@gaby: wat leuk je jurk halen. mag je hem dan ook nog een keer passen of dat nie? leren jullie een speciale dans of is het gewoon dansles? niet erg hoor als je een keer de verkeerde baby naam zegt. ik moet af en toe ook zo nadenken welke baby bij wie hoort hoor haha. @sterretje: vervelend dat hij zo aan het rommelen is 's nachts @kim: ja die fles van 5 uur mag hij zeker wel snel afleren je zal wel gebroken zijn. dan kunnen ze nog beter om 3 uur komen vind ik dan slaap je daarna nog ffies. @mum: volgens mij zijn er veel woningbouwverenigingen die hun huizen gaan aanbieden aan hun huurders. mijn pa werkt ook bij een woningbouw en zijn nu zo groot geworden dat ze veel geld te kort komen. zo proberen ze natuurlijk weer geld te krijgen. hoop dat jullie er een beetje uitkomen. @all: hier ook een gebroken nacht. ik wilde gaan slapen om 10 uur en toen werd hij wakker van het hoesten (droge hoest). daarna steeds onrustig en om half 2 weer wakker en huilen. gooide steeds speen eruit door het hoesten en bleef zwaaien met armen. toch maar ingebakerd maar hij heeft weinig geslapen. ga zo maar ff kijken of ze iets hebben voor baby's met een droge hoest. hij ligt nu wel lekker te slapen.
@red: haha je bent zeker niet de enige hoor. denk dat het wel normaal is dat de kleine meer energie van je vraagt waardoor je meer trek hebt. ik hoefde er gelukkig tot het eind toe niet elke nacht uit om te plassen.
debby: t is een prive dansles. de engelse wals.. vind ik zelf een hele mooie dans.. all: mijn moeder belde net.. ze halen me zo op.. dus ben er vandoor.. en ja.. ga de jurk nog een keertje passen
weten jullie dat of er iets te koop is voor een droge hoest voor baby's? iets van hoestdrank ofzo. aangezien ze geen honing mogen en hij nog te klein is voor een dropje
bos ging ff voor je zoeken maar t enige wat k kan vinden voor hoestdrank voor baby's is dit.. Baby's en kinderen onder de 2 jaar kun je maar beter geen hoestdrank en andere drogisterijmiddeltjes geven. De Stichting Wiegedood waarschuwt met name voor de risico's van hoestmiddeltjes. Volgens de stichting hebben ze geen effect en kunnen ze zelfs nadelig zijn voor baby's. De stichting Wiegedood bassert zich op onderzoek dat is gepubliceerd in Pediatrics. Daaruit blijkt dat verkouden kinderen onder de 2 jaar beter goed kunnen drinken en eten in plaats van hoestdrankjes te gebruiken. Hoewel bijwerkingen van drogisterijmiddeltjes niet vaak voorkomen, kunnen ze wel gevaarlijk zijn, zoals hartritemstoornissen, stuipen en bewustzijnsverlies.
Ouders Online - Gezondheid - Veilig slapen - Hoestdrankjes voor baby's @bos, hier staat dat je beter niets kunt geven.
Baby kraamtijd: verzorging van mama en baby tijdens zwangerschap en kraamtijd oh heb ok deze gevonden
ik smeer al luuf maar heb niet het idee dat dat helpt voor de droge hoest. dat hielp alleen toen het vast zat. en water geven verslikt hij zich in.
@kim nou he een hele onderneming voordat je op je werk bent Ik heb gelukkig wel het gelukt dat ik niet alles zelf hoef te doen, want ik moet vaak eerder beginnen dan manlief, dat scheelt een hoop Dat krabben is erg he, en zo zonde van je tijd ook, gelukkig maar tijdelijk ja, van mij mag het wel stoppen met vriezen hoor @bos jij ook een gebroken nacht, gelukkig is het weekend! Lastig zo;n hoest bij de kleintjes he! @red logisch dat je je nu wat minder goed gaat voelen, je bent ook al bijna 36 weken zwanger! Das niet niets Doe maar lekker rustig aan en zo'n massage moet je gewoon vaker krijgen @gaby veel plezier meis! Hier heeft meneer een fruithap naar binnen gewerkt, een beetje gedronken en nu weer naar bed, hij was super moe! Volgens mij begint hij ook super verkouden te worden en hij begint te hoesten, dus de creche begint zijn werk te doen
Zo hij slaapt gelukkig Ik spring even snel onder de douche nu, zit nog steeds in mijn pyjama, schaam Daarna nog een hoop in huis te doen, maar kom ondertussen wel gezellig kletsen
@ Dreamer: ja heel handig @ Gaby: Gelukkig issie niet stuk maar hadden we 'm uitgezet toen we weg gingen en zijn we vergeten hem weer aan te zetten... wat ga je doen met je moeder? heb ik iets gemist? dan moet je idd maar even opschieten ow lees het al je gaat je jurk halen JEeej! @ Ster: ja we laten ons zoiezo informeren over t huis... En ja die brief gaat vandaag echt op de post!! lekker zo''n thuisblijfdagje, wij moeten nog boodschappen halen balen dat K. zo rommelig slaapt... ik heb hier ook zo'n draakje! @ Kim: gelukkig is je buikpijn over, haha Ayden kleine sloperd dus hoop dat hij de fles van 5 uur snel afleerd! @ Red: ow hmm jullie hebben dus ongeveer hetzelfde huis... ik hoop ook op positief bericth! @ Bos: Aha crisis dus ook bij de woningbouwverenigingen... jij ook zo'n rotnacht... blegh! oew ik durf meteen geen hoestdrankjes oid meer te geven denk ik nma dat stukje van Gaby Nou vrienden gingen dus noiet echt op tijd naar huis, lagen om 2 uur in bed om half 8 begon Dimara te piepen (gisteravond laatste fles om 21 uur) niet meer willen slapen, om 8 uur flesje gegeven en om half 9 lag ze weer in bed, om 9 uur sliep ze geloof ik en kwart voor 10 weer klaarwakker, toen is D. met haar naar beneden gegaan en ben ik blijven liggen, maar merkte al gauw dat ik niet meer kon slapen en ben er dus ook maar uit gegaan... ben kapot!
@mum zo dat was een lange avond dan nog En tja als die kleine dan weer zo vroeg wakker is, dan ben je niet vrolijk nee Vanavond vroeg naar bed dan maar haha, en hopen dat je morgen wat uit kunt slapen! Zo ga hier nu echt beginnen
@ Bos: Echt niet, wordt een oud wijf haha... @ Ster: idd, gelukkig vanavond niks gepland hihi! Succes met poetsen (dat ging je toch doen?)
@mum ben bezig met de strijk nu en daarna aan de poets ja... Blegh heb niet zo'n zin, moet ook opeens alles in zo weinig dagen doen voor me gevoel, ben gewoon zo verwend geweest met mijn verlof...