Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Chanell bijna 7 maanden met haar rode appelwangetjes :p
    Bekijk bijlage 44840

Vraagje: Zijn jullie ook nog zo fanatiek bezig met een fotoalbum??
    Ik in het begin wel..Maar nu helemaal niet meer..Ik moet er nog heel veel foto's inplakken..Denk dat ik dat wel heel snel mag doen haha..anders komt ie niet klaar :p

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, Hier ook een gruwelijke hekel aan papierwerk... Fijn dat je je weer wat beter voelt! Met mij gaat het goed hoor :) Kijk smachtend uit naar begin april haha

@ Mariss, maar waarom wil je zus opeens dat bedje terug?

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: weet ik het..Omdat ze boos is denk ik..En omdat ze iets moet hebben om mij dwars te zitten..;) Lekker volwassen maar goed..

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, waarom is ze boos dan? (sorry dat heb ik denk ik gemist..) En ze pakt zo alleen toch maar jouw vriendin ipv jou? Hoe oud is je zus?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne; jemig zeg kan me voorstellen dat het erg snel voor je gaat. het is ook niet niks ineens allemaal. heel veel sterkte voor je meisje en hopenlijk knapt ze na de operatie snel op

@suus: was al benieuwd hoe het was afgelopen bij de Huisartsenpost. Rs-virus heerst geloof ik een beetje is het niet (hier wel althans misschien bij jullie niet hoor) hopenlijk is ze snel van de verkoudheid af en word het niet erger

@yvi: jemig yvi ook al zo'n koorts. beterschap met haar. hopenlijk gaan de foliumpillen snel helpen en ben je gauw zwanger. heb je al een andere huisarts gevonden?

@all: lars is vandaag chagi zeg. hij heeft even flink geknutselds voor mijn zus, zwager, schoonzus, pa en een algemeen kado voor de opa's en oma's omdat ze zo goed voor hem zorgen als wij werken. haha ligt hier bezaaid met knutsels met voetjes erop :D

toch maar ff gestreken gaat namelijk redelijk goed met mijn arm. morgen nog ff aankijken en dan misschien vrijdag weer aan he t werk. volgens mij komen de nieuwe buren eraan :D haha hoezo ik ben nieuwschierig. eerst bakkie koffie zetten nog meer liefhebbers?

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: Omdat ik niet op haar vriend zijn verjaardag kon komen..Mijn vriendin heeft ze er ook niet mee hoor :p
    Mijn zus is 24..3 jaar ouder dan dat ik ben..

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, jaaa lekker ik lust ook wel een bakkie! Fijn dat het al wat beter gaat met je arm. Kzou wel oppassen, want wat je zelf al zei je banden zitten nu wel wat lossen. Oh jullie krijgen nieuwe buren? Zijn het leuke mensen? Wat heb je gemaakt namens Lars? :)

@ mariss, wel een beetje jammer dat ze nu dan zo doet zeg.. Hoe bevalt het in jullie nieuwe huisje? Is het al helemaal "thuis"?

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Chamaro: ben jij pas 21? had je ouder geschat (op de foto's).

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: jaa idd maar ja moet ze ook zelf weten..Boeit me niet hoor.:p Jaa het bevalt ons prima..In het begin voelde ik mij er niet helemaal thuis..omdat het best wel ruim is en waren maar 1 slaapkamer gewent en nu hebben we er 4 :p
    Maar voel me nou echt helemaal thuis :D

@bos: Ben idd nog maar 21..:p 20 april wordt ik 22 haha..:p
    Dank je dat je me ouder schat..de meesten schatten mij jonger..
    Hoe oud had je me geschat dan??

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ja we krijgen nieuw buren maar niet direct naast ons hoor wij wonen op een hoek en daarnaast staan een blok dwars aan de overkant van de weg (snap je?) en dat is een blok van 3 en die op de hoek staat leeg en komen nieuwe mensen. geen idee of ze leuk zijn. ze zijn wel onze leeftijd denk want hij heeft vroeger 1 of 2 klassen hoger dan mij gezeten bij mij op school.

heb je ff haha. heb voor mijn zus en zwager een verkeersbord gemaakt met 60 in het midden en de rand rode voeten (zijn namelijk beide 30 geworden)
    heb voor mijn zwager nog apart een stropdas gemaakt met een voet erop.
    voor mijn pa heb ik een kaart gemaakt met voorop voeten en in het midden een foto van lars
    voor mijn ouders en schoonouders heb ik een hart geknipt met voeten erop en een bedank je namens lars omdat ze zo goed voor hem zorgen als wij werken.

zit je op stage vandaag?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh ja ik vergeet de bloem voor mijn schoonzusje :D

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, goh lekker zeg nu met 4 slaapkamers!!! Wij hadden er 3 en nu nog 2 in ons koophuis. Maar we hebben hier wel een zolder. Die is alleen te laag om er nu een slaapkamer van de maken. Dan moet er echt een dakkapel op.

@ bos, ja ik begrijp wat je bedoelt :) wat een leuke cadeaus zeg met die voetjes van lars erin verwerkt! Dus t manneke moet zo in bad om zn voetjes te wassen? haha ;)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha en ik vergeet te zeggen dat ik inderdaad op stage zit :)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Ow meis toch wat een ontzettend rotnieuws zeg! k weet even niks anders te zeggen dan dat ik je een hele dikke knuffel wil geven! Heel veel sterkte meid!
    Maandag al geholpen! dat is snel zeg, kan me voorstellen dat het allemaal TE vlug gaat! Moet ze ook blijven in het ziekenhuis of mag ze weer mee naar huis na de operatie?

@ Nen: he gats, al die stomme bijwerkingen van die hormonen... blegh!

@ Yvi: Ahh arme Yvi! beterschap hoor!

@ Suus: Hoop dat Elena snel opknapt, heb je luuf in huis? goed smeren daarmee op haar borst en op haar ruggetje(boven) en een uitje snipperen en onder of bij haar bedje zetten!

@ Mariss: Tjee wat kinderachtig van je zus zeg! Haha die Chanell past al haast niet meer in de wipper :p grote meid! uhm fotoalbum?? daar moet ik nog mee beginnen *schaam* ik heb alleen haar foto's digitaal!

@ Kim: Fijn dat je weer beter bent, balen zeg die rugpijn, ik had het altijd al maar na de bevalling is het alleen nog maar erger geworden :( hoe is het nu met Ayden?

@ Bos: Lekker geknutseld dus met Lars :D fijn dat het zo goed gaat met je arm, mnaar nu idd geen excuus meer om de strijk te laten staan :p

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: haha nee inderdaad geen excuus meer haha

@nen: ja hij heeft allemaal rood en wit onder zijn nagels nu krijg het er niet onderuit met een doekje dus hij gaat extra lang in bad vanavond haha. vind hij vast niet erg onze waterrat.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: 23

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, nou dat komt hem dus mooi uit ;)

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: jaa wij hebben van de zolder een 4e slaapkamer gemaakt :p Anders hadden wij er 3 gehad..haha.

@mum: ja in de maxicosi past ze ook al bijna niet meer :p Wordt straks een wandelwagen haha..
    oh gelukkig dan ben ik niet enige die de fotoalbum een beetje achterwege laat haha..Ja ik heb ook alle foto's digitaal staan..
    Maar vond het wel leuk om een fotoboek voor haar te maken..:) Ach mischien als ik me een keer verveel dat ik maar eens mee bezig moet! :p

Oh ik moet Chanell wakker maken..het is alweer 3 uur..ze moet drinken en een koekje hebben :p

Baal ervan dat ik mijn laptop nog niet weer heb..Nu moet ik telkens naar boven toe om te computeren..

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos: ja dan moet je nog tot volgend jaar wachten :p dan ben ik 23 haha..

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, ja wel lastig he zonder laptop. Ik ben er ook zo blij mee! Lekker vanaf de bank... Waar wonen jullie nu ook alweer?

Deel Deze Pagina