Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    ff snel

@ emma, nog 74 dagen!!!!! :D

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, oei spannend! 'k Weet 't nog niet precies, waarschijnlijk 23 of 26 uur. Zo'n 2 gezinnen per maand, dus weekje werken, weekje vrij. Laat na de bevalling wel even uitrekenen wat ik dan verdien. Als het niet teveel scheelt liever nog iets minder.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Doe je wel een beetje rustig aan meid... zoveel doe ik nog niet eens op een dag en jij bent nog wel hoogzwanger!! Wat lief dat je een cadeau krijgt als de kleine er straks is! ik heb wel een hele mooie welkom thuis bos bloemen gehad toen Dimara en Ik thuiskwamen uit het ziekenhuis!

@ Emma: leuk dat je gesolliciteerd hebt bij t kruidvat, hoop dat t wat wordt!
    is je andere zus ook zwanger? heb ik dat gemist??

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemiddag.. tjonge jonge..gister allemaal op jullie gereageerd..kapte mijn internet ermee..grrr..Vandaag is er een monteur langs geweest en die was zo lief het weer in orde te maken ;) Dus vandaar dat ik nu pas antwoord ;)

En wat hebben jullie weer veel gel*lt zeg..:p

Ik ga proberen weer opnieuw te reageren ;)

@debby: Spannend! :D
    @ryanne: Jaa idd, ik heb nou ook zo iets van ze zoekt het maar even lekker uit..
    @red: Ja daarom..Mijn vriend gaat als het goed is volgende week over..ze wacht nog op haar uitkering.
    Oh balen van je straie..Helaas is er idd geen ontkomen aan :p
    @mum: Er zit idd bijna geen verschil in..De dochter van mijn vriendin is zo groot :p Gister samen naar het cb geweest en haar dochter is bijna 3 maanden en is nu al 7.3 kilo en 63 cm..;)
    Dus best een flinke meid..
    Wat goed van Dimara dat ze zo goed geslapen heeft :)
    @kristel: Jeetje wat een slaapkoppie :p
    @dreamer: ja idd stoer verder lopen haha..maar goed dat ik daar niemand kende ;)
    @nen: Ja echt klote..Ik had er vista op maar wil er nu windows xp erop hebben ;) Nee ik ga ook nergens heen :p
    Met mijn vriendin gaat het wel goed, alleen ze wacht nog op haar uitkering..En als ze die heeft dan kan ze over..:)
    @bos: Nee ik weet ook wel dat het niet aan mij ligt haha..Maar ik ben gelukkig lang niet meer zo onzeker dan dat ik eerst was..:)
    jeetje wat laat dat ze die kinderen ophalen :p Gelukkig waren ze niet allemaal hangerig haha..;)
    @desiree: Ja klopt is hier idd heel druk ;) Wat lief dat je me in de gaten houdt :p:p haha
    gelukkig heeft J. niet meer zoveel pijn..WEl balen van die poepbroek haha..Chanell heeft dat nog af en toe..begin had ze dat ook..vroeg mij daarom ook weleens af hoe ze dat voorelkaar kreeg..:p
    Wat ik ga doen dit weekend..Mijn vriendin haar ouders komen hierheen, omdat ze maandag jarig is..:) Dus we gaan haar verjaardag vieren! Meer gaan we eigenlijks niet doen..
    en heb je nog wat gekocht??
    @sterretje: Haha klopt ik heb het ook op hyves staan ;) Dank je dat zal vast wel lukken :D
    hopelijk kun je morgen wat uitslapen zeg!
    @gaby: Veel plezier met dansen!!
    @mum: Kom je toch eens een keer bij mij Wii-en!! :)
    @eten: Ik denk dat wij de frituur maar aan gaan zetten..

@all: Sorry als ik iemand vergeten ben, want ik ben erg moe en het is veel om terug te lezen haha..Heb me best gedaan..

Fijne avond iedereen!

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen leuk die kleine cadeautjes allemaal, zal die de hint begrijpen :p

@bos ik ben toen ook bij de ha geweest voor dat hoesten van ayden en zeiden idd beter geen hoestdrank en ff afwachten

@emma hopelijk word het wat, heb je een voorkeur voor een baan. of heb je diploma's waar je iets mee wil of kan??

ik heb vanmiddag ff boodschapjes gedaan en verder lekker lui gedaan :D
    ayden heeft voor het eerst omgedraaid van zijn buik naar zijn rug zonder zijn hoofd te gebruiken zoals in de eerste week want toen viel hij ook al om maar dat had niks met zijn armen te maken.

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: oh wat goed van Ayden..DAt kan Chanell nog niet...(jammer genoeg) ;)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, misschien heb ik wel een cd-rom van XP! Want dat stond volgens mij op mijn vorige pc... Ik zal ff voor je zoeken!

@ kim, welke hint, voor het trouwen?

*mum ff in Mariss veranderd...*

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, die ayden is volgens mij een sterk kereltje ;)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Voor degene die musicals leuk vindt: Chicago is een echte aanrader! :) Veel dansen en muziek!

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: Ooh dat zou super zijn!! :D

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou wij gaan eten en dan krijgen we mijn schoonzus met der vriend op visite :)

Doei allemaal!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, ik heb gelijk even gekeken, maar ik denk dat die cd-rom nog bij mn schoonouders ligt want die hebben die pc een tijdje gehad. Ik zal het aan ze vragen als ik ze weer spreek! Maar waarom wil je liever XP eigenlijk?

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje wat is het rustig vandaag! Ik ga maar afsluiten.. Tot morgen! En slaap lekker allemaal

xx

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dames: k kom jullie vast een fijne avond wensen.. we worden zo opgehaald en k weer niet hoe laat we weer thuis zijn.. dus bij deze.. een fijne avond en tot morgen..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: haha ja is goed ik kom ff naar de andere kant van Nederland om te wiien :p

@ Kim: Knappe Ayden :D lekker lui dagje gehad vandaag dus, ik eigenlijk ook :D

@ Nen en Gaby: Fijne avond meiden!
    Hier sneeuwt het weer ineens keihard... er is in een kwartier tijd al ruim 3 cm gevallen :0
    ik dacht eigenlijk dat we er vanaf waren :(

ik ben er ook vandoor, ik denk dat we een filmpje gaan kijken want er is geen zak op tv...

Fijne avond en slaap lekker allemaal!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hier nu geen sneeuw.

huis is beneden weer een beetje schoon en ik gesloopt :( maar goed... nu lekker rustig aan.

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedenavond dames,

hoe is het midden van jullie weekend??
    hier alles goed, zijn op bedden jacht gweest.
    pfff wat een moeilijkheid zeg.. wie heeft er ervaring met een boxspring!!
    Verder is lief weer weg en was ik eigenlijk gestopt met softbal vanwege het reizen enzo.. maar ga morgen met de softbal in Emmen mee trainen. kijken hoe dat is.
    Voelt heel raar, omdat ik na 11 jaar gestopt ben in Drachten en dan zo ergens anders ga spelen. Ben heel benieuwd en morgen middag wandelen met me schoonouders met de hond en blijf ik bij ze eten. ben ik in idd geval niet zo lang alleen.

Ik heb een nieuwe kinderwagen gevonden die ik ook erg mooi vind.. de JOOLZ, iemand deze???
    Mik, hoe bvalt de stokke?
    Wie heeft er een bugaboo?? bevalt het goed, is het niet veel bukken met eruithalen enzo?? HEb een erg leuke gezien van Paul Frank. haha..

@Gaby
    ik vind je brief heeel erg dapper, doet me veel denken aan mijn vent.. ze snappen het gewoon niet..!!! Werdt er emo van..
    Goed dat je met de pil stopt en die reactie van je moeder..
    jeetje mineeetje..:(

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @juffie
    warom moet jij eigenlijk op dieet??
    sorry heb ik niet gelezen..
    Hoe gaat het met de huizen jacht.. was jij niet net verhuisd???

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kim, ik heb alleen een havodiploma. Ik heb hbo bedrijfseconomie gedaan maar niet afgemaakt.. ik wil wel weer een opeiding gaan doen ooit hoor. In een winkle werken vond ik wel leuk.. ik heb veel baantjes als administratief medewerkster gehad en dat vond ik heel saai.
    wat goed dat ayden heeft gedraaid!!

@red, ok dat is op zich wel lekker toch? en nog minder zou ook fijn zijn idd! doe niet te gek he?

@mum, nee misschien wel (ze had een vage test) ze zijn in elk geval wel aan het proberen;).
    Ik ben ook benieuwd wat het word met het baantje.

@mariss, gelukkig blijf je gewoon :D en mooi dat internet het weer doet

@all, ik ben uitgenodigt voor een gesprek bij vogele... 25 januarie. ben benieuwd! Dat is een nieuw te openen filliaal dus het is op zich wel leuk dat je dan met een compleet nieuw team start lijkt mij. Nu kruidvat ook nog afwachten:).

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @emma
    Wat spannend zeg.. Hoop dat er wat voor je bij is.
    Hoe gaat het met autorijden??

wie had er een vage test.. sorry ben niet nieuwsgierig hoor.. wil graag alles weten..hahaha..

hoe is het met de kleine man..
    Heeft M de opas dag overleefd.

Deel Deze Pagina