@Mum, goed bezig zeg! @Emma, vogele is qua kleding wat meer voor oudere mensen. maar volgens mij hebben ze er ook wat kinderkleding. Leuk zeg zo'n compliment! Hier vriendin op bezoek gehad. Zijn ff wezen shoppen en broodje gegeten. Nu net weer thuis. Zij moest nog aan het werk en ik heb wat boodschapjes gedaan en zal zo verder met m'n huishouding Pff.... raar idee hoor dat onze uk over niet al te lange tijd komt!
@Oma: haha nou dan zal ik maar snel reservekleding in mijn auto gaan leggen dan haha...(nu lag ik nog ) @emma: wat romantische zeg leuk hoor @red: niet te veel doen he @mum: leuk dat je het boven gaat aanpakken. heb je nog steeds een sollicitatiestop? @suus: graag gedaan hoor (je pb) misschien heeft elena inderdaad helemaal geen last van het sprongetje. wat vervelend van pascal zijn rug. hoe is het gekomen? @all: hier even op mijn werk geweest vanochtend. we hadden groepsoverleg. daarna door naar mijn ma. ff daar gegeten en toen ging ik auto wassen. had ik beter niet kunnen doen. maakt verkeerde beweging en toen schoot mijn schouder uit de kom. hij schoot er gelukkig ook gelijk weer in maar ik heb alles maar opgeruimd en ben naar huis gegaan. mijn ma komt zo lopend met lars en wil dat ik vanmiddag nog ff ernaar laat kijken doro de huisarts dus wie weet... nu maar bankhangen en tv kijken/computeren. baal wel want wilde eigenlijk mijn ramen zemen vanmiddag (muts he)
Hee all.. Ben ik weer.. twas een super weekend! Sophie heeft zich keurig gedragen en sliep elke nacht onafgebroken van 8 tot half 9!! Ze gunde ons ook een echt weekend weg.. Heb de foto's voor de geintresseerde op mn hyves staan.. Ik ga zo lezen en reager..
Bos.. hmmz dat klinkt vervelend zeg... en pijnlijk.. ach heb je iig een goed en geldig excuus op de ramen niet te zemen! Hopelijk is alles goed bij de HA Red.. doe je rustig aan meisje.. nee je kleine uk komt inderdaad over niet al te lange tijd! spannend he!! Mum.. toe maar.. druk druk druk! Goed bezig... ben benieuwd naar het eindresultaat straks! Poepen.. Sophie soms wel 2 dagen niet.. maar dat merken we dan ook.. zeker zaterdag.. toen had ze na 2 dagen weer gepoept en had ze 2x achter elkaar een vieze dunne zure spuitluier :-S Suus.. wat vervelend voor je man zeg. bah.. hoe is het gekomen?? Romantiek.. hier ook een romatische man.. met kaarsjes, bloemen, briefjes en massages (eigenlijk wel dagelijks ) Emma.. fijn dat Jorick zo goed gegroeit is zeg!! Top Sorry voor wie ik vergeten ben..
@ Ryanne: Lekker die grote schoonmaak kan je er weer een tijdje tegen! @ Dreamer: Nee hoor, als Dimara 1,5 a 2 is willen we weer gaan proberen. maar wil een beetje orde op zaken hebben boven @ Red: Lekker geshopt dus! alweer bezig in het huishouden? @ Bos: Sollicitatiestop? die had ik alleen tijdens mijn verlof... maar weet nu wel dat ik ook makkelijker kan solliciteren, want als ik bijvoorbeeld bel naar een tandartsenpraktijk en vraag of het zin heeft om een open sollicitatie te doen dan heb ik voor het uwv al gesolliciteerd, ook al zeggen ze dat het geen zin heeft! Dus ik ga nu gewoon alle tandartsen afbellen in de omgeving! Ow wat balen zeg van je schouder... hoe kan dat ineens uit de kom schieten? @ Ukkie: Wat fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad! ik zal vanavond de foto's even bekijeken! Hier ook benieuwd naar het eindresultaat! Zo was het, dus erger kan het in ieder geval niet worden:
@mum: oh sorry dacht dat je dat had omdat je het daar over had laatst (dacht ik) sorry dan zal ik wel in de war zijn. was mijn auto aan het wassen en maakte een begint met mijn arm (laat en dan naar achter) en toen hoorde ik het kraken en daarna voelde ik hem weer terug schieten. schijnt wel vaker te gebeuren als hij een maal een keer uit de kom geweest is dat het dan weer makkelijker eruit schiet.
hoi meiden @suus jeetje wat rot dat hij door zijn rug is gegaan, heeft frank ook wel is gehad dan lig je wel ff plat. @emma mooi gegroeid dus ayden heeft ook ligt eczeem maar smeer het met lanette zalf in en dat is heel goed spul krijg je bij de apotheek en als je het op recept krijgt is het gratis ik ga ff wat dingen doen voor de doop want anders komt het er niet van. ben vanmiddag naar mijn opa geweest die is naar het verpleeghuis gebracht vandaag en we gaan vanavond nog ff. ik ben alleen doodmoe elke dag bijna heb i kgeen energie zo aan het eind van de middag en lig ook vroeg op bed. word er echt gek van. ik heb toch goed geslapen
Kim.. dus ook al eczeem... tja hier ook.. maar die lanette creme.. is dat een hormoonzalf of gewoon een vettende zalf??
@kim: hier ook heel veel moe. ik gaf al de schuld aan het weer. dat ik zo weinig energie heb doordat er zo weinig zon is ofzo. wel fijn dat je opa nu naar een verpleeghuis is of niet. denk je ook om jezelf
@ukkie: wat is je hyves? ben wel benieuwd naar je foto's het is rustig hier vandaag. net ff bij de huisarts geweest. hij zat in de kom maar hij wil dat ik morgen wel ff een foto laat maken of er niks 'stuk' is aan gezien ik het ook hoorde kraken.
@maris, hoe was de verjaardag? @mum, o ik vind behang krabben wel leuk werk haha ben benieuwd naar het eindresultaat! ja idd.. de week is zo om en vrijdag gaan we een weekend weg met de hele familie van m zn kant. @ryanne, hoe gaat het nu? gelukt met de schoonmaak? @red, volgens de site is vogele voor dames, heren en kinderen. soort c&a ofzo? jij hebt een gezellig dagje gehad zo te horen! @bos, gelukkig schoot je schouder meteen weer terug! wel goed om even een foto te maken ja! @ukkie, leuke fotos! was geslaagd zo te zien Jij ook al zon romantisch mannetje @kim, ok Ayden ook eczeem dus? Ik hoef er niks speciaals op te smeren, ik heb creme van weleda en dat kon wel. Helpt dat spul goed? hoe vaak doe jij Ayden nu in bad? Ik 1 keer per week (wel elke dag helemaal wassen met water) en dat helpt ook wel gelukkig. @ukkie, gebruik jij iets voor de eczeem? moest je nu niet wachten met hapjes? Mij werd verteld dat ik nu wel echt moet wachten tot 6 maanden. @all, rustig hier! ik ben gepofte aardappeltjes aan het maken eet toch alleen en m lust dat niet. wat eten jullie? huisje is weer aan kant, straks lekker filmavondje met een vriendin, hopelijk werkt j een beetje mee
Bos.. Jolyn Profiel - hyves.nl Emma.. nee hebben ze niet verteld maar ik ga sowieso wachten nu.. e heeft vant weekend banaan gehad en heel veel krampen.. dus nu ook wachten tot 6 maanden..
dreamer: ja nog 3 dagen.. hooop ook dat ze ons andwoord kunnen geven.. en nee nog steeds niet ongi.. alleen al sinds 3 weken buin verlies.. ukkie: fijn dat je een leuk weekend gehad hebt bos: auw! pijnlijk van je schouder.. zo sorry heb ff snel gelezen.. hier de heen weg hielt mijn auto er steeds bijna mee op als k bij een stop licht stil stond.. maar heb t gehaald
emma.. ik heb nu hormoonzalf maar dat gebruik ik zo min mogelijk.. en ik smeer haar gewoon in met extra vettende creme van balneum.. ze heeft alleen een plekje achter haar oor en op haar elleboog wat dus echt rood is.. voor de rest heeft ze een heel droge hoofdhuid en doe ik haar in bad met balneum en ook haar hoofd.. soort van berg maar dan alleen witte schilfertjes
@ Emma ik doe ayden ongeveer 2 of 3 keer in bed meestal om de 3 dagen maar het eczeem was afgelopen weken erger door de droge lucht en verwarming net een test gedaan want het bleef maar door mijn hoofd spoken, gelukkig had Ryanne nog een test en hij was een negatief ik was zo moe en misselijk dat ik het ff zeker wou weten
@ Bos: he gats dat klinkt pijnlijk zeg! maakt niet uit hoor dat je dat dacht hoef je geen sorry voor te zeggen toch voor de zekerheid even een foto dus! hoop dat t niks is! @ Kim: Je opa eindelijk naar t verpleeghuis fijn voor hem, daar zal hij vast wat meer aandacht krijgen! ook fijn voor je oma! Balen zeg dat je zo weinig energie hebt! aan de red bull dan maar @ Emma: lekker hoor een weekend weg! wij gaan half februari een nachtje weg en dan half maart weer een weekend weg! Hier gebakken aardappeltjes met doperwtjes en worteltjes en een stukje vlees (weet niet wat eigenlijk haha) @ Gaby: owww jij helemaal in de stress bij elk stoplicht natuurlijk... Nou de muren zijn kaal op t kamertje en de vloerbedekking is eruit, heb de gaten in de muren dichtgeplamuurd en de muren zijn voorbehandeld met van dat spul tegen het opzuigen van de latex! dus morgen texen denk ik
@kim: haha gelukkig dat hij negatief was (toch?) @ukkie: wat een leuke foto's zeg. sliep ze bij jullie op de kamer?
mum: ja de heen weg moest ik zo vaak stoppen dat k dacht dat k t niet naar mijn werk zou halen.. hij hielt er steeds bijna mee op.. en als k dan wegreed.. haperde hij zo erg dat k bijna niet vooruit kwam.. de terug weg hoefde k maar 3x te stoppen en toen ging t wel. schiet al op he .. de kamer kim: balen dat je zo moe bent enzo..