@ Nen: neeeeee ik ga Dimara niet wegbrengen haha moet er echt niet aan denken maar het was al zo voordat Dimara er was... in het begin kwam hij weleens heel spontaan met een bosje bloemen aan ofzo en dat gebeurd nu nooit meer... t zijn gewoon de kleine dingetjes en die mis ik wel eens!
@ mum, jammer hoor dat hij dat niet meer doet.. Ik heb in mijn hele relatie pas EEN KEER bloemen gehad en die kreeg ik omdat hij ze op voetbal had gekregen (waren kampioen geworden) en hij ze niet hoefde (en bedankt....). Dat is al jaaaaren geleden en daarna nooit meer. Kweet ook niet hoe ik dat hem duidelijk moet maken, dat het best leuk is om af en toe ff een kleinigheidje te krijgen! Misschien kunnen we een topic openen: "hoe maken we onze man duidelijk dat bloemen krijgen leuk is?" hahaha. Jammer dat je ver weg woont, anders mocht je hier wel ff wii-en of die van ons lenen! Wij hebben er ook zo'n dansmat bij (met van die pijlen waar je dan op moet stappen), dat is zo'n leuk spel maar ook echt moeilijk!!
@ Nen: haha ja goed idee zo'n topic hier is het windstil echt geen zuchtje wind! ja dat soort dingen op de Wii lijkt me echt hartstikke leuk, zodat je ook nog een beetje sportief bezig benT!
@ mum, ja het is ook wel leuk, maar om eerlijk te zijn heb ik al maanden niet met de wii gespeeld! Vind het ook veel leuker als J er ook is om mee te doen. Dan hebben we echt lol.
Kan me voorstellen dat het veel leuker is om samen te spelen idd... jammer trouwens zeg dat je pas 1x een bos bloemen hebt gekregen van J. en dan ook nog een krijgertje... sommige mannen snappen het echt niet!
@ mum, inderdaad... Daarom zei ik al, mijn vent is echt niet romantisch haha. Daarom heeft hij het boekje "hoe zegt ze ja" van me gekregen. Kan hij daar wat leuke ideeën uit opdoen zodat het aanzoek iig wel romantisch wordt hahahaha. Maar romantisch of niet, t blijft mn schattie!
@ Nen: haha goeie hint wat we gaan eten weet ik nog niet, ik heb trek in patatjes maar dan moeten we naar een dorp verderop want die tent hier in het dorp is niet te vreten, dan moet ik dus de auto pakken en eerst nog pinnen want heb geen contant geld in huis, en ik geloof eigenlijk niet dat ik daar allemaal zin in heb haha! Dimara ligt al vanaf 14 uur op bed en ging om 16 uur even huilen dus D. gaat naar boven, ligt ze gewoon te slapen met haar speentje in haar mond, ben benieuwd wanneer ze wakker wordt, normaal gaat ze rond half 6 weer naar bed maar dat gaat 'm nu niet worden haha!
mum: mario bros op de wii is niet zo sportief hoor.. haha die heb k net ff wereld 1 uitgespeeld.. joey komt heeel af en toe nog wel eens met bloemen thuis.. wij gaan spaggetti eten..
@ mum, haha ze heeft haar ritme dus zelf ff omgegooid Snap dat je niet zoveel zin hebt in al die moeite haha. Ik was gisteren zelfs eerst te lui om 150meter te lopen voor de snackbar. Uiteindelijk pas tegen half 8 daarheen gegaan! Kga ff GTST online kijken.. Heb al 8 weken gemist, maar wil het toch weer oppakken.
@ Gaby: haha nee dat is niet zo sportief nee... @ Nen: Half 8 pas have fun met GTST ik heb het ook sinds vorige week weer opgepakt!
hee meiden hoest hier? 'k Was hier vanmorgen net lekker bezig, kwamen schoonouders op visite. Maar die hadden heel lief allemaal boodschapjes meegenomen. Manlief heeft de plinten hier in de woonkamer weer vastgezet. helaas gaat dat nooit zonder gevloek of gescheld en ik heb de hormonen aardig hoog zitten dus dat werd een huilbui. Omdat de gordijnen er toch voor weg moesten heb ik die gelijk maar in de wasmachine gegooid en heb de ramen gezeemd. manlief heeft ze heel lief van buiten gedaan (mag waarschijnlijk nog wel een keertje maar gaat om 't idee he ) Straks nog maar even proberen om te stofzuigen, dweilen en wc te doen, is echt zo hard nodig. Heb lasagne in de oven staan, dus zo ook maar even eten. @Bloemen, hier ook weinig maar dat komt ook een beetje doordat manlief meestal geen geld op zak heeft. Maar hij heeft het nu al heel lief over een cadeau wat ik krijg als onze kleine meid er is. Volgens mij iets van de juwelier... ben benieuwd!
hey meiden! kom even gedag zeggen hoe is het? heb ik iets bijzonders gemist? jullie hebben veel gekletst zeg Wij zijn vanmiddag even naar de stad geweest om te kijken voor een baantje voor mij.. nu zagen we dat ze in het dorp naast ons dorp iemand bij de kruidvat zoeken.. meteen maar gesolliciteerd, ben benieuwd! Vind het wel minder dat j dan naar een gastouder moet maar ja ik word gek van het thuis zitten en j heeft ook niks aan een depri mama toch? ik zal even met het eten aan de gang, hopelijk heb ik snel weer tijd om mee te kletsen..morgen misschien! Hele fijne avond allemaal!
@ emma, hoop dat het wat wordt! Kan me voorstellen dat je niet fulltime thuis wilt zitten. Heb je nog overwogen een opleiding te gaan doen? @ all, ik ga maar eens even wat te eten maken. Daarna lekker rtl5 kijken (al die mode-programma's ) Hij staat al op pauze haha. Ik kom straks weer ff kijken of er nog veel is gekletst
@red: wat leuk dat je iets krijgt van je man. @emma; heb je nog een testje gedaan (hoezo nieuwschierig). wat leuk dat je weer gaat werken. een depri moeder heeft niemand wat aan inderdaad.
@red, ik hoop het ook Hoeveel uren heb jij straks na je verlof? schiet mooi op he bij jou! 36 weken alweer..Lief dat je wat van je man krijgt! @nen, ja ik wil zeker een opeiding gaan doen nog! maar eerst een parttime baan en verder met mn rijlessen. En dan zie ik wel weer verder je zit al onder de 100 dagen he? dan gaat het altijd veel sneller vind ik. Leuk pakketje maak je! veel plezier met rtl 5 kijken @bos, nee nog niet.. ik heb nu menstruatiepijn dus ik verwacht dat ik wel ongesteld ga worden en anders ga ik toch maar even testen haha. zoiu wat zijn de drie zussen tegelijk jeetje grote vent die lars trouwens! ik moet maandag weer naar het cb, ben benieuwd.