Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    pff wat ik niet snap is, dat er allemaal adoptie kindjes uit haiti naar Nederland komen, maar toen er Tsunami was, mochten er geen adoptie kindjes naar nederland komen.. :s..

vind het zo zielig... vreselijk..kan wel janken, elke keer als ik die beelden zie..:'(
    jullie al geld gedoneert???

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Romantiek: wat is dat? :p
    Mijn man is 1x romantisch geweest in onze relatie en dat was toen die me ten huwelijk vroeg haha.
    En 1x bloemen gehad en dat was op de bruiloft (en die had ik nog zelf uitgezocht ook :p )
    Ben zelf ook totaal niet romantisch, dus mis het ook niet gelukkig.

@Gaby: jeej trouwjurk binnen :D

@Mariss: ik kende gelukkig ook niemand (was bij een vriendin)
    Maar je schaamt je toch dood en achteraf nog steeds haha.
    Heb je kwaaltjes eigenlijk?

@All: ik heb vandaag het boek Uit onbekende bron gekregen van een forumdinnetje, samen met een stuk uit de krant genaamd Pappa uit een potje.
    Een een heel lief kaartje waarop ze me bedankte voor alles wat ik voor haar had gedaan en betekend.
    Zooooo superlief!

Ik heb het best wel moeilijk nu het dichtbij komt.
    Veel verdriet en pijn komt weer naar boven.
    Had dat al wel verwacht, maar het blijft moeilijk.
    Merk ook dat ik veel meer behoefte heb aan informatie en verhalen van anderen.
    Maar onze situatie is (gelukkig voor anderen/helaas voor mij) zeldzaam, dus vind maar weinig herkenning.
    Dat maakt het allemaal niet makkelijker.
    Ik hoop dat het snel weer wat minder moeilijk wordt!

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ matta de stokke bevalt goed erg mooie wagen vind ik en ook handig met 1 hand
    ik wist niet dat er met de tsunami geen adoptiekindjed over gebracht zijn
    zag gister een baby van 15 dagen oud de moeder was overleden en de baby hadden ze onder het puin levend gehaald, zo erg en waar gaan die kindjes heen??

@ dreamer is logisch nu het dichterbij komt eerst tel je en tel je maar af nu komt het daadwerkelijk in zicht. Sta je wel nog volledig achter het besluit om voor KID te gaan?
    Sterkte met alles

wij hebben net THE hangover gekeken echt super film heb echt buikpijn van het lachen haha :)

Weltrusten allemaal

oh en ik heb trouwens het Canvas doek binnen zal morgen ff foto ervan maken

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

emma: spannend een gesprek bij vogele.. ben benieuwd...

matta: wij hebben nog niet zo heel lang geleden een boxspring gekocht.. bij beterbed.. en hij bevalt prima :)

dreamer: dikke knuf voor jou.. k heb trouwens t boek besteld.. duurt 5 tot 7 werkdagen.. dus ben benieuwd..

all: dansen was echt super leuk.. heb t weer een beetje onder de knie.. nu wel last van mijn voeten :) maar ja.. maakt ook niet uit..

fijne avond allemaal..

5. @ Emma haha grappig dat jij tegen bos zegt dat Lars een grote vent is.. Jorick is maar iets lichter in gewicht (in dec) :p.
    Leuk al die sollicitaties, ben benieuwd wat 't allemaal wordt. Voor hoeveel dagen wilde je eigenlijk gaan?

@ Nen jij bent wel romantisch en lief voor je vriend! Leuk dat je al die dingen doet hoor.. hey is die verloskunde nou nog een toekomstplan, of helemaal niet meer eigenlijk??
    Haha dat jij zo lui was om naar de snackbar te lopen.. erg hoor voor zo'n klein stukje! :p

@ Red nesteldrang begint toe te slaan he?? Alle babyspullen gewassen en gestreken? Thanks voor de gewicht info ;)

@ Dreamer ik denk dat Jason nu zo'n 54 cm is.. losse broekjes en shirtjes in maat 50 past hij nog wel maar pakjes die aan 1 stuk zijn is hij wel al anderhalve week uit. Mouwtjes van shirtjes worden ook wat krapper.
    Weet je ik merk zelf dat het 'verwerken' van alles nooit helemaal is gedaan. Je denkt ik heb er vrede mee en het is goed zo ik heb het allemaal geaccepteerd etc, maar het komt toch ook wel weer boven. Ik heb nu een gezond kindje op de normale manier maar toch ik denk nog aan die tijd en alles en komt ook nog naar boven en dan vind ik het nog moeilijk. Maar voor jou is het nog wel moeilijker uiteraard want het wordt toch echt kid, het is ook superspannend al die tijd moesten jullie wachten en nu gaat het toch echt gebeuren. Nu wordt het echt ook dat het op deze manier moet gebeuren en niet op de spontane manier waarop je het gewild had uiteraard. Dat is gewoon weer moeilijk en moet je doorheen. Straks is het weer spannend en minder moeilijk. Maar meid ik wil je nog even een dikke digiknuffel geven en je doet het zo goed allemaal, je bent echt sterk en snel gaat er een kindje bij jullie zijn.

@ Romantiek mijn man is ook niet zo romantisch, maar wel erg aanhankelijk zeg maar. Ik ben meer romantisch-op-zijn-tijd. Af en toe dus, dan is het nog bijzonder :p. Bloemen heb ik wel een paar keer gekregen! Heb gewoon gezegd goh ik zou ook wel eens bloemen willen krijgen zeg. Zo'n bos mooie rozen bijvoorbeeld. Hint werd toen begrepen :D.

@ Mariss ik heb ook een cd-tje van XP (origineel zelfs), ik ben zelf ook geen vista fan. Je moet dan nog wel wat dingen veranderen zodat hij niet gaat zeiken om illigaliteiten dat is wel een gedoe. Sja van Microsoft mag je een serial key maar 5x gebruiken vandaar.

@ Mum hier ging het vanavond ook ineens sneeuwen.. serredak was ineens weer wit. En het was juist vandaag weggedooid. Ik vind het wel gezellig de sneeuw (die regen van vandaag vond ik erger), maar het mag straks ook wel weer weg zijn.
    Oo jij zegt verven, maar ik krijg zin in een complete renovatie van de slaapkamer :D alleen we sparen nu eerst voor 'n nieuwe auto..

@ Gaby wat een gedoe met die auto, die moet dus voor reparatie weg? Hopelijk gaat 't niet teveel kosten. Spannend nu, de jurk bij je moeder, tis bijna zover!!

@ Matta die nieuwe Joolz bedoel je zeker? Da's wel een mooie wagen idd. Heb wel slechte verhalen gelezen over 't frame. Ik heb overigens ook de Stokke :p Mooi ding maar frame kan niet heel plat in de auto. Wel lekker soepel en wendbaar. Met de sneeuw ging het ook goed.
    Heb niet zoveel ervaring met boxsprings.. mijn ouders hebben zo'n ding.. maar hoezo, kunnen jullie niet kiezen?

@ hier vanmiddag dus nieuwe kleertjes gekocht heb 2 setjes, 1 van Feetje en 1 van Imps & Elfs, verder nog een romper in 56.. die was afgeprijsd dus ik dacht die neem ik maar gelijk mee.
    Weet iemand hoeveel je het best kan drinken met de bv?
    Jason was vanmorgen wel weer aan het kreunen en persen, niet zo erg als eerst maar hij heeft nog wel last. Sinds vanmiddag toen we weg waren geweest werd hij wel moe sinds die tijd heeft hij geslapen en dan tussendoor uiteraard wakker voor voeding. Hij ligt nu al weer een paar uur op de bank op zijn papa. Vind ie heerlijk.
    *op de klok kijkt* ik ga nu afsluiten en naar bed ook, weltrusten!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kim: ja, ik sta nog steeds volledig achter ons besluit.
    Al geef ik toe dat ik best wel eens twijfel, maar dat is normaal.
    Ik ben een enorme twijfelkont en wist dat het twijfelen weer toe zou slaan zodra de behandeling in zicht kwam.
    Was er dus al op bedacht en weet ook dat het puur de angst voor het onbekende is.
    Maar als ik even niet de kriebels heb, dan voelt het goed en daar gaat het om.

@Gaby: ben benieuwd of het boek wat is!
    Heb je al de zenuwen voor je bruiloft?
    En dikke knuffel he meis.

@Dees: hij zal nu snel in 56 zitten dus.
    Wat worden ze snel groot he!
    En ik heb nog geen verstand van bv, maar lees op het forum vaak 2 glazen water per bv.
    Maar denk dat Emma je daar wel meer over kan vertellen.

Ik weet idd dat de pijn nooit volledig zal verdwijnen.
    Het zal minder worden met de tijd, maar bij tijd en wijle wel opspelen.
    Het is ook heel moeilijk om afscheid te nemen van je droom.
    Je gaat echt door een rouwperiode heen.
    Rouwen om een kindje dat je nooit gekend/gehad hebt en ook nooit zult kennen/hebben.
    En dat is heel moeilijk!
    Ik kan ook nog eens heel moeilijk dingen loslaten, dus ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb.
    Maar ik weet ook dat wanneer we dadelijk een kindje hebben, het makkelijker zal gaan.
    Dan zijn er antwoorden op veel vragen en kan ik bepaalde dingen afsluiten en loslaten.
    Maar ik weet dat het altijd een pijnlijke plek zal blijven.
    Iemand schreef eens: het is niet de ideale manier om een gezin te stichten, maar het is wel ons ideaal gezin.
    En daar gaan we voor!

7. gaby1986

dreamer: nee nu nog geen zenuwen...

all: mijn auto staat weer voor de deur.. hij kan gewoon niet snel achterelkaar nog een keer starten.. morgen maar de garage bellen voor dinsdag.. dinsdag ben ik toch vrij..

8. gaby1986

oh ja ben nog steeds niet ongi.. vandaag 5 dagen met de pil gestopt en nog steeds alleen oud bloed... :( moet echt binnen nu en 2 dagen onngi worden wil ik t niet op de bruiloft zijn..

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    goedemorgen!

@Gaby, duim voor je dat je snel ongi wordt!
    @Desiree, 2 liter moet je wel drinken. Als je bij elke bv een glas leegdrinkt en verder je gewone drinken nog, dan kom je er wel aan.
    @Dreamer, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar een dikke knuff.

'k Mag hier even op zoek naar nieuwe gordijnen. Heb ze gewassen maar ze zijn gekrompen en zien er niet meer uit. Gelukkig waren ze niet zo duur.

Hier ook weer sneeuw btw.

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    goedemorgen..
    bah het is hier heel erg mistig..en het heeft gesneeuwd..Rot sneeuw..Wordt er zo langzamerhand wel een beetje sch*tziek van..

@nen: Mijn zwager heeft gister mijn laptop meegenomen en die had nog cdrom van xp..Die zou hem gelijk in orde maken ;)
    Ik wil xp omdat ik die gewoon beter vindt dan vista..Xp is ook kleiner en neemt minder ruimte in beslag..:)
    @mum: jaa gezellig ;)
    @emma: oh spannend zeg dat je bent uitgenodigd :)
    @dreamer: Ja idd je schaamt je dan toch ;)
    nee nog steeds geen kwaaltjes..Alleen nog steeds erg moe..;) Saai he haha..
    @desiree: Hoeft al niet meer :p Maar toch bedankt haha..
    @gaby: jammer dat je auto het steeds niet doet..

Ik ga lekker douchen en dan even stofzuigen, dweilen en opruimen..:)

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen! ik kom straks even verder reageren als ik tijd heb!

@dees, ik zou bij elke voeding een glas water drinken. En verder kun je het goed zien aan hoeveel je plast haha. Als ik te weinig drink dan merk ik dat aan droge lippen, bijna niet hoeven plassen en hoofdpijn.

ik moet even wat dingetjes doen hier, hopelijk heb ik straks tijd om te reageren!
    weet niet meer wie het vroeg maar ik wil 2 à 3 dagen werken. dat bij de kruidvat is eerste verkoper en dat mag vanaf 24 uren.

12. * springt weer in want heb even weinig tijd om te reageren *

@ Ayden grote vent! Kom eens van je kussen af en ga rollen ;)
    @ emma benieuwd naar je sllicitaties!
    @ mum lekker klussen. Ik heb dat ook als ik iets wil moet dat meteen ;)

@ gaby was t dansen leuk? Komt lekker snel dichtbij he je bruiloft. En ben benieuwd naar je jurk.

@ oma je verwoordt het allemaal erg goed. Ik denk dat het helpt als je alles op papier zet, zodat je het in je hoofd kunt ordenene. Ik weet natuurlijk absoluut niet hoe je je moet voelen maar ik vindt je een toppertje hoe je het allemaal doet!!!

@ mariss hier al sinds gistermiddag regen. Ziet er zo troosteloos uit nu :(

@ bos wat jij schrijft heb ik me dus ook afgevraagd. (van dat slapen in het grote bed)
    Ik denk dat ik er nu achter ben. Ze voelt zich alleen s'avonds (denk ik)
    Overdag slaapt ze gewoon maar dan hoort ze vanalles (stofzuiger enzo)
    Gister waren we bij een vriend in t appartenment en ze sliep in de kamer naast de woonkamer waar wij met zn 8en zaten te wiien. Ze ging fijn om 21,00 slapen zonder moeite en heeft niet bewogen of niets. Om half 12 pakte we haar op, zijn naar huis gegaan en haar daar terug gelegd. Daar was t ineen keer huilen.
    Heb ik t boek oei ik groei erbij gepakt en denk dat ze midden in haar sprong zit, alle dingen die daar genoemd worden zijn op haar van toepassing.

oew lang verhaal geworden ;)

Dus meiden, vannacht ging t beter. Om half 1 sliep ze (mn vriend had een matras op haar kamer gelegd en is daar gaan slapen) om half 8 fles leeg en om half 10 pas wakker.

Ook hebben we een maatje groter speen gekocht en tot nu toe heeft ze alle flessen leeg!!

13. @ matta hai meid, hoe is t nu met jou? Hoelang is Hubbie weg?

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ryanne: he bah regen..dat is ook 3 keer niks..

Wat goed dat het vannacht beter ging! :)

Zo effe lekker gedouched..:D Zo even opmaken en haar doen en dan ga ik naar beneden alles schoonmaken en opruimen ;)

15. sneeuw is officieel weg hier

@ juffie hoe was de bezichtiging
    @ kristel hoe was t weekend bij je moeder?

Ik ga F.aankleden en papa wakker maken, hij heeft mij vanochtend laten slapen.

@ romantisch hier op zn tijd, krijg af en toe bloemen of een cadeautje

@ Kim gaan jullie vanmiddag de stad in?

owja zal ik eens wat vies vertellen ;)
    Gister zat F. in de kindersteol aan tafel bij R.
    Ik vroeg wat druppelt daar (was een potje aan t eten en dacht dat t omgevallen was) was t poep haha.
    Liep zo langs haar benen en druppelde op de grond. Ieejks

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ryanne: fijn dat het nu beter gaat met frederique :) Een sprongetje zou het wel verklaren he :)

@gaby: auto doet het gelukkig weer :p maar je had beter gister pascal kunnen smsen dat hij hem niet hoefde te halen :)
    hoop dat je snel ongi word.. Kom duivels!! kom heel snel!!

@emma: ik hoop dat je een mooi baantje kan vinden :D ga voor je duimen dat de sollicitaties nut hebben..

@chamaro: hier had het gister ook gesneeuwd.. maar het meeste is al weer weg volgens mij.. door de regen :p

@redd: gelukkig dat het geen dure gordijnen waren..

@all: wanneer is ook al weer het eerste sprongetje??
    Elena heeft vannacht doorgeslapen!! Ze heeft om 23.00 uur laatste flesje gehad.. en om half 7 pas weer de volgende :D ben zo trots op haar :D

17. @ suus ongeveer met 5 weken en 8 weken zijn de eerste sprongetjes

Elena wat goed van jou meisje!

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @suus: Ja hier hebben we nog geen regen..;) stuur eens deze kant op als je wil haha..en als de sneeuw hier weg is dan mag het regen ook wel weer weg haha..
    Pff geef mij de zomer maar..

@all: Over 2 dagen heb ik mijn eerste mijlpaal weer bereikt! :D

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Ik hoop ook dat de regen snel ophoud hier nu..
    regen: nu mag je naar friesland :D

Ryanne: wat houdt dat eerste sprongetje in.. ze is dinsdag 5 weken.. dus dan weet ik wat ik kan verwachten :p

20. gaby1986

ryanne: er staan ergens op t forum foto's van mjn haar en mijn jurk... heb je gemist denk ik:)

Deel Deze Pagina