@sterretje: ja dat is afkicken he na je verlof om dan alles weer in te plannen. je moet ff in een nieuwe ritme komen maar komt vast snel goed. succes met je strijk
@ ster: haha had ik t toch goed onthouden... sterkte ermee! ik ga mezelf even aankleden en even boodschapjes halen...
ik moet ook nog champignongs halen maar heb zo weinig zin om de deur uit te gaan. misschien vriendlief even lief aan kijken of hij geen zin heeft om een stukje te lopen met de kleine man
@mum succes met de boodschapjes, hopelijk ben je snel weer terug! @bos ik hoop dat je aanpak effect heeft Hier hoor ik het mannetje, bijna klaar met de strijk, dus de rest komt later op de dag nog wel, of morgen Snel een nieuwe was in de machine gooien nu en dan het ventje eruit halen, tot later dus!
vriendlief is net met lars op de weegschaal gaan staan en denk denkt dat hij 9 kilo weegt en heeft hem geprobeert te meten en denkt 70,5 cm.
@ Bos: Wow 9 kilo en 70 cm, flinke kerel is Lars toch ook hé! hier zijn de batterijen van de weegschaal leeg en bij de supermarkt hadden ze niet de goeie dus ik kan niet wegen, was ook wel benieuwd naar wat de weegschaal hier aangeeft, want vorig weekend gaf ie 7.4 kilo aan voor Dimara (zet haar gewoon met haar kont op de weegschaal) en het verschil van mij met en zonder Dimara scheelde ook 7.4 kilo maar op t CB wogen ze haar dinsdag op 7,6 kilo... haha ik heb van de week verf geroken, er stond hier iets in de gang wat pas geverfd was en dat rook ik dus, en nu heb ik sindsdien steeds de kriebels want ik wil ook verven hahaha... heb nu dus besloten dat ik van de week (misschien vanavond of morgen al) ga beginnen aan onze slaapkamer en het kleine kamertje met behang afsteken en texen... als ik het in mijn kop heb.... ow ja nu ook samen besloten dat Dimara gewoon lekker op haar eigen kamertje blijft en we dus gewoon onze eigen slaapkamer gaan aanpakken (naja eigenlijk is het alleen maar nodig om te verven en een radiatorombouw) ik denk namelijk dat we juist meer werk krijgen als we de kamers switchen.... ik wil vloerbedekking op onze slaapkamer en laminaat op Dimara haar kamertje, en zo is het nu dus om dat om te wisselen kost weer een hoop geld extra, plus de warmte van de slaapkamers zit me nog niet lekker! en ik bedacht me vanmorgen ineens dat onze slaapkamer gewoon heel raar is ingericht en er maar 1 "lege" muur is om een bed tegenaan te zetten de ene muur heeft 2 inbouwkasten, de andere muur t raam en de radiator en de 3e muur heeft de deur! dus er zijn veel meer mogelijkheden met haar kamertje die ze nu heeft!
@ mum, oh das wel relaxt hoor met die schoenen! Sommige mensen brengen schoenen om zulke kleine dingen terug. Als het niet zichtbaar is, doe ik het niet. Laatst voor het eerst schoenen terug gebracht. De schacht van de linkerlaars was strak en de rechterlaars helemaal uitgelubberd. Toen heb ik gelukkig wel nieuwe gekregen. Wat ontzettend irritant dat de adapters er toch niet bij zaten! Echt zonde dat je daarvoor nu weer een uur moet rijden... Vrienden van ons kunnen ook hun huis kopen van de woningbouw met korting, maar dat percentage korting moeten ze terugbetalen aan de woningbouw zodra zij het huis verkopen... @ dees, ik heb dus pas 1x bloedonderzoek gehad en dat was voor mijn vorige gyn. Maar ik ga er zeker om vragen, want de hormonen liggen nu misschien wel heel anders.. Echt ontzettend fijn dat het al zoveel beter gaat met Jason! @ ff tussendoor, vinden jullie de vodafonereclames met die rare 'maskers' ook zo VRESELIJK KANSLOOS???? Pfff wat irritant zeg!!!! @ dreamer, tnx voor je knuffel YEAAAHHH je banner heeft een 1 vooraan staan!!!!!!!!! Nu gaat het echt opschieten meid. @ ster, jij ook bedankt voor je knuffel! Poe elke dag 5 uur wakker is echt vroeg he.. Hoop dat hij gauw weer langer gaat doorslapen! @ gaby, wat leuk dat je je trouwjurk hebt gehaald! Het komt nu echt dichtbij he Veel plezier met dansles!! @ kim, haha die Ayden, sterk mannetje dus dat hij al begint met (bijna) slopen van zijn speelkleed @ red, vervelend dat je toch wat lichamelijke ongemakken hebt nu door de zwangerschap. Wel lief dat je man je masseert zodat het weer even over is @ bos, vervelend dat Lars niet lekker kon slapen vanwege het hoesten. Heb je er iets voor gevonden? Oh lees nu dat je een kleintje beter niks kunt geven... @ all, zo hier ook alweer een redelijk productief dagje gehad.. Vanmorgen auto gereden en dat ging hartstikke goed. Daarna ff met een vriendin wat gedronken. Ze heeft een huwelijkscrisis dus kon wel even steun gebruiken. Toen nog wat leuke dingetjes gekocht voor een valentijnspakketje voor mn schat. Ik heb een hele lieve kaart (A4 formaat dus kan genoeg tekst op haha) en daar staat al een heel lief gedichtje op. Ook een kaart met een mooie tekst over "ik mis je" maar die is voor een volgende keer. Daarnaast nog een kussentje in hartvorm met armpjes (daar ga ik zn lievelingsparfum van mij op spuiten) en een boekje 'bla bla, zinloze feiten voor als je geen tekst hebt'. Die laatste is voor de grap, want hij heeft meestal niks te vertellen aan de telefoon en daar word ik dan geïrriteerd door haha. Ik moet zo ff een wasje ophangen en dan maar weer een nieuwe in de machine... Vanavond lekker relaxen!!!
@ mum, mooi dat jullie er uit zijn hoe de verdeling van de slaapkamers gaat worden Die kriebels van verflucht ken ik wel! Ik zou wel heel veel onder handen willen nemen in huis, maar heb daar vaak gewoon geen tijd voor. En in het weekend ben ik te lui hahahah. Ik ga wel de komende tijd nog de slaapkamer aanpakken. Voor zijn vertrek heeft vriendlief 1 muur heel donkerbruin geverfd, maar verder vind ik onze slaapkamer echt LELIJK! Helemaal niet romantisch en 'warm'.... Iemand leuke tips???????
@ Nen: ja dat zal hier waarschijnlijk ook wel het geval zijn, naja we laten ons in ieder geval eerst goed voorlichten en gaan dan de voors en tegens tegen elkaar afwegen! We rijden niet terug hoor naar de babydump, ze sturen ze maar op! blijf niet op en neer rijden Haha idd een kansloze reclame en erg irritant, maar wat mij betreft overruled ie de reclame van KPN van "me pokkie" niet... Aaarrrggghhh als ik eraan denk gaan mijn haren al recht overeind staan! Wat superlief zo'n valentijnspakketje! jullie zijn volgens mij allebei wel romantisch hé... hier is de romantiek ver te zoeken de laatste tijd Tips heb ik niet maar misschien wil ik wel iets doen met een gedichtje oid boven het bed, maar dat wilde ik bij Dimara ook en is ook niks van gekomen haha! Succes met je wasjes!
@ mum, vriendlief is juist niet echt romantisch haha. Al begint dat de laatste tijd wel een beetje meer te komen hoor. Ik ben wel redelijk romantisch. Hoe komt het dat t bij jullie ver te zoeken is? Te druk met alles in en om huis bezig?
bos: ja de jurk is bij mijn moeder thuis nu all: joey en ik gingen net boodschappen doen.. en nu zijn we weer thuis met boodschappen en zonder auto.. hij deed t nu echt niet.. dus mijn stiefvader heeft ons opgehaald.. en pascal gaat straks samen met joey de auto halen..
@ Nen: t is allemaal gewoon een beetje vanzelfsprekend aan het worden lijkt het wel.. @ Bos: haha jij had het laatst over condooms bestellen bij de verzekering, bij CZ kan dat dus ook (bij de aanvullende jongerenverz.) dus heb net ook ff 50 condooms besteld!
@ gaby: Balen zeg dat de auto het nu helemaal niet meer deed en jullie dus met de boodschappen stonden te kijken!
mum:ja is ook echt irri.. moet volgende week nog gewoon werken.. ach we zien t wel.. k ga denk ik ff wiije..
@ gaby, vervelend dat jullie auto het nu helemaal niet meer deed! Sta je dan met je boodschappen... Gelukkig is het koud buiten en konden je boodschappen niet bederven @ mum, lastig he als het vanzelfsprekend wordt.. Dit hebben wij ook gehad, maar toen ging hij weer 5 maanden op uitzending en hebben we allebei goed na kunnen denken.. Kun je hem misschien verrassen met een leuk dagje weg en een overnachting ergens? Dat iemand op Dimara past? (weet niet of je iemand hebt waar Dimara ook een nachtje zou kunnen slapen?)