Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Aah,dus ik mag mijn flesjes meer dan een keer gebruiken vooraleer ik ze moet steriliseren? Dat wist ik niet. Wel gemakkelijk. Want ik doe niets anders :D Kolfspullen en flesjes. Heel de dag door :D

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

k ben er vandoor.. gaan ff bij suus langs.. heb wel mijn pyama aan hahaha.. maar ja.. heb een lange jas :D

tot morgen..

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta; nou ja zeg wat een doos. was julie wel zoet?

@gaby: haha het is toch donker joh niemand die het ziet

@flesje: hier ook difrax. advent pakt hij niet eens.

@hillie: denk dat het wel meevalt hoor. volgens mij kan zo'n fontanel nog redelijk wat hebben. echt een vraag voor red denk ik :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ow Ayden heeft er dus een lekkere kliederboel van gemaakt?
    hier heeft d. een tinteling gehad voor kerst dus wij bestellen weer een canvas op kosten van de baas van D.

@ Mariss: ow lekker soep, heb je nog? ;)

@ Nen: ja er lag een flinke laag, maar vannacht heeft het geregend en vanmorgen was bijna alles weg!

@ Agneta: Wat een belachelijke tent zeg, ik had omgedraaid en weggelopen denk ik!

@ Red: Bleekselderij eten, dat hielp bij mij wel!

@ Hilli: hier ook Difraxflessen en ik ben er heel tevreden over, Dimara wil geen aventspenen! Fijn zeg dat Sam het zo goed doet en dat hij zo lekker slaapt!

@ Kristel: Jee wat een dramanacht zeg! Balen dat je pas zo laat bij de gyn terecht kunt, hoop dat je bij een andere gyn sneller terecht kunt hoor!

@ Gaby: hahaha in je pyama over straat :p

Zo ik zag vanmiddag dat t koopzondag was bij de Gamma hier, dus ben meteen spullen gaan halen om t kleine kamertje op te knappen (wordt straks de babykamer als er een 2e kindje komt) er zat daar nog coca cola behang op van de vorige bewoner, dat gaat er nu af en gaan we alles wit texen zodat we t straks alleen nog maar naar onze zin hoeven te maken als babykamer! ook leggen we er meteen laminaat in (t zelfde als bij Dimara op haar kamer) als dat af is ga ik aan onze slaapkamer beginnen... daar zit ook rondom behang dus heb nog wat te doen haha!
    we zijn vanavond al begonnen met behangsteken op t kleine kamertje en hebben al 1 muur schoon! morgen weer verder!

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hoi Hoi Dames,

Hoe gaat het met iedereen??
    Met mij gaat het goed, een relax dagje gehad.
    Hier heeft het de halve dag geregend..blegh blegh.. dat haat ik nog meer!!

Hier voor het eerst meegtraind met het andere team.
    Het was heel erg gezellig.. heel relaxed.. een hele fijne sfeer, niemand verwacht iets van je en ik hoef me niet elke training te bewijzen.. heel chill dus.. meiden waren ook erg leuk!

Verder met mijn schoonouders en hond naar het bos geweest en daarna lekker shoarma gegeten!!

nu ghost whisper aan het kijken.

@ryanne
    alles gaat goed.. en met F? druk met carnaval??

@boxspring
    bij beter bed Gaby?? miss een stomme vraag, maar was hij duur?
    we komen er echt niet uit.
    Wat voor boxspring zou jij kopen Mik??
    We hebben ook bij beterbed een mooi gezien.. was afgeprijsd naar 900 euro.

niemand hier heeft de JoolZ??
    Ik vond hem een beetje op een stokke lijken!
    Ik vind de stokke ook echt super!! Maar lief niet, miss vind hij de Joolz wel mooi!!
    hebben jullie de menig van jullie mannen/vriendjes ook mee laten tellen met het kopen van een Kinderwagen??

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mum
    poeh jij hebt een nesteldrang zeg!! hahaha..
    wij gaan in de voorjaar, alle slaapkamers 1 voor 1 aanpakken..verven, behangen, andere vloeren enzo.
    We krijgen dan ook onze inloopkastkamer..:d..hihi.. joepie!!

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Mik
    wat staat ayden mooi op jullie Canvas doek Zeg
    prachtig!!! hihi..

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    mmm ik kom vaak op de verkeerde moment.. praat weer lekker met me zelf!!!

nou ja, fijne avond meiden!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: verlate nesteldrang dan :p fijnd at het goed beviel in je nieuwe team!

ik ben er ook vandoor... moet van gister en vandaag de dag nog schrijven in het boekje van Dimara en ga dan lekker slapen!

Slaap lekker meiden!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben ook weer weg. fijne avond nog voor degene die nog op zijn :D

11. gaby1986

komt even weltrusten zeggen :)

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: nog bedankt voor de pb :D

@de rest: wel bijgelezen maar niet onthouden.. dus ik kan er vanuit gaan dat alle sprongetjes 10 dagen later komen.. want ze is 10 dagen te vroeg geboren :p Dan is het 29 januari.. dan is gaby haar bruiloft en moet mijn zusje de hele dag oppassen.. hmmm..

Ik ga zo flesje geven en dan lekker slapen.. weltrusten allemaal!!

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik had trouwens eerst flesje van difrax.. maaar daar werd ze te moe van.. toen ben ik overgestapt naar dodie (3 standen) maar die dronk ze ook niet altijd goed leeg.. en ze had veel last van krampjes..
    en nu heeft ze avent.. daar drinkt ze geweldig uit :D zit nu bijna op 120 cc en krampjes zijn veel minder.. ik heb ook van voeding veranderd.. eerst had ik kruidvat standaart.. en nu van kruidvat extra care :D

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Ja ik heb nog soep ;) *geeft een kom soep aan mum*
    Wel wat laat maar goed haha..

WElterusten iedereen!

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoest hier? 'k Krijg hier straks visite dus moet even snel 't huis door.

@Mum, hmm... heb je niks lekkerders in de aanbieding dan bleekselderij? 'k heb al een kussen onder m'n matras gelegd aan 't voeteneind. 't is vooral links en 'k voel 't ook. Manlief heeft m'n benen gemasseerd en als ik zit probeer ik even m'n benen omhoog te leggen. Ach... nog een paar weekjes ;)

Pff... 'k hoop echt dat kleine uk zich volgende week nog niet meldt... mama is er nog niet klaar voor! Kom over 3 week maar ofzo.
    (hihi wie weet praat ik volgende week wel anders)

@Matta, fijn dat het leuk was! Hier ons bed ook bij beterbed vandaan maar waren hele goedkope meubels. Wel goede matrassen gekocht en die bevallen prima.

nou nu moet ik toch even aan de slag.

16. gaby1986

goedemorgen..

17. gaby1986

oh mijn werk belde net (moest eignlijk werken van 11 tot 5) of k niet om 1 uur kan komen en dan tot half 6 werken....

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen..

@gaby: Oh beter dat je pas om 1 uur hoeft te beginnen ;)

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

kom straks ff wat uitgebreider kletsen kom net uit bed met ayden :) hij wou om 8 uur ook pas een flesje dus echt heerlijk kunnen slapen alleen ff om 1 uur gerommeld

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Ik zou het niet zo heel nauw nemen hoor met die sprongetjes en de datum dat ze zouden beginnen... en het kan ook nog zijn dat Elena er helemaal geen last van heeft of maar een heel klein beetje! bij Dimara is het ongeveer zoals een wee, t begint heel klein kent een hoogtepunt en zwakt dan weer af!

@ Mariss: Thnx voor de soep, je hebt 'm toch wel bij me in de koelkast gezet hé? want om 23.30 uur gisteravond sliep ik al :p

@ Red: haha nee sorry, ow ja wisselbadjes koud en warm dat wil ook wel helpen!

@ Gaby En ga je nu anders werken?

Zo ik ben al lekker bezig geweest, heb de halve kledingkast die op t kleine kamertje staat al voor de helft leeg en uitgezocht, heb al 1 vuilniszak helemaal vol met kleding die naar zolder kan, en een halve zak met zwangerschapskleding. ga straks de overgebleven kleding bij ons op de slaapkamer in de inbouwkasten leggen en dan kan straks de kledingkast uit elkaar en dan kunnen we verder met behang krabben :D
    Het is een t*ringzooi boven dat wil je niet weten, maar het moet eerst een zooi worden wil het mooi worden toch?

Deel Deze Pagina