@ Bos: Ow dat is helemaal balen ja als je ervoor uit het gips bent gehaald, maar idd die mensen kunnen er ook niks aan doen! Succes met vouwen! moet ik hier ook nog doen, maar vandaag geen zin, morgen weer een dag! haha jij dacht dus t zelfde owwww heb zulke leuke kleertjes voor Dimara gekocht en gekregen van mijn moeder hihi ben er helemaal happy mee!
Ego: Hmm .. net mn bloeduitslagen gehad en mn sk gaat wel te snel. Maar tot mijn verbazing zegt de internist dat ik mn medicijnen moet halveren (die mn sk remmen) Ik was daar niet op bedacht, dus had ook geen info opgezocht daarover. Maar snappen doe ik het niet... Mn sk gaat te snel, kom laten we de remmers halveren. Dan gaat ie toch nóg sneller werken of ben ik nou gekke henkie? Haar idee was dat ik dan zo min mogelijk remmers binnen zou krijgen als ik zwanger ben. Ja logisch, maar de remmers hebben pas effect op de baby wanneer de sk gaat werken en dat is pas vanaf 26 weken! Ik zit nou niet te wachten op een enorme hyper en ben wel bang dat dat gaat gebeuren. En als ik dadelijk enorm hyper ben mag ik zeker weer niet starten met de IUI Pfff, ben dus maar weer aan het zoeken naar informatie. Het zal ook eens normaal gaan!
Kristel.. haha heb er gelijk om gevraagd of ik ook een versierde stoel mocht en ja hoor.. met balonnen||! Zal straks een foto spammen! En wat fijn dat ze zo lekker geslapen heeft zeg! Heerlijk.. heb jij ook lekker kunnen rusten.. Mum.. showen! Bos.. nou zo ga ik het dus nu snachts doen All.. monchou taart is al weer klaar..zoo lekker! Manlief is nu boterkoek aan het maken.. is zijn specialiteit
dreamer.. dat is raar zeg :-S als ik jou was zou ik morgen gewoon even bellen en om een duidelijke uitleg!
@ Dreamer: Wat lastig weer allemaal zeg! hoop dat het wel allemaal gunstig gaat uitvallen meid! @ ukkie: Okeej zal ff foto's uploaden...
hee meiden hoest hier? M'n moeder is aan het verven geweest en ik heb alles was weggewerkt. Hoop gestreken, haha doe ik normaal nooit zo maar had nu 't gevoel dat 't allemaal wel even netjes moet. Wiegje staat inmiddels ook klaar. Heb verder nog even boodschappen gedaan. Zal hier even beetje opruimen. Morgen naar de vk, zal met m'n broertje cakejes baken voor de kraamvisite straks en 's avonds naar zwangerschapsgym dus nog een druk dagje. Vanmorgen op de weegschaal gestaan... shit... 15 kg al! @Dreamer, wat vaag zeg! @Ukkie, Lekker taart zeg... heb ik ook wel zin in! @mum, wat heb je gekocht?
@ red: ja hoor prima, ik zal je mijn nummer pb-en, je mag me altijd smsen! gekocht bij de Jola mode, alles is van Bakkaboe, wel nieuwe collectie maar ik was voor het onderste vestje en het jurkje, de legging en het shirtje maar 24 euro kwijt! rokje en vestje waren 16 euro samen geloof ik! dus al met al nog niet duur voor leuke kleertjes!
Mum.. mooi hoor! echt schattig! All.. zoo Sophie slaapt nog steeds.. manlief haalt haar zo uit bed.. pyama aan papflesje en dan weer naar bed
@mum, is goed! thnx he! 'k vind de kleertjes van Bakkaboe ook niet duur, maar 'k denk dat ik gewoon maar even wacht tot kleine uk er is. 'k Blijf toch wel shopneigingen houden en mt 50/56 heb ik eerst wel genoeg en 62 heb ik al wat en zal vast ook wel wat krijgen. Vonden jullie trouwens alle kleertjes leuk die jullie kregen? M'n schoonmoeder zei dat ze al veel had gekocht, maar wat ik tot nu toe heb gekregen vond ik niet bepaald mooi (op een effen rood shirtje mt 50 na) Hmm... ben benieuwd!
@bos: Nee, want ze had zelf bijna ook geen geld..Wel moest ze zelf eten en spullen voor haar eigen kind kopen..(dat deed ze ook) En af en toe betaalde ze onze boodschappen.. Mijn eigen broeken paste sowieso al niet meer Loop nog steeds in mijn positie broeken Maar die vind ik ook het lekkerst lopen..Oude broeken zijn te klein @dreamer: wat raar zeg dat ze je meds willen halveren.. Nou ik ga Chanell even de fles geven!!
Hoi meiden ik heb de hele dag uitgewerkt en voel me ietsje beter maar nog niet top hier is het ritme nu: 5.00 fles 210 cc 9.00 fles 210 cc 11.00-12.00 fruithapje 1.00 fles 210 cc 3.00 fruitsap met halve Liga of soepstengel 5.00 groentehap + danoontje 8.00 fles 210 cc
Nee heb nog geen info gevonden, heb het pas net gehoord. Ik zou morgenochtend al direct moeten halveren, maar denk niet dat ik het ga doen. Ik wil eerst alles uitgezocht hebben, want ik ga niet af op haar informatie. Dat heb ik van de vorige keer wel geleerd! Ik vroeg of ik niet kon halveren zodra we een positieve test hadden. Nee zegt ze, dan ben je al zwanger (you think!) Maar de sk van de baby wordt pas vanaf week 5 aangemaakt. Bij een positieve test is er dus nog geen sk! Ik vraag me dus af of ze wel weet hoe het allemaal werkt.