oh lekker bijna vakantie hebben wij alweer gehad helaas... maar gaan maby in januarinog even een midweekje week ergens heen maar ongi geworden dus klote! nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar weer meis! hopelijk is het snel raak.. en heeeeel stil hier ja hahaha maarjah.... is neit anders
Ik heb komend weekend het hele weekend mn schoonmoeder en oma over de vloer Zal weinig forummen zijn dus Ik moet nog even een vakantie uitkiezen .. En een kado voor mn man ..
ja gisteren al helaas vind het allemaal niet erg als het komt maar dan dat het ook goed komt maar jeh komt misschien nog wel deze week! Ja heerlijk wij gaan ook niet weg deze zomer wel in januari weer een weekje naar oosterijk lekker rust en genieten haha..
sorry ik zeg het verkeerd! Vind het natuurlijk niet leuk als het komt maar dan als het toch moet komen dat het ook goed is en niet zo twijfelachtig:s
Hé dreamer, toch nog je NOD in augustus! Hopelijk op 31 augustus een positieve test! *duim duim duim*
Ja he! Heb ik toch nog mn zin Alsof mn lichaam ernaar heeft geluisterd dat september zo ver weg is En tot 31 augustus gaat de tijd snel! We hebben vanaf vanavond vakantie tot en met de 31e Dus dat komt helemaal goed Ik duim met je mee voor mezelf En hoe gaat het nu met je? Nog kwaaltjes erbij gekregen? Of kwaaltjes weggegaan?
*duim duim duim* (en dan te bedenken dat het me zo veel moeite heeft gekost om het duimen af te leren ) Gisteren was ik echt super misselijk, zelfs voor de eerste keer moeten overgeven. En das heel bijzonder, want ik ben een moeilijke spuger! Vandaag gaat het gelukkig beter! Morgen ochtend ben ik met mn ma op stap en tussen de middag ga ik bij mn oma eten. Hopelijk gaat het dan zo goed als vandaag. Ga mijn oma nog niet vertellen dat ze voor de tweede keer overgrootoma wordt, want dan weet twee seconden later de hele fam het! Nou wat een ego verhaal weer hoop echt voor je dat het raak is deze ronde hoor!
Ga je het volhouden om het pas met de 12e week te vertellen? (of iig na de echo?) Ik wil dat ook zo graag, maar of ik het vol ga houden ... Wel balen dat je moest overgeven zeg. Niet echt aantrekkelijk Hoop dat ik dat niet ga krijgen! Al zou ik het voor lief moeten nemen natuurlijk... Hoop dat je nooit meer hoeft over te geven meis! Krijg je al een buikje?
ow pandabeertje... haha die laatste verandering is niet doorgekomen bij deze oma. Zal aan de leeftijd liggen @ Kristel had het uiteraard niet over bleek zijn *gnagna* (wat dus wil zeggen dat ik je berichtjes gelezen heb ) Net heerlijk op t terras geluncht met n collega en nu weer aan het werk. Vanavond begint het trainen weer. Blij als het gewone leven weer zn gangete gaat, als je bezig bent denk je toch iets minder aan het zwanger worden dan dat je thuis zit. @ oma wanneer is je ei (of al geweest?) @ Natas balen meid koop maar snel een nieuwe adapter want 3we willen je hier niet missen
Over euh .. vijf weekjes is mn ma jarig. Dan krijgt ze een heel leuk cadeautje Dan vertellen we het ook aan mijn schoonouders. De rest van de fam en vrienden lichten we in na de eerste echo, daar moet ik nog een afspraak voor maken, maar dat zal eind september worden... Een buikje... haha nee... volgens de ha ga je het bij mij pas zien met 4 maanden das wel weer erg lang hoor... Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken. Anders moet ik mn man zo gek zien te krijgen om er een foto van te maken die vind dat vast onzin
ow, trouwens, vind het wel moeilijk om er niets over te zeggen tegen mijn ouders hoor! Ik had een nacht slecht geslapen vanwege misselijkheid enzo. Heb ik een heel verhaal verzonnen waarom ik slecht had geslapen ik ben echt slecht in liegen en voel me dan ook heel slecht als ik iets vertel wat niet (helemaal) waar is. Ow en dan de eerste dag dat ik wist dat ik zwanger was zegt mn ma: nou weet je wie er zwanger is?! en later zegt ze nou overal waar ik kom worden de mensen zwanger haha ze moest eens weten... ow wat ben ik slecht
Zie toevallig bij Mac de foto van de maansteen. De mijne is vorige week kaot gegaan Viel van het haakje af dus heb hem nu maar in mn zak gedaan.
Hoe zit dat precies met de echo's in het ziekenhuis? Wij lopen nu al een tijd in het ziekenhuis rond en als ik bel kan ik zelfs dezelfde dag terecht? (Krijg FM) Bij de verloskundige kon ik pas na 5 weken terecht. Kun je dat zelf kiezen wat je wil?
Ik hoop dat ik ook een leuk kadootje krijg op mn moeders verjaardag Dan komt mn droom van vorige maand nog een klein beetje uit Wel gaaf zeg, je moeder zal die verjaardag nooit meer vergeten! Ik kan ook absoluut niet liegen. En liegen over je kindje is extra pijnlijk lijkt me. Hoop dat je het toch vol kan houden voor het surprise moment @Ryanne: gisteren mn ei gehad als het goed is! Vandaag is mn temp ineens boven de 37 graden, dus kan haast niet missen Dus ineens een ei op dag 14 (lang leve de ovu testen, want anders hadden we niet geklust op die dagen!) Heb ook hele pijnlijke boobs en dat had ik alleen bij mn vorige zwangerschap. Beetje vreemd allemaal dus Lees dat zn zwemmers prima waren, das wel een hele geruststelling zeker? Ik zou zijn zwemmers ook graag laten testen ivm verleden, maar ja, hij wil niet! Hij denkt net als elke man dat ie superzaad heeft Wanneer moet je nu precies aan de clomid dan?
hey meiden Vanmorgen lekker naar me vriendin geweest, haar kleine weer eens in bad gedaan, dat blijft zo leuk om te doen, alleen was dit waarschijnlijk de laatste keer, ze past bijna niet meer in haar badje! @ryanne, als je al in het ziekenhuis loopt kun je waarschijnlijk daar je echo krijgen Ik zou de eerste lekker snel daar dan, en dan vervolgens daarna gewoon steeds bij de vk, das wat minder 'ziekenhuisachtig' dan bij de gyn dan! Spannend bijna aan de clomid, nog maar 11 dagen! @kristel, fijn dat je me zo opbeurt meis! Geloof er zelf alleen niet meer in Hoe staat het met je bruiloft, al een definitieve datum geprikt? @dreamer, wat goed dat jij alles onthoud van iedereen zeg, dat je nog weet dat ik nu op 13 dpo zit! Denk ook dat het deze maand geen 12 zal zijn nee, want had vanmorgen een temp die absoluut geen aankomende ongi voorspelt! Fijn dat je je ei gehad hebt, nog een nod in augustus! Ben zo blij dat het nog augustus is voor je, want augustus word een hele roze maand voor vele! @meisje87, balen dat je ongi bent geworden zeg! Maar ja, wat je zegt, je doet er niets aan, en dan maar liever gewoon snel ongi worden dan die onzekerheid! Oh ja, waren er hier nog meer meiden die die zwangerschapstesten van one step hadden besteld? Ik heb ze vorigew eek al besteldmaar nog steeds niet binnen?!?!? Duurt nu wel erg lang, wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb geen idee... ik moet ook nog bellen voor de eerste echo. Deze moet eind september plaats vinden, en ik weet niet of ik dan nu al moet bellen... O,ja mijn ha begeleidt mijn zwangerschap, de echo's worden door de gyn in het ziekenhuis gemaakt.
Dat zijn er al 2 minder in september Maar jouw banner zegt dat je over 10 dagen al mag testen en de mijne over 11? En het is over 12 dagen 31 augustus Wel lekker Sammie, een korte cyclus! Ik heb nu vreselijke onderrugpijn die ik de eerste 2 rondes 2 dagen voor mn ei had ... Ik snap er niks van! Gelukkig dat er ovu testen en een temp methode bestaat zeg, want van mn lichaam kan ik niet op aan.
Alleen maar fijn dat we het nu allemaal zo goed kunnen weten toch, geeft mij iig een beter gevoel En zo benut je echt je kansen goed! Nou sammie ook voor jou nog augustus dan, das heel mooi! Lekker een korte cyclus!