@ Matta: Hier geen Joolz of bugaboo... leuk dat je toch weer gaat softballen! @ Emma: ow spannend zeg! ik wist wel dat ze gestopt was met AC maar van die vage test wist ik niet! Top dat je bent uitgenodigd voor een gesprek zeg! @ Dreamer: Wat superlief zeg van je forumdinnetje!! ik hoop ook echt dat het snel wat minder moeilijk wordt en jullie kunnen gaan genieten van jullie wondertje in jouw buik! @ Kim: Ik ben benieuwd naar je canvas! the hangover is dat een komedie? wij hebben gisteravond the proposal gekeken (eindelijk) echt een geniale film! @ Gaby: wat goed dat je het alweer een beetje onder de knie krijgt... ik kan dus echt niet stijldansen hé! @ Dees: Tja idd eerst het 1 dan het ander hé vannacht heeft het hier geregend dus de sneeuw is hier ook weer weg! Lekker geshopt jullie! @ Red: Balen zeg van je gordijnen! @ Ryanne: haha jij herkent dat dus wel... ik kan het dan ook echt niet meer uit mijn kop zetten! Wat goed zeggen dat jullie erachter zijn waarom ze zo onrustig slaapt! en alle flessen leeg! Super zeg!! wat lief dat R. je vanmorgen heeft laten slapen! en oww bah wat vies van die luier van F. vorige week had DImara ook ineens een spuitluier en toen liep het ook langs haar beentjes af, was net optijd bij het aankleedkussen haha! @ Suus: Wat supergoed van Elena zeg! Voor de sprongetjes moet je de uitgerekende datum aanhouden, Elena is een week vroeger geboren toch? Dimara loopt daardoor 2 weken voor met haar sprongetjes omdat ze 2 weken te laat was! kijk eens op www.oeiikgroei.nl daar kun je je ook aanmelden voor de mail, dan krijg je ook een mail alshet sprongetjestijd is met daarin hetgeen wat je kunt verwachten! Hier weer een lekkere nacht, t lijkt wel of ze goede en kl*tenachten afwisseld... ze lag er gisteravnd om 20.30 uur in en vanmorgen was het 5 uur, met speentje weer meteen slapen en daarna 2x om 7 uur D. weer speentje gegeven en toen was het 8.45 uur
mum: suus doet met een spelletje mee op t forum.. ik wil een..... en dan moet degene een foto zoeken met wat je wilt hebben.. haha kei leuk spelletje..
@suus: wat goed dat ze heeft doorgeslapen. je moet wel rekenen vijf weken na de uitgerekende datum he. ik ga zo ff het boek pakken voor je. eerst ff reageren voordat ik het vergeet. @ryanne: oh dus ze wil toch graag dicht bij jullie zijn. hopen dat het na de sprong over is. lekker die poep haha. zo dun als water dus. mijn collega is vrijdag heerlijk ondergekotst. in haren en al ook lekker he. blij dat ik dat nog nooit gehad heb *bos klopt ff af * @emma: wat goed dat je op gesprek mag komen. zal voor je duimen @oma: kan me wel voorstellen dat de zenuwen nu nog erger worden. zo lang moeten wachten en nu komt het erg dichtbij. wat lief dat je dat gekregen hebt allemaal van je forumvriendinnetje. @matta: hier nog geen geld gedoneerd. ze hebben niet eens de ruimte om voedsel etc te brengen dus waar gaat het geld nu naartoe als je doneert? @boxspring: hier ook een boxspring nu al twee jaar en bevalt erg goed ik ga ff het boek erbij zoeken voor suus
goeiemorgen, @dreamer ik begrijp dat het altijd gevoelig blijft maar als er daadwerkelijk een kindje is heelt dat misschien heel veel wonden en ben je zo gelukkig samen dat veel dingen opeens heel onbelangrijk zijn. ik kan mijn situatie niet vergelijken met die van jullie maar ik had altijd wat dingen waar ik heel verdrietig van kon worden of boos over kon zijn (familiedingen en andere vervelende zaken ) en sinds ayden er is heb ik echt zoiets van pff laat maar we zijn gelukkig is de moeite niet waard.. snap je wat ik bedoel? @ryanne ieks dat is echt vies haha.. kleine viespeuk die meid van jouw. @emma echt knap dat je nog steeds bv geeft. wou ik ff zeggen. soms vind ik het nog steeds jammer dat ik niet meer kon wel leuk als je ergenskan gaan werken waar een hele nieuwe groep is dan ben je niet zo'n buitenstaander die nieuw komt. @gaby ik duim voor je dat je ongi al voorbij is al je trouwdag is @maris opruimse meid @mum ja leuke film he alleen het laatste half uur vond ik er weinig aan vergeleken het begin. the hangover is een komedie echt lol moet je echt zien. gaat over 4 mannen in las vegas die een vrijgezellen avond vieren en van alles meegemaakt hebben wat ze niet meer herinneren @bos wij gaan ook een boxspring kopen als frank zijn oude huis verkocht is echt toe aan een nieuw bed. hier wel een goede nacht gehad of eigenlijk een beetje hetzelfde als altijd. om kwart voor 5 werd meneer wakker en toen had ik zoiets van ja nu word het steeds vroeger dus heb zijn speen gegeven en gewacht en toen sliep hij weer. om 6 uur heeft frank hem een fles gegeven en om 8 uur weer wakker toen bij ons in bed nog ff tot 9 geslapen. dit is het canvas doek
@kim: mooie canvas. wel fijn dat hij nog ff verder is gaan slapen hier is de kleine man weer 4 keer wakker geweest vannacht. heb zelf ook beetje keel en oorpijn. vanmiddag komt mijn zus met een vriendin op visite dus doe maar rustig aan today.
@bos doe maar rustig aan ja want als dat doorslaat ben je niet blij (oorpijn) @maris dankje. weet alleen niet of die daar blijft hangen maar ben allang blij dat er iets hangt aan een muur van 12 meter en die is gewoon kaal. moeten we nog steeds wat mee maar het idee dat we hebben kost best wat centjes
@ Kim: Okeej thanx dan ga ik die ook ff downloaden hebben we van de week weer wat te zien! Mooi canvas doek zeg! wij gaan die foto van Dimara met het haarbandje die ik van de week liet zien ook op canvas laten drukken... ben er alleen nog niet uit of ie in kleur of in sepia wordt en als ie sepia wordt, dan wordt het een 2 luik met het vorige canvasdoek! @ Bos: Lekker rustig aan doen vandaag hoor!! @ Mariss: Wow alweer bijna 12 weken! gaat hard zeg!
@bos ja heel vervelend en zoveel ideeen maar tot nu toe dus nog niks op dat canas na we willen achter eht dressoir de muur een beetje naar voren brengen en met spotlight en een pittig behangetje ofzow en dat zou de woonkamer wel echt breken en dan op het dressoir een hele mooie zilvere vaas met orgideeen ofzow maar dat is dus niet goedkoop @mum ja weet welke foto je bedoeld maar vind zelf die haarbanden niet leuk bij kindjes vind het zo amerikaans maar verder vind ik de foto wel heel lief ik had met t-mobile punten gespaard en had dus een kortings bon van 25 euro op mijn factuur gekozen en nu had ik dus een facture van 77 euro en daar was al 21 euro afgegaan wat nou 21 euro ik had toch 25 euro moet je daar dus schijnbaar ook belasting over betalen terwijl mijn facturen eigenlijk al 64 euro was en daar nog btw bij kwam van 13 euro echt bvelachelijk heb dus eigenlijk 17 euro gewoon betaald voor mijn rekening voor jan lul echt veel geld vind ik dat hoor. oplichters ik ga me aankleden gaan straks ook de stad in. ryanne gaat ook met F dus is wel gezellig. hopelijk blijft het droog is hier prinsuitroeping van carnaval dus stad staat weer op zijn kop