@ sammie gefeliciteerd met je 20ste verjaardag! @ meisje gefeliciteerd met je nog prille zwangerschap geniet ervan!
NOD lijst Juli 20: Romytamara, ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER 22: Meisje87, 2e ronde ZWANGER 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde 31: Dreamer83, 4e ronde 31: Sammie88, 3e ronde September 1: Celinaaa 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 10: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 17: Sterretje08, 5e ronde
He meiden, weer een hoop gebeurd hier sinds gisteren! Heb een half uur nodig gehad om alles te lezen, haha! @ myprecious: Zou je mijn NOD ook in de lijst erbij willen zetten? Is 16 sept en dan de 6e ronde... Is nogal onregelmatig, dus hoop dat ie n beetje klopt zo!
@ Agneta: Ik zou graag 2 dagen blijven werken als k ooit mama mag worden... Werk nu 4 dagen van 9,5 uur en zou dan precies de helft willen, lijkt me wel genoeg. Meer zou ik niet willen, maar wil in ieder geval wel wat blijven werken. Geloof dat k me anders wel schuldig zou gaan voelen tegenover mn lief, die alle klusjes aanpakt om te werken voor ons samen... En hoor ook van alle moeders die k ken dat t wel ff lekker is om er af en toe even uit te zijn.. Plus dat de extra centjes altijd lekker zijn, natuurlijk en gewoon doorbetaald als je ooit weer zwanger wordt... @ all: Begrijp ik nou goed, dat je je ongi-zijn telt vanaf de dag dat j helderrood bloed hebt? Als dat zo is heb k altijd verkeerd geteld en is t niet gek dat k er zelf niks meer van snapte! Alvast bedankt weer, meiden, wordt een hoop wijzer van jullie! Succes allemaal, ga mn best doen om t een beetje bij te houden hier!
Weltrusten allemaal, morgen weer een dag! Ga mn lief ook maar ns wat aandacht geven, anders komt die kleine er nooit, haha! Fijne avond dames! Xxx
Hoi, Kleine update vanuit Tilburg. Hier net van ongi af en kunnen dus gaan klussen. Ik wil het deze ronde wat rustig aan doen en kijken hoe dat is. Ik was zo bezig met zwanger worden, en wil het een beetje los laten. Of dat gaat lukken is natuurlijk de vraag. Ik zag dat er weer een zwangere onder ons was. @Meisje87, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en dat in de 2e ronde al, ben beetje jaloers. @alle, Veel succes met deze ronde en veel klus plezier. Ik ga gewoon weer netjes m`n best doen en ga eens wat meer energie steken in het opwinden en leuk maken van het klussen. Merk dat het een moetje gaat worden en dat vind ik geen goed teken.
Goedemorgen! Bedankt voor alle felicitaties! Ik ga er zo weer vandoor... Spreek jullie vanavond weer! Liefs
of aan het uitslapen Hier al weer op hoor, zat net ff alles bij te lezen Vanmorgen was mijn temp trouwens iets lager, dus denk dat tie netjes aan het zakken is nu gelukkig! Dag 4 alweer, nog ff een paar daagjes en we mogen gelukkig weer gaan beginnen, hopelijk dan een hele tijd niet meer ongi @wendy, veel plezieer de aan komende tijd dan, maak het maar lekker knus en romantisch en zeker heel opwindend! Wie weet is dat ook wel de sleutel tot succes dan
goedemiddag dames! vriendlief en ik hadden bedacht om een maandje eerst te ontpillen en dan aan de slag te gaan. maar domme ik heb niet eens goed gekeken! want we wouden eigenlijk pas 1 nov. beginnen en ben nu al gestopt met de pil! haahha ag dom dom dom maar tgeeft nix vriendlief zei maakt niet uit paar maandjes eerder...nu vanmorgen geklust zelfs niet met condoom, wat we eigenlijk wel eerst zouden doen! haahah duss we zien allemaal wel als het komt dan komt het en dan is het meer dan welkom hihi groetjesssssss
@ Sannehai, Die paar maandjes maken dan niets meer uit. @ De persoon die de lijst bijhoud.. Het is de eerste ronde, dat moet nog ff achter mn naam. @ Wendy, Succes ermee! Verder alles goed met jullie? Hier wel, vannacht alleen een beetje B.A.G.G.E.R geslapen. Die tandjes zijn er nog steeds niet helemaal door, overal door het huis liggen van die bijtdingen. Maar het gaat niet zo snel, en hij heeft er echt last van. Heb net ergens gelezen dat er een soort pasta is ofzo, die je op het tandvlees moet smeren en dat het wat minder pijn gaat doen. Dat maar eens proberen. Nog 7 dagen tot testen..(of ongie) Vind het nog steeds veel te lang duren, maarja het is weer 1 dag minder dan gister.. xx C.
Daar is oma weer! Weet niet alles meer, so excuse me alvast als ik iemand vergeet Ik zou net als Natas thuisblijf mamma worden totdat ons kindje/de kids naar school zijn. @Sterretje: mijn temp is ook wel is hoog gebleven een paar dagen, volgens mij vorige ronde nog. En ik wil onze tweeling ook wel zien lachen over 9 maandjes Hier is de visite weer weg! Jammer en gelukkig, beetje dubbel dus Morgenavond weer visite. Mn temp was vanmorgen zelfs onder mn coverline. Maar ben er al achter waarom mn temp laag is (denk) Door de visite en vakantie gaan we later naar bed, maar kom wel eerder of dezelfde tijd uit bed. Dus in totaal slaap ik dan korter (zo 1 of 2 uur al snel) En dan is mn temp lager. Maar FF geeft nog altijd mn ei aan op dag 14 en weet ook gewoon dat dat zo is. Zit nu op dag 6 dus en had gisternacht om 1 uur vreselijk pijnlijke steken naast mn bm. Kon er gewoon niet door praten van de pijn. Vandaag ook nog steekjes en de pijn trekt door naar mn bovenbenen. Ondanks dat ik niet het gevoel heb dat het gelukt is krijg ik toch gedachtes aan een innesteling op zo'n moment Ow ow .. en ik heb gisteren een maansteen gehad van mn schoonmoeder! We waren aan het winkelen en kwamen een maansteen tegen. Ze vroeg of die dan met mn sterrenbeeld te maken had (in een ander winkeltje ook gekeken en daar alleen sterrenbeeld stenen gevonden, dus vandaar dat ze dat dacht ) Heb het haar maar laten denken Moet hem nog reinigen, ga ik straks doen. Geloof er niet in, maar wil toch alles aangrijpen ENnnnnnnn ... Gisteravond op de verjaardag van mn man (nou ja, we vierden t dan gisteren) heeft mn nichtje van 17 maandjes mijn naam 2x gezegd! Ze zegt nog niet eens pappa, maar mijn naam zegt ze dus al Ik was echt super trots Zo zie je maar wie ze het liefst heeft Tante Dreamer is ze echt gek op Zo dat was even een flink ego verhaal, maar heb 2 dagen amper wat kunnen schrijven so forgive me Nog maar even en ik mag in het roze! Nog 2 maandjes en dan gaan we onze tweeling zien *praat zichzelf even wat moed in* Hoe gaat het hier verder? Ik moet de nod lijst nog aanpassen, maar moet zover teruglezen dat het te lastig gaat worden. Sterretje was al aangepast dacht ik? Hoeveelste ronde was het nu? 4e ronde toch? Matta wacht ik mee tot ze weer online is en zegt of ze nu wel of geen pauze hebben. En Dees weet ik niet meer uit mn hoofd. Zag dat Celina ook nog erop wilde, zal even kijken of dat al gedaan was.
NOD lijst Juli 20: Romytamara, ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER 22: Meisje87, 2e ronde ZWANGER 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde 31: Dreamer83, 4e ronde 31: Sammie88, 3e ronde September 1: Celinaaa, 1e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 10: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde
@Selinaaa je hebt volges mij ook best goeie druppeltjes van vsm voor doordkomende tandjes, dat moet je dan om de zo veel tijd paar druppeltjes geven, schijnt goed te helpen, krijg dat hier vaak mee van de ouders voor op het kinderdagverblijf. wie weet heb je dr wat aan en verder ja die paar maandjes maakt dan ook niet uit, maar wat ik me wel afvraag, ik ben nog maar pas begonnen met foliumzuur naja iets van davitamon voor vrouwe die zwanger willen worden of het zijn zit van alles in. maar daar staat op dat je het liefst dat 4 weken van te voren moest slikken, dat was natuurlijk ook eerst wel de planning, is het verstandig om het dan toch nog even een maandje veilig te doen daarom of? wat denken jullie?
@Celina: graag gedaan. En je kan bij de c1000 speciaal spul halen en anders bij de drogist. Is niet zo heel duur (nog geen 10 euro iig) en je doet er zn hele tandjesdoorkomperiode mee. @Sannehai: is wel het verstandigste ja. Foliumzuur voorkomt een open ruggetje en hazenlip (of verminderd de kans erop enorm iig) Wij hebben wel echt een maand gewacht zodat de foliumzuur goed zou werken. Je slaat jezelf voor de kop wanneer je dat niet doet en je kind een open ruggentje zou hebben.