was Hihi grappig si dat he als ze zo fanatiek spelen! Jij ook al zo vroeg nog een fles dus, hoop dat hij die snel over gaat slaan hoor! Enne ik werk weer 3 dagen, meer dan genoeg haha, ben gebroken! Nou ja als K straks weer wat beter gaat slapen word het allemaal wel weer makkelijker Nou ff het mannetje uit bed halen, want die ligt te huilen, tot straks!
ja 3 dagen merk je goed als je slecht slaapt ik heb afgelopen 2 weken ook 3 dagen gewerkt maar 2 halve daarvan maar dan met je met alles erop en eraan ook pas om half 2 thuis ofzow dan werk ik liever2 hele dagen en gelukkig heb ik dat ook vanaf volgende week met af en toe een uitzondering. je bent gewoon nu 2 uur bezig van te voren ik sta om half 7 op eet wat met frank en ga dan mezelf opmaken en aankleden als hij weg is. dan de auto krabben (gelukkig is dat tijdelijk) was ik gister 20 minuten mee bezig zelfs de binnenkant was bevroren en dan breng ik ayden om kwart voor 8 naar de creche daar rij ik dan om 8 uur weg want eerder mag niet dan moet je extra betalen en dan naar me werk en het is zo elkker druk op de weg na achte dus ben je gewoon dik 2 uur bezig voordat je uberhaubt meot gaan werken is ff wat anders als vroeger.
kim: ja k vind dansen erg leuk.. heb zelf tot goud gedanst.. alleen joey wil niet op dansles.. wat ik erg jammer vind.. dus hij kan ook helemaal niet dansen.. maar de 2de dans doe ik met mijn stiefvader.. en die kan ook dansen dus dan oefen ik gewoon met hem..
hee meiden... lig hier lekker op de bank met de hond. Die moet er zo ook weer even uit en ga daarna maar weer 's aan de slag. @Desiree, Sam van Hilli was niet meer aangekomen sinds hij 6 dagen geleden uit het ziekenhuis kwam. Hij mag er idd 2 weken overdoen om op geboortegewicht te komen maar hij moet vanaf dag 4/5 wel beginnen te groeien. Je kolft idd minder uit een borst dan een baby eruit drinkt. @Mum, lastige keuze zeg! Hier ook 3 slaapkamers en kleine badkamer en geen vaste trap (voormalige huurwoning). Hoop dat je een positief bericht krijgt op je sollicitatie! @Bos, haha gelukkig dan ben ik niet de enige. Moet hier om half 6/6 uur steeds wat eten, naja vanmorgen dan niet. 'k Moet er ook een keer of 3/4 per nacht uit om te plassen. @Sterretje, ja gaat nog prima hier. 't Wordt nu wel wat zwaarder. Gaat allemaal gewoon wat minder makkelijk en m'n lijf begint wat te protesteren. 'k heb wat last van m'n schouders en m'n onderrug en kont doen aan het aan einde van de dag gewoon zeer. Manlief heeft vanmorgen even goed gemasseerd en 't is nu weer lekker los Kleine uk mag van mij nog wel even blijven zitten tot 39 weken ofzo. Heb nog genoeg te doen. @Kim, wel even wennen he om weer te werken!