Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    pff rare test nu echt na 5 minuten aflezen is die weer bijna positief ik weet het niet meer rare dingen

2. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, maar zoals ook al gezegd werd door natasssie. Ik ben pas net begonnen. tuurlijk hoop ik dat het snel raak zal zijn, maar is dat over 3 maanden nog niet, misschien dat ik er dan wel heel anders over denk en wel sex heb ookal heb ik geen zin. Deze maand is het toch verder maar een beetje giswerk. Volgens mij heb ik mijn ei gevoeld en daaromheen is goed geklust. Nu voel ik nog meer pijntjes en alles, maarja ik heb me nog nooit zo gevoeld toen ik nog aan de pil was. Mooi moment om gewoon eens te wennen aan je eigen lichaam

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@meid 18 welkom
    het is hier erg verslavend hoor.

ben je al ongi geweest na het stoppen van de pil?
    welke dag van je cyclus zit je?
    zou wel snel zijn nu al zwanger na het stoppen met je pil, maar goed het zou kunnen.

4. Skye

Skye Niet meer actief

Gewoon maar even afwachten en testen op je nod

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@natassie
    rare testen hoor.

het spel intiem verlangen is die leuk?
    niet TE? gekke dingen die je moet doen enzo?
    ik heb hem ooit kado gedaan aan mn man
    maar we hebben het nog nooit gespeeld

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey intiem verlangen weet ik niet maar ik wou dat ik ehm had ;) want hij schijnt leuk te zijn en dingen die je TE vind moet je er gewoon uit halen en overslaan ;) maar als het goed is is die erg leuk :)

pff word echt gek van die testen :s weet het nu helemaal niet meer maarjah sexen doen we toch al elke dag nu bijna ;) en echt zin ook :p dus zal wel goed zijn benieuwd wat die gekke test morgen gaat doen :)

7. Meid18

Meid18 Lid

21 aug 2008
    53
    0
    0
    ja k ben niet de 30ste gestopt met de pil ja is hoe je het bekijkt ik ben de 26ste ongi geweest tot de 30ste ik heb een cyclus van 21 dagen en zit er nu paar dagen overheen ok dat kan wel omdat ik gestopt met de pil maar me moeder heeft 3 kinderen Me zussen en ik ben de jongste en ze is altijd gelijk zwanger geworden toen ze met de pil stopte dus ik denk dat ik dat van me moeder geerfd heb en dat het al mischien gelijk raak is maar wanneer kan ik dan het beste een test doen

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ meid 18

op de dag van je NOD kun je het beste een test doen

9. Meid18

Meid18 Lid

21 aug 2008
    53
    0
    0
    haha sorry dat k het moet vragen maar wat is een nod? :oops:

10. Skye

Skye Niet meer actief

Als je aan de pil hebt gezeten, dan heb je als het goed is een cyclus van 28 dagen en niet van 21
    die tel je vanaf de eerste dag van je ongesteldheid tot aan de eerste dag van je volgende ongesteldheid. Als ik dan goed heb gerekend dan moet je ongi dus pas de 23ste komen

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

de dag dat je ongesteld zou moeten worden.

de dag dat je ongesteld wordt, (helderrood bloedverlies)
    is dag 1 van je cyclus.

de dag dat je dus weer ongesteld moet worden kun je testen.

je kunt het ook uitrekenen hierboven met de calculator.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen
    sommige hebben een cyclus van 21 dagen

dus dat wil niet zeggen dat een cyclus van 21 dagen niet goed is.

13. Meid18

Meid18 Lid

21 aug 2008
    53
    0
    0
    Ja klopt je hebt gelijk maar k ging er vanuit voordat ik de pil gebruikte heb hem maar een korte periode gebruikt maja bedankt dan nog paar daagjes wachten hou jullie op de hoogte

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

misschien handig een om cyclusbanner in je profiel te plaatsen dan krijg je net als ons een tijdbalkje onderaan je berichten

15. Meid18

Meid18 Lid

21 aug 2008
    53
    0
    0
    zou je me willen uitleggen hoe dat moet

16. Skye

Skye Niet meer actief

Nee dat weet ik. Maar ik dacht misschien vergist ze zich, want in principe als je net pas stopt met de pil kan je nooit weten hoelang je cyclus is, dus ga ik er vanuit dat ie rond 28 dagen zit. Misschien dat ze verkeerd had gerekend

17. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Iallo ik denk dat ik ook wel bij de jonge moeders hoor.Ik ben 21 jaar oud en ik kom uit asperen.Ik heb al 2 jaar een baby wens alleen mijn aanstaande man was er nog niet klaar voor.Nu ik dit jaar gestopt ben met de pil en in oktober ga trouwen is hij er met alles klaar voor en dat voelt hij ook

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meiden ik met weer gaan kleine boef is wakker

spreek jullie snel weer

doeg :) XXX

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@skye

dat had zeker gekuntd ja.

ik heb er ook niet veel verstand van hoor, hihi.
    we leren vanzelf van elkaar hier op het forum.

20. Skye

Skye Niet meer actief

Ja precies :D

Deel Deze Pagina