nu mac e houden het toch leuk zei zit alleensteds te zeuren zal aar zeggen dus vind ik ook dat k nu ook maar het recht heb om er antwoord op te geven... heb me de hele tid ingehouden maar nu toch maar even gezegd dat je gewon voor zulk soort dingen de PB knop met gebruiken en een ader niet zwart maken zo dat vnd ik flauw... mar hhmm kaarsjes aan super gaaf meis maak er wat moois van en geniet ervn ik ga zo me mannetje ook maar even verleiden haha
@natassie was ook niet persoonlijk naar iemand bedoelt maar in het algemeen voor iedereen. trek het je niet aan. fijne avond en have fun hihi kus
ag ik trek het me niet aan geef er ook alleen vast antwoord op... en vind dat dat wel mag daar is het tensloote een forumpje voor
hoe is het hier, nieuwe welkom bloemblaadje gefeliciteerd. Nog meer zwangeren? Hier geen tekenen van ongi, als ik van t weekend nog niet ongi ben ga ik testen. Helaas ook geen tekenen van zwangerschap, gezien ik geen ei heb gevoeld ga ik er van uit dat ik ongesteld word en naar ronde 3. Ik ben wel misselijk, kan niet slapenm. Ik maak me een beetje druk, berichtje van mijn bijrijdster gehad, mijn paardje gaat niet zo goed, vermoedelijk hoefbevangen. Morgen komt de DA voor een consult. Ik zou de hele dag werken maar neem de middag vrij en ga lekker met mn paardje knuffen
kon niet slapen.. toch getest In 't licht zie ik een heeeel licht streepje. Als mijn cyclus de 6e x 28 dagen is zal t verbeelding zijn. Misschien een indroogstreepje. Maar als ik dit keer een langere cyclus heb.. *hoop dat de ongi niet doorbreekt*
Hey meiden, Mijn lief en ik hebben een ludieke actie...we gaan 21november 2008 trouwen....! Dussss.....feesssie tijd! sorry dat ik niet op iedereen reageer! @ sterretje kl*te dat je niet zwanger bent meis...zwanger trouwen is wel geweldig maar net na je bruiloft zou ook super zijn toch? @ anderen....iemand goeie tips voor bedankjes? xxx
Ik blijf er niet in hangen, ik heb het er toch verder niet meer over... En ik heb een pb gestuurd maar als er dan via het forum alsnog op word ingegaan is het niet mijn schuld. Als ik het over een ei-sprong heb heeft dit trouwens niks te maken met het zwanger zijn...
Zo daar is oma weer. @Eva: gefeli Wij hadden kaarsjes in hartvorm. Iets wat je kan gebruiken en niet iets wat 'verplicht' moet blijven staan op de kast (en wat na een week al ergens in de kast of in de prullenbak ligt) Wij zijn ook in de donkere dagen getrouwd, dus een kaars was wel leuk Ik zou dus iets aanraden wat mensen kunnen gebruiken en dus niet weg hoeven te gooien. @Sterretje: balen meis Hoop dat jullie dan idd een honeymoonbeeb maken Ehhh @ iedereen die reageerde op mn choco vraag: Ik heb 4 repen chocola en een doos zeebanket gehaald Moet het wel delen met visite Maar het meeste zal in mijn buik verdwijnen denk Jippieeeeeeeee ik mag sjokolaaiiiiiiii eten *stuitert door de kamer* @Nieuwe welkom @Matta: ik dacht dat je weer aan de pil ging? Of heb ik iets gemist? @Sammie: wat deed je temp vandaag? Hier ga ik mn temp discarten. Ben vroeg mn bed uitgegaan en mn temp komt dus niet overeen met hoe die moet zijn. En vanaf zometeen zal ik nog maar amper op het forum zijn dit weekend. Net als Sammie zaterdag en maandag verjaardag vieren (niet de mijne, oma is nog geen 26 Opa zn verjaardag .. hahaha laat t m maar niet horen hoe ik m noem hier ) Fijn het hele weekend visite hier. Heb nu even geen tijd om de lijst aan te passen. Maar uit mn hoofd (makkelijk voor mij om terug te zoeken straks) Dees moet ik even terugzoeken 10 pagina's terug. Matta 31 aug Sterretje 5 pagina's terug. Lijst staat op mn laptop, dus kan t zo aanpassen. Hoop dat ik vandaag nog een keer langs kan komen!
Goedemorgen Dreamer, Mijn temp was vanochtend weer mooi hoog 36,84 dus denk inderdaad dat ik wel mijn ei heb gehad.
eefje nmogmaals vanaf hier oook super gefeliciteerd zeg meis! ben ng steeds helemaal hyper ervan vind zo super onwijs gaaf voor je... cool meis
Heel fijn Enne .. gefeliciteerd alvast met je verjaardag Eindelijk geen tiener meer! Ik baal ervan dat ik niet meer kon slapen en dat mn temp dus niet klopt. Ach ja, 1 keertje maakt vast niet uit toch?
hoi hoi ben ff niet geweest ben zo druk. evamariah gefeliciteerd! wat een leuk nieuws! is dat spontaan ineens op komen borrelen? ik wil ook trouwen maar hoe is het verder met iedereen. ik zag dat er heel wat afgekletst is de afgelopen dagen. hier net veel veranderd ik heb veel steekjes in mijn onderbuik. en ik ben net terug van de gyn en het is weer niets . wordt er niet goed van. elke keer denk of hoop je nou zal er wel wat veranderd zijn of gegroeid maar nee hoor noppes. je wordt er wel een beetje moedeloos van. ze zei dat mijn baarmoeder wel erg klein is en mijn eileiders ook!? weten jullie daar iets van wat voor invloed dat kan hebben of heeft? nu moet ik dinsdag weer terug. groetjes aan iedereen
ey meiden, Gister vrij gehad en een zeer productieve dag dus geen tijd om langs te komen. @ Ster dat was toch niet de afspraak gaan we samen door naar de volgende ronde en doen we alsof augustus niet bestaan heeft. @ all volgens mij ga ik ongie worden... Zou super zijn (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen) zou dus helemaal vanuit mezelf zijn na 29 dagen (als ik goed geteld heb) @ Sammie alvast feli meid en dreamer gefeliciteerd met opa @ eef spannend! Ga weer aan het werk nog een paar uurtjes en dan weekend. @ Kristel hoe is het met de hoofdpijn?
diikke knuf terug meis maar me mannetje heeft a op zijn knieeen gezeten we zijn al 2 jaar verlooofd mar trouwen willen we mooi doen dus pas als we er echt het geld voor hebben.. en nu is de kinderwens groter dus besloten eerst een kleine en als het allemaal goed gaat en lukt over 2 jaar trouwen he liefst trouw ik morgen al hoor jij nog 8 dagen spannend meis! ik duim voor je
Hey meiden, Dank jullie wel! Het is niet echt spontaan...waren al verloofd sinds valantijnsdag...! We wilden eigenlijk in 2010 trouwen maar ivm hypotheek en huis niet op mijn naam en bla die bla die bla was het wel makkelijker om te trouwen...dan doen we feest wel in 2010 (dachten we eerst) maar dat idee vonden we allebei niet leuk...dus toch maar trouwen met een GROOT feest...! Krijg de jurk van me mama...dus daar gaan we over een paar weken voor shoppen! Heb al wel een heel gaaf idee wat het ongeveer moet gaan worden...nu maar hopen dat ik dat kan vinden! Kaarsjes is wel leuk idd....goed idee! xxx @agneta: vervelend zeg geen rijp eitje...hoop dat er snel verandering in zit! @ Ryanne...hoe staat er nou bij jou voor? @ natassie....thanks sweetie...!
Pff belt de visite net, is de taxi veel te laat! Ze zouden om 12 uur hier zijn, nu pas om 2 uur. Zit ik voor jandoedel op te schieten. @Agneta: balen meis. Ik heb geen idee of een kleine bm een nadelig effect heeft. Denk het eigenlijk niet. Was je het vergeten te vragen daar? Volgende week ff navragen, dan heb je zekerheid. Of aan de verloskundigen hier op het forum. @Natas: ohhh wie wat bewaart die heeft wat! Goed sparen en dan een droombruiloft Zo hebben wij het ook gedaan! Des te langer je hebt voor de voorbereiding, des te langer kan je genieten @mede oma: dat zou mooi wezen zeg Mag je dan meteen met de clomid beginnen? Of moet je echt wachten tot september? Eva: zo gaat ht vaak Eerst denken we houden het klein en uiteindelijk wordt het alsnog een bruiloft met alles erop en eraan Veel plezier en succes met de voorbereidingen!