@ Marietje, Ik maak mezelf niet gek... viel me alleen maar op... En druk onderin en een hoge bm zegt mij niks hoor....
Maar volgens mij is dit forum toch ook om met andere ervaringen te delen over wat je wel en niet voelt? Of heb ik het mis....
Ja ik wil dus ook maar maximaal 2 kinderen, absoluut niet meer. Als we ineens een 3-ling zouden krijgen is het een ander verhaal natuurlijk, maar daar gaan we niet van uit. Ik voel mn bmm alleen rond mn vruchtbare dagen. Daarna let ik er niet meer op omdat je het idd amper kan voelen. @Sammie: vreemd zeg. Hoog is vruchtbaar zou je zeggen, bij mij iig wel. Maar bijna 38 graden? Das zowat koorts hoor. Heeft dat niet met je medicijnen te maken? Als je medicijnen (anti-biotica bijvoorbeeld) slikt, dan zegt je temp helaas niet zoveel meer. Dus het kan zijn dat je temp door je meds anders is en dat je dus je ei nog niet hebt gehad. Jeeeeetje Marietje, gewoon nog een dikke maand! Hoe hou je het vol zeg. Ik wil echt zo snel mogelijk een echo om te zien of alles goed is (en hoeveel het er zijn ) @Nieuwe: welkom @Linda: sensitest dipstick ovu testen. Kijk maar in mn album hoe ze werken (zijn die kleine reepjes) Als ik ze niet had gehad, dan had ik deze ronde te laat geklust! Nog even een vraag: wie weet er of chocola slecht is als je zwanger bent/wilt worden? Ik eet al 2 maanden geen chocola meer omdat het slecht zou zijn, maar ik heb er zo'n trek in! Daarnaast drink ik elke dag minimaal een liter volle chocomel, dus krijg sowieso cacao binnen. Mag ik wel of geen chocola?
Ahhh ik schrok al! Maar bij mijn weten he (jaja oma heeft nog wel een beetje geheugen ) was je temp vorige ronde na je ei boven de 37? Klopt dat? Zo ja, dan heb je je ei nog niet gehad. Staan je kaartjes in je album? Ff kijken.
Vorige maand tempte ik pas om 09.00 en nu al om 06.15. En heb inderdaad een andere temp.. bij die andere was batterij op....
Tegelijk gepost Maar wel een antwoord op mn vraag. Hmzz .. ja dat verklaart wel het 1 en ander. Je kan dan niks anders doen dan afwachten helaas. Hoop dat het dan wel je ei is geweest, maarje bmm is wel vreemd zo.
Heb je vanaf dag 8 een andere thermometer? Ja hij is wel hoger ja. Gok ook wel dat je ei geweest is, maar je bmm is zo raar dan.
Ja, heb inderdaad vanaf dag 8 een andere thermometer, dag 8 heb ik met de oude die nog net aan ging en de nieuwe getest en waren wel gelijk...
Geen idee hoe ik dat vol ga houden! Gewoon dingen doen, dan gaat de tijd lekker snel. De ha zei dat ik (en jij dan ook ) de perfecte leeftijd heb om zwanger te worden van de eerste (24/25 jaar) en dat je er gewoon van uit moet gaan dat alles goed gaat, anders kan je er ook niet van genieten. Euh ik weet het niet precies hoor, maar het is iets met dat het niet goed is voor je baby ofzo, omdat er een stimulerend middeltje in zit, net als bij koffie / thee. Je kan het wel gewoon eten, maar met mate denk ik. Zeker als je nog niet weet of je zwanger bent. Dan matig je gewoon als je wel zwanger bent ofzo. Zo doe ik het met thee. Ik ben een enorme thee drinker en daar zit blijkbaar toch ook iets van cafeïne in. Dus drink ik nu minder thee
@ Dreamer: thnx voor de tip! Ga ze gelijk ff bestellen! Begrijp ik nou goed dat jullie én ovulatietesten doen én tempen elke maand? Wordt je daar niet een beetje knetter van? En temp je dan rectaal of onder je oksel? Alvast bedankt meiden en suc6 maar weer!
Ik temp rectaal. Je moet iedere ochtend, zelfde tijdstip voor het opstaan tempen en dan het liefst rectaal omdat dat het meest betrouwbaar is.
Dank jullie wel, meiden! Echt fijn om er ff met iemand over te kunnen hebben als verder nog niemand t mag weten!
heej hoi, @ Sammie88: Ik ben net zwanger van de 2de, en heb tussen de geboortw van onze dochter en dit hummeltje geen pil geslikt, maar kan me nog goed hereinneren dat ik voordat ik zwanger was van onze dochter het zo graag wou dat ik dingen voelde terwijl het eigenlijk niets voorstelde. Heel raar...... en teleurstellend Ik bedoel alleen maar te zeggen, maak jezelf niet te blij, want wie weet is het helemaal niets, en ben je erg teleurgesteld, ik ga trouwens wel voor je duimen meid We lwachten tot je NOD met testen hoor Heb je verder nog andere dingen die je voelt, en niet kent? Groetjes
@ Didi, Nee dit was het enige dus ik ga er dan ook niet van uit dat ik zwanger ben. Mijn baarmoedermond is diep en kan ik niet voelen.. Dat heb ik normaal nooit en heb een beetje een druk bij mijn schaambeen... En totaal geen zwangerschap symptomen dus ga ik er ook niet meteen vanuit dat het raak is... @ Iedereen, Maar wat ik niet snap, waarom valt iedereen mij meteen aan terwijl ik alleen maar zeg dat ik een beetje druk voel.. En zegt meteen dat ik niet moet denken dat ik zwanger ben en dat ik mezelf gek maak? Het is toch een forum waar je overal over kan praten wat betrekking heeft tot het zwanger worden en zwanger zijn? Want als het iedere keer zo gaat heb ik er totaal geen zin meer in om op dit forum te zitten. Er zijn op het forum heeeel veel meiden die echt iedere klacht verwanten aan het zwanger zijn. En dan zeg ik iets wat ik voel en totaal niet verwant met het zwanger zijn.... Ik snap er echt helemaal niks meer van... Als jullie wat tegen mij hebben hoor ik dit natuurlijk graag!
nouja, ik heb in ieder geval niets tegen je, ben gewoon nieuwsgierig, ik vroeg ook alles hoor, tot iedereen er helemaal gek van werd volgens mij . Je moet je denk ik niet zo aangevallen voelen, neem niet aan dat dat de bedoeling is Groetjes
hey sammie, ik had ook op je berichtjes gereageerd. Sorry als je je aangevallen voelt, dat was absoluut niet de bedoeling hoor! Tuurlijk mag je al je klachten en dingetjes gewoon spuien! Mijn reactie was meer bedoeld zo van je kan van alles voelen en niks hebben en niks voelen en wel zwanger zijn, of vanalles voelen en ook zwanger zijn natuurlijk! Succes met wachten!