ik ben ook aan het koken, net hele middag eten voor de hond voor 2 weken gekookt (apart dieet) en nu voor onszelf, sperziebonen en lekkere kipfilet. nog ff en mn man komt thuis, kunnen we eten en wandelen. xxx
Ze zijn ook vaag en echt niet goed! Zou ze niemand aanraden. Wel lekker snel, 3 weekjes Dees! Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.
nee wil er even geen geld meer voor uitgeven vind het beetje zonde worden van me geld en had deze nog liggen en aangezien ik het vorige maand al klote testen vond dacht ik nou laat ik ze toch maar op maken... vandaar.. maar net gekeken naar die andere test is het 2e lijntje toch weer iets donkerder geworden maar zal wel indroogzijn en die van vanmiddag is wel nog steeds hetzelfde en zelfs de andere lijn dus niet de controle lijn is iets beter te zien!... kortom ik weet het niet meer en klus maar gewoon en wacht denk ik wel af.. denk zelf dat me ei dan vandaag/vanavond is/komt of niet?
Bij mij was die hele posi meteen zo posi. En de anderen werden bij mij niet donkerder naderhand. Dat is denk van die extra stoot urine die eroverheen gaat na een uur (waardoor die bij mij uitveegt dan) Daar moet je dus niet naar kijken.
ja die ene die posi was was ook echt binnen de tijd posi althans positief die in me album dat was gelijk zo zal maar zeggen en is nu donkerder dan.. maarjah ik weet niet meer
Hey meiden, Hier ook weer terug van werken, zo snel koken want we moeten straks weer weg voor onze dansles... Heb niet zo'n zin maarja... Heb de vrouw van de testen benaderd ene rbleek iets mis te zijn gegaan met de betaling Maar uieindelijk zijn ze vandaag opgestuurd dus hoop ze morgen binnen te hebben! Nog steeds niet ongi dus, wel steeds een hele rare buik, dan weer darmkrampen en steekjes, af en toe rare trekjes, weet het ook niet heel raar dus Temp was ook nog steeds hoog, dus snap er niets van Elke ochtend denk ik wel dat ik ongi zal zijn, maar er komt steeds maar niets Omdat ik de testen morgen nog neit heb, wacht ik nog ff een dag langer om te testen Word dus vrijdag ochtend dan Als ik echt zwanger ben dan kan die dag er ook nog wel bij, en als ik ongi moet worden dan heb ik de test ook weer eens niet verspild Dus niet veel nieuws eigenlijk hier Nou ik ga er weer vandoor, hoop vanavond nog ff tijd te hebben, maar anders ben ik er iig morgenavond om te kletsen, dan heb ik eindelijk een rustige avond @!desiree, zag ff snbel staan dat je naar de gyn kan, fijn meis, echt super dat je gelijk mag gaan en snel terecht kan!
@sterretje, Er is nog altijd hoop als ik het goed begrijp, geen ongi wel wat gerommel maar wie weet is het al dat gerommel van je kleintje. Nou spannend meid, als je nog overtijd bent en je test vrijdag moet hij toch echt wel gaan knallen. Nou ik ben nog altijd voor je aan het. [-o< Succes met de dansles vanavond.
Hallo dames, Sterretje, volgens mij ben je gewoon echt zwanger meid! En dames, Ik ga jullie verlaten. Misschien tot ooit haha, maar dan hoop ik jullie allemaal op het zwanger forum moet opzoeken hoor! Allemaal maar snel zwanger worden hoor! Veel klusplezier! (voor msn vraag maar aan 1 van de dames, er zijn er genoeg die die van mij hebben.) DOEGGG
Stop je op het forum ermee? Zie je het niet meer zitten om mee te kletsen of wil je afstand doen? Veel succes panda.
Wij hebben een pauze ingelast. Het is dan ook beter als ik hier stop, voorlopig dan. En we gaan ons eerst op andere dingen richten.
Natas ik denk morgen je ei, maar vandaag kan ook, kortom vanavond klussen en morgen ook nog ff je had toch al zin Panda, jammer dat je weg gaat, blijf ik als enige over in ronde 12.. ik hoop dat jullie er straks weer volledig voor kunnen gaan.. suc6 met alles. Sterr ik duim voor je! jij moet wel zwanger zijn toch!
spannend sterretje je houd ons wel in de spanning zeg en jezelf ook maar klinkt super positief... ik net weer een test gedaan echt 4 uur lang niks gedronken en die is nu super negatief zelfs geen 2e streepje te bekennen dus raar allemaal volgens mij is er hier verder niemand alles goed hier?
oh panda wat jammer dat je weggaat. maar ik kan het me wel voorstellen. die stress en spanning elke maand weer. ik wens je alle geluk en ik hoop dat we je snel weer zien maar dan misschien toch onverwachts op het zwanger forum!
Panda jammer dat je hier weggaat! heb je helaas nog niet kunnen spreken, maar ik hoop je toch gauw plots tegen te komen op het zwanger forum, heel veel geluk gewenst! Groetjes Springmuis
sterretje hebbie al getest trouwens? ik duim nog steeds voor je meis! volgens mij ben ik hier alleen.. ik ben benieuwd wat me ovutesten gaan doen het weekend als de streep licht blijf zet ik me ei op vandaag of gisteren maar laat me banner nu nog lekker lang staan weet ik zeker dat ik niet te vroeg test verder nog nieuws hier"? voor zolang ik hier nog ben
Goedemorgen. Van de week duidelijk mijn ei gevoeld. Wist het eerst niet. Giga krampen en had er echt heel de dag last van. Mijn cyclus banner heb ik afgesteld op 28 dagen (zelfde als toen ik de pil nog slikte) en toen ik dus van de week op mijn banner keek, stond er "vandaag de eisprong" dus dat was die dag. Nou beter kan het niet toch. Dan klopt mijn banner in ieder geval en weet ik ook zeker vanaf wanneer ik kan testen, mocht ik overtijd zijn. Spannend allemaal hoor