@ Romy fijne vakantie meid! @ Kristel zag dat er een topic over B12 is. Al gezien? We kletsen gewoon teveel
@Natas ik zou mn ei op morgen zetten. @ Dees super dat je doorverwezen bent. Wat gaat er nu gebeuren Hier benauwd met n beetje zon. Geen regen te zien
Zo daar zijn we weer En bedankt Mac voel me erg welkom hier en ik merk inderdaad dat het errug verslavend is!
was het maar 5 uur. Heb echt geen zin vandaag. Volgende week donderdag naar t ziekenhuis. Kan niet wachten om te beginnen. @ Springmuis ook al een tijdje bezig zag ik. EN bijna testen spannend
zo rustig hier pfff ik denk echt dat me test posi is hoop het zo lekker sexe vanavond heb er nu al zin in haha sorry maar iedereen weg of werken zeker? heir word een boefje wakker dus zo maar dr pakken eerst noge ven rustig wakker worden
kwas boodschappen doen eigenlijk wil ik nog ff met hond naar de hei. het weer is hier wel dreigend maar ik ga dnek ik toch maar ff. ff lekker uitwaaien. xxx
Ja inderdaad, maar bijna testen? ik barst uit mn voegen van nieuwschierigheid en vind dat het nog eeuwen duurt hahah heb jij dat niet? jij moet nog een dagje langer! ik hoop voor je dat het deze maand raak is joh! Groetjes!
Ik ben af aan t tellen om naar het Ziekenhuis te kunnen maar was te lui om een andere banner te zoeken dus testen hoeft voor mij deze maand niet. De wachtweken duren altijd zo lang. Dan maar gezellig bij ons komen kletsen
@ Mac heerlijk is dat he... Dan is het ook nie terg als het regent @ Kristel en Natas hoe is het met jullie pupjes. Die van mij is al 8 maanden, de tijd gaat echt snel.
nee idd dan is het niet erg als het regent we hebben besloten om na het eten samen te wandelen, is ook veel gezelliger dan alleen. dus mn man gaat lekker mee. xxx
Zo mn man is weer terug van zn oogoperatie. Hij heeft een mega zonnebril op Hij heeft gelukkig geen pijn. Alleen moet ik nu elk kwartier zn ogen druppellen en dat met 6 verschillende druppels. Moet 2 minuten tussen elke druppel zitten, dus jullie snappen mn bezigheidstherapie van vandaag wel Gelukkig is het morgen maar 4x per dag! Anders houden we niks van de vakantie over. En voor de andere vakantie ... Gisteren besloten dat we een week weg wilden, hadden een leuk appartementje gezien. Ja, weg advertentie! Balen! Dus ben alweer alles aan het napluizen voor wat leuks en betaalbaars. Maar schiet niet op nu met dat druppelen Natas wat deed je ovu test vanmiddag?
Volgens mij ist andersom. Nee ik wil niet weten wat het wordt (onze toekomstige baby kamer is pas geverfd: blauw naja maar genoeg frutseltjes zoeken enzo dan voorals het een meisje wordt ) Wouw dat ik ook zo'n buikje had als Lynn... aan de andere kant kan ik het nu nog ff lekker geheim houden @meisje87 (dacht ik) ja, ben wel lekker slank, maar zwangere vrouwen horen toch een buikje te hebben?! @Kristel: fijn dat je ha de klachten serieus neemt en je door stuurt. Ik vind het knap van je dat je ff wil wachten met de injecties tot ze een oorzaak gevonden hebben! Heel veel sterkte! Trouwens, moet je dan dagelijks spuiten ofzo? Ik ben echt bang van spuitjes: zou niks voor mij zijn! @all.. Vandaag het grote opa en oma voorlees boek gekocht voor mijn (schoon)ouders. Zaterdag komt er nog een binnen in de winkel, dan koop ik die ook. En rompertjes en spuugdoekjes... aahhhhh *smelt* (sorry hoor ) Ik weet nog niet wanneer ik het ga geven, wordt in de loop van september, maar ik wordt een beetje gek van de halve waarheid te zeggen tegen mijn ma, gelukkig gaan mn ouders zo op vakantie
et weer ene ovutest gedaan die was negatief... wat denken jullie dan? gisteren om 12 uur een ovutest gedaan was wel een 2e streep maar niet positief. Toen in de avond en vnadaag beetje rare buikpijn gehad en vanmiddag dan die test in me album. en net een hele negatieve met een heeeeel licht 2e lijntje... ik heb nog nooit een echte posi gehad omdat ik altijd schijnbaar een korte LH piek heb... ik test zeker nog het hele weekend door maar wat denken jullie ei geweest of niet?
Hallo meiden, Ik ben weer thuis van m`n werk. Eerst even gaan koken en nog wat boodschapjes doen en dan douche en dan kom ik even neuzen. Ik eet deze hele week savonds alleen, en vandaag wordt het een zalmfilet met aardappeltjes en champignons en rauwkost met doperwtjes. Nou tot straks dan maar weer. Voor iedereen alvast smakkelijk eten.
15 september is nieuwe nod en afspraak met gyn is pas 10 september.. dat was de eerste woensdag dat ze konden. Duurt nog zo lang! Maar ja ik denk de tijd gaat wel snel.. dan is het zo weer september.. tassie wanneer had je nou die posi test?
vandaag om 12 uur ... of bedoel half 1.. vind jij hem posi dan ? heb nu gek gevoel in me buik maar de test van net was nega :s snap dr geen drol meer van... desiree hoe is het evrder met je? wannee rhebbie afspraak? goed nieuws overmorgen als het goed is nieuwe acuu voor laptop