Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: haha Lars met nagellak op dus!
    doen jullie Lars in het grote bad?

@ Mariss: Zit Chanell nog niet in de buggy(inzet) dan? en hoe doe je dat in de auto als ze niet meer in de MC past?

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: Ja echt lastig :p Wij wonen in Oosterwolde..En jij ookalweer? :p

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, wij in Leeuwarden :)

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Nee ik heb haar nog in de wandelwagenbak zeg maar :p Daar past ze nog net in..Ga binnenkort de buggy (inzet) erop zetten..:) Wij hebben een autostoeltje zeg maar daar kan ze in zitten..

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zoals ik pas had geschreven volg ik nu weer rijlessen omdat ik verschrikkelijke rijangst heb. De rijlessen gaan echt top en de instructeur verbaast zich erover waarom ik rijles neem. Nu moet de auto maandag naar de apk en ik ben doodsbenauwd :( Pfff... Bij het idee al gaat mn hartslag 2x zo snel... Vind het zo eng om dan weer voor het eerst in mn eigen auto te stappen.. Alleen...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: zo chanell is vroeg met het autostoeltje...ja eerst ff 22 worden jij he..:D

@mum: nee wij doen lars in het kleine bad nog maar die zetten we wel in het grote bad zeg maar. hij had eerst een badsteun die je op het grote bad zet zodat hij wat hoger stond voor ons maar hij spetterd zo hard dat ik dan elke keer moet dweilen haha hij spetterd alles er overheen. dus nu zit hij lager en spetterd hij alles in het grote bad (lekker vaag verhaal of is het duidelijk haha)
    haha de nagellak zit wel onder zijn nagels he :D

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: hoe komt het dan dat je zo'n angst hebt om alleen te rijden? is er ooit een keer wat gebeurt?

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    misschien kan het niet maar anders eens vragen of de rijinstrecteur een keer naast je wilt zitten in jou eigen auto dat je daar een keer een uur mee gaat lessen. je hebt tenslotte al je rijbewijs dus lijkt me dat dat wel mag. misschien krijg je zo weer wat vertrouwen in je eigen auto en kun je misschien kijken waar de angst vandaan komt. vind je het namelijk eng om alleen te rijden of is het een beangstigend idee dat niemand kan ingrijpen. misschien kom je er dan zo achter.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Dat ze daar nog in kan haha :D ik vind 'm voor Dimara al krap worden nu!
    @ Nen: kan er de eerste keer niet iemand met je meerijden? al is het maar voor het idee!
    *ow hoor een meisje* zo terug

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen ja kan me voorstellen, kan niet snel geneog april zijn he.

@maris ik word 3 maart 22 schelen we niet veel :D

ik ben nog neit begonnen aan het papier werk misschien morgen dan maar, dan ben ik ook nog vrij. ayden is een beetje aan het piepen. en nog snotverkouden dus loopt er lekker uit.

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos: jaa maar ze red het eerst nog wel even in de maxicosi hoor ;) Ik wou dat ik nu al 23 kon zijn haha..:p
    @nen: hoe kan het dat je rijangst heb dan?
    @mum: Met Chanell wordt het ook wel aardig krap hoor..Past nog net :p

nou mijn moeder is op visite..Tot vanavond!!

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: nee dan schelen we idd niet veel ;) dan ben jij eerder jarig dan mij :p Dan betekent dat ik hier de jongste ben haha..

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: oh je hebt hem alleen nog maar in huis dacht al in de auto sorry verkeerd begrepen
    hoezo wil je graag 23 zijn dan? veel fun met je moeder

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, haha wat lief dat Lars zo lekker loopt te spetteren in bad. Dan is het wel slim om het kleine badje in het grote bad te zetten!
    Er is nooit echt wat gebeurd ofzo in de auto, maar ik ben door mijn eerste instructeur ontzettend de grond in gestampt, waardoor ik nu geen zelfvertrouwen meer heb. Daarnaast ben ik een vreselijke perfectionist en dus bang om iets fout te doen. Stom he? Ik had een vriendin gevraagd of ze vanavond kon en dat we ff een stukje gingen rijden, maar zij kan helaas niet. Misschien dat ik anders zondag mijn vader vraag. Die is ook wel heel rustig. Ik baal er echt zo van dat ik het zo griezelig vind! Het slaat nergens op, want ik kan prima autorijden.. Echt krom!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello girls!!!
    Zo net weer vergadering gehad van 13.00 tot 15.30 pfffffiewww. Een hele zit! Vandaag doe ik lekker niets meer hoewel het het beste is om gelijk alles uit te werken.

Straks lekker m'n poepie ophalen. Ik hoop niet dat we erg lang blijven hangen. Heb zin om met m'n jochie te tuttelen. Zelf eten te maken en saampjes aan tafel te eten.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: goed idee idd voor Nen! Ik snap wat je bedoeld met het badje... Dimara staat hier met badstandaard en al in de douchebak, past precies, gordijn dicht (ik sta op de rand van de douchebak, is 1 tegeltje breed)
    en alles buiten de douche blijft droog :D ik niet, ik ben altijd zeiknat na het badderen van Dimara!
    @ Nen: Goeie tip van Bos, hoop dat het kan!
    @ Kim: Hmm Ayden dus nog snotverkouden! balen zeg!
    @ Mariss: naja als Chanell er zelf geen problemen mee heeft om nog in de bak te liggen, is het goed toch?
    Broekkie :p haha!
    have fun met je moeder!
    @ Debby: Ik wordt al gaar als ik aan het idee van de vergadering denk! idd vanavond lekker tuttelen met je ventje!

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een broekkies hier zeg, ben wel echt de oma :p
    Ik word over 2 weken alweer 27...

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, poe hee wat een lange vergadering! Je zal wel gaar zijn nu of valt het mee?

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, hij kan trouwens idd ook in mijn auto mee lessen :) Heb vrijdag les, dus wie weet dat ik dat ff voorstel (als de auto nog start hahaha)

@ OMA, wat oud zeg hahaha ;) Nee valt mee toch? Je bent zo jong/oud als je jezelf voelt! Ik wordt gisteren over 3 weken ook alweer een jaartje ouder....

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Levi zijn badje staat ook in de douchebak. de badkamer was net een waterpaleis.

Deel Deze Pagina