Het beste en meest nauwkeurige is in je kont he? Ik doe nu al 2 maanden beiden en zie echt verschil. Zo had ik in mn mond gisteren al 36,6 en dus mn ei gehad volgens mn mond. Maar in mn kont was mn temp 36,84 dus nog geen ei geweest. Dus wil je echt duidelijkheid, dan moet je toch van onderen tempen (P.S. Nee het is niet dezelfde thermometer Heb er 2 )
@Meisje: een test is alleen positief als de strepen dezelfde kleur hebben. Wit is dus nooit een teken van zwangerschap. En het lijkt me logisch dat ze wel voorgedrukt zijn. Hoe denk je anders dat ze het stofje erop maken? Meestal slaat een streepje wit uit in de tijd dat je test nog 'aan het laden' is. Dus dat je urine nog aan het trekken is door de test heen.
Helaas, dat betekend dus niks. Maar waarom doe je een test als je ongesteld bent eigenlijk? Je hebt het idee dat je zwanger bent ofso? Enne .. even voor oma's duidelijkheid Ik zie nu een meisje1987 en een meisje87. Dit zijn dezelfde of niet? Volgens mij niet toch?
En bedankt Nou bij de april mama's zijn er toch wel al mensen met een behoorlijk buikje hoor zou er bijna jaloers op worden maar mijn tijd komt nog wel hoor! En de jouwe ook natuurlijk, maar jij was al super dik, dus! (euh grapje he)
Nee dat zijn idd niet dezelfde Omdat ik gister ongi ben geworden maar is alleen maar bruinig en er komt nu niks meer heb wel het gevoel dat het er is of moet komen maar er komt helemaal niks en bruin bloed is meestal toch oud bloed. Dus dacht gooi er eens een testje tegenaan maar dat heb ik vanmorgen al gedaan vandaar dat ik vroeg als dat normaal is dat dat wit blijft
Ik ben gewoon baggervet Marietje Hoop over 8 maanden superdik te zijn Denk dat jij net zoals mn zusje gaat krijgen. Als je jou van achteren ziet over 7 maandjes, dan zie je niks, maar draai je je om dan zit er een mega toeter op Dat vind ik toch wel zo gaaf he @Meisje: over 2 dagen maar weer een test doen dan als er niks meer is gekomen!
Haha ja dat lijkt me wel wat! Er is een baker praatje dat verteld dat je dan een jongetje krijgt, als je het vanachter niet ziet en vanvoren zo'n toeter hebt, klopte dat bij je zusje (je hebt het altijd over een nichtje dus zal wel niet) zo nu ff mn eten af maken!
Nope klopt niet idd Ik ken alleen dat als je hoog draagt een meisje en breed een jongen (of was het nou andersom...) Wil je weten wat het wordt?
Hallo allemaal! Hier een nieuw "jonkie" ik kan volgens mijn banner over 10 dagen testen, spannend hoor! heb nu eigenlijk nog nergens last van behalve pijn aan mijn borsten, maar ik weet niet of dat iets betekent? Nou iedereen succes! Groetjes Springmuis
Hallo dames, Hier ben ik weer.. Ongi is goed doorgezet en nu afgelopen. Verjaardag, vrijgezellenfeest en bruiloft waren leuk, maar erg vermoeiend! Vandaag contact getekend voor mijn nieuwe baan, morgen beginnen. Ik ga niet alles teruglezen, is er iemand die mij in het kort op de hoogte kan houden van zwangeren, testers en ongi dames?
Hoi allemaal, Ik ben weer thuis van m`n werk. Ik zie globaal dat er niet veel veranderd is. Sterretje een minimaal streepje begreep ik. Nou spannend sterretje, deze week nog een keer testen als je ongi weg blijft? Ik ga in ieder geval voor je [-o< Voor de rest welkom alle nieuwe. En we gaan deze ronde allemaal zwanger raken hè dames?
Hoi panda, Ik ben afgelopen zaterdag ook ineens ongi geworden op een cyclus van 24 dagen. Dus we zitten alle2 al weer in een nieuwe ronde. Ik wens je alvast weer veel klusplezier en hopen dat we deze ronde ook roze mogen worden.
Hey meis, fijn je weer te zien hier! Goed te horen dat je leuke dagen hebt gehad! Ook fijn dat je ongi weer voorbij is! Hier is suhe zwanger, en meisje1987 is ongi geworden en wnedy ook helaas Zelf heb ik za en vandaag getest maar beide negatief Ook nog geen teken van aankomende ongi, maar ook niet dat ik zwanger ben eigenlijk, dus is afwachten... Verder volgens mij niets in die richting! @springmuis, welkom hier1 spannend nog 10 dagen, dat gaat ook al opschieten! Hoeveelste ronde is dit voor je?
Hey meis, Ja die streep, denk toch dat het een indroogstreepje is hoor, hij is zo minimaal! Ga nergens van uit Heb alleen heel gek ook absoluut neit het idee ongi te gaan worden, maar ook neit dat ik zwanger ben Dus ik zie het wel Als ik donderdag nog niet ongi ben, ga ik wel nog een keer testen denk ik Ook al ben ik er nu heel nuchter onder, langer kan ik dan denk ik toch neit meer wachten haha En jij gaat echt zwanger raken deze ronde hoor, ik ben al begonnen voor hopen en duimen voor je, alle meiden moeten zwanger worden in augustus en september, een babyboom zou geweldig zijn! Drukke werk dag gehad?
Ja lijkt me wel een goed plan en dan zo heel de NODlijst roze. Er is gependeld voor je en er staat aug. dus wie weet is je pendel goed geweest. Spannend hoor, ik zou denk niet kunnen wachten, maar het is wel het beste dan knalt de streep er straks zeker uit of je wordt helaas ongi. Maar ik hoop dat het gaat knallen.
Denk dat het toch geen nut heeft helaas om morgen weer te testen Dus beter ff een dagje wachten dan, en als ik dan ongi moet worden, laat het dan maar morgen gebeuren, dat scheelt weer een test dan Maar hoop het helemaal neit! Hoop zo dat de pendel gelijkt heeft! Lekker met z'n 3en trouwen! Heb eigenlijk ook geen idee, of ik voreg of laat posi test, bij mijn eerste zwangerschap met 5 weken pas getest, en toen wel een goede streep maar zeker wel licher dan de controle streep, dus denk van die kant wel dat alles nog mogelijk is Oh nu maak ik me zelf dus toch wel weer gek haha, moet er gewoon maar beter niet aan denken hihi