Nou ik moet zeggen dat m`n mond echt heel raar is. Hij staat als ik ongi ben ook hoog en dus de afgelopen dagen ook en gisteren was hij ineens laag dus wie weet werkt het bij andersom. Ik denk dat m`n NOD ook wel mag verplaatsen naar de 12e sept. dan ben ik wat ruimer als ik zou gaan testen. Dus als je wilt mag je hem verzetten. Wil m`n banner eigenlijk ook verzetten naar 2 dagen verder en de cyclus 26 aanhouden. Wat denk jij?
Ik zal je nod even aanpassen. En ik denk niet dat je bmm andersom werkt. Ik gok dat je nu dan nog niet je eisprong hebt alsie nu laag zit. Maar wie weet, ik kijk nergens meer raar van op wat zwanger worden betreft Wij weten trouwens nu allebei de namen voor een meisje Dus jongens en meisjesnaam weten we nu zeker Alleen 1 probleem ... mn achternichtje die pas geboren is heet ook zo (andere schrijfwijze, zelfde uitspraak) Dus mochten we zwanger zijn van een meisje moet ik eerst even contact opnemen met mn nicht. Het is de 2e naam, dus die gebruik je niet altijd. Denk dus niet dat ze het erg zal vinden. En weet ook niet of de kids elkaar ooit zouden ontmoeten Maar ben wel blij dat we de namen nu compleet hebben Kon er echt van wakker liggen hoor! (ja dat krijg je als je een piekeraar bent ) Dus nu mag ik een positieve test krijgen en zwanger zijn van een tweeling, meisje en een jongen
NOD lijst Juli 20: Romytamara, ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER 22: Meisje87, 2e ronde ZWANGER 28: Sammie88, 3e ronde 29: Kristel86, 8e ronde 31: Dreamer83, 4e ronde September 1: Celinaaa, 1e ronde 1: Skye, 1e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e Clomid
Sammie en Kristel, hebben jullie nog getest? Zo ja .. vertellllll Nog iemand anders een positieve test gehad?
Wij zijn ook al uit de naam. we hebben namelijk een unisexnaam uitgekozen en dus heb je er maar 1 nodig. Ja spannend. Iemand al posi-test in de handen? : Ik ga weer verder met werken. Ben in de baas z`n tijd op het net foei foei Wendy dat mag niet. Tot later.
Wij hebben voor beide 2 namen. Jongen .. ... Meisje .. ... Zijn de lettergrepen dan he, niet zulke korte namen Ach ja, laten we eerst maar eens zwanger raken en blijven
Jemig ze zijn weer druk bezig met verplaatsen hier.. ik moest weer zoeken! Ik ging gelijk onder naar de pagina en toen kon ik het niet vinden.. pff.. haha ik dacht dat ik gek werd Net bloed geprikt, kreeg ook nog eens ruzie met een man in een busje die me telkens afsneed. Zegt ie tegen me dat ik me hand moet uitsteken, terwijl ik me knipperlicht aandoe als ik afsla.. (ik rijd op een scooter) ik vond dat zo dom! Ik kon die man wel een knal verkopen Ik ben de afgelopen dagen heel misselijk en heb last van me maag, het is dat ik net ongesteld ben geweest maar het is wel heel raar! Temp schiet ook weer heen en weer Ik had gister problemen op me werk, met een collega waar ik nauw mee samenwerk. Hij is zo'n lul. Hij maakt altijd van die denigrerende opmerkingen, net alsof wij allemaal minder zijn dan hem slaat helemaal nergens op. Ik werd zo kwaad daar :x ! Ben het gelijk helemaal zat weer, ik ga echt weg daar. Wij hebben ook allang de namen uitgekozen ze krijgen allebei 2 namen. Dreamer, gewoon die naam nemen hoor.. vooral als jullie elkaar toch bijna nooit zien. Wendy met je baarmoedermond vergt wat tijd om het allemaal te begrijpen bij jezelf, ik snapte er eerst ook niks van maar na 2 cyclussen merkte ik wel redelijk een patroon.. en nu voel ik niet meer, ben regelmatig dus niet nodig ook. Maar voel regelmatig en schrijf je bevindingen op, na een tijdje begrijp je het vast beter! En nu aan het werk jij Natasssie HOI! hoe gaat het met jou en Alysia? Gaat Sterretje nou vrijdag trouwen?
Yups de 29e is de grote dag voor Sterretje Heb je ook op hcg laten prikken Dees? En wat een paasei zeg die vent van dat busje! Snapt ie de verkeersregels niet helemaal ofso Je zou er idd agressief van worden door zulke mensen. Kan je niet naar je baas stappen op je werk? Je collega mag je helemaal niet naar beneden trappen namelijk. Maar ik zou ook niet meer daar willen werken dan. Bevalt het allemaal een beetje in je nieuwe huisje? Ja ik wil die naam sowieso. Ik ga niet veel met mn nicht om, maar wel met haar ouders en mijn ouders met haar ouders en haar (is het nog te volgen ) Maar ik wil haar iig op de hoogte stellen ervan, dat ze het niet pas met het geboortekaartje ziet. Kan me voorstellen dat het dan niet leuk is als je er dan pas achterkomt. Heb net de betekenissen opgezocht van de namen. Nu ben ik helemaal in de wolken ermee Ow ja, ga meteen testen bestellen nu
Nee joh HCG is niet nodig, de kans dat ik nu zwanger ben is niet groot. Ongi was licht, lichter dan ooit, maar het was er zeker weten eentje. Ik heb het al aan mijn baas gemeld, en maandag hadden ze een gesprek, maar gister deed ie juist weer zo na een tijdje het niet gedaan te hebben.. maar mijn baas is best wel makkelijk, hij zegt altijd joh trek het je niet aan. Maar als ik tegen 1 ding niet kan is het als iemand doet alsof ik minder ben. Huis bevalt wel, alles komt steeds meer op zijn plek! Leuk is het hè, als je een naam hebt uitgezocht, en dat ze dan ook nog eens een mooie betekenis hebben.. Lynn spannend, heb jij eigenlijk geen kwaaltjes?
ik moet om kwart voor 4 maar ik moet wel daarna weer werken..maar ik kom vertellen hoe het was... kwaaltjes...jah voel me soms niet lekker...heb pijn aan mijn boobs...en mijn buik begint te groeien...verder niet overgeven of zo..en ook een beetje moeier dan normaal... dees...ik heb ook prut werk...dus ik schud je de hand
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Ik ga vrijdag pas weer testen...als de ongi er nog niet is. Ik heb nog steeds hele felle steken in mijn rechterkant van mijn buik. Maar totaal nog geen ongi pijn. En mijn temp was onwijs hoog vandaag! Kijk maar eens naar mijn kaartje....
Sammie, mooi kaartje hoor! Ik blijf hier duimen voor je! Lynn succes vandaag ik hoop op een mooie echo Ik ga weer verder, ben enorm moe.
We zitten alweer op pagina 531, ik neem aan dat er zo een nieuw topic wordt geopend voor ons en dat deze wordt gesloten. Kan de mod dan svp de NOD lijst in het eerste bericht plakken? Van pagina 530. (en nu ben ik echt weg hihi)
Ik ging er 31 pagina's geleden al vanuit dat ie gesloten zou worden, dus de nod lijst staat netjes in mn laptop Sammie, mooi kaartje Hoop dat je na nod wel positief test Ik heb zw testen besteld. Hoop dat ze snel reageert, moet zo weg. Anders heb ik ze dadelijk pas na het weekend Dan heb ik er niks aan.
Zoo jempie ... heel wat zwangeren erbij .. GEFELI meiden! Wij gaan zo kijken naar een andere woning hihi .. Vriendlief en zijn goede ideeen om vlak voor de bevalling te gaan verhuizen... Maar goed.. heb er wel enorm veel zin in
wat een net kaartje sammie, duimen! Ik mag weer in het zwart.. Ben vandaag begonnen met vloeien.. Is mijn cyclus nu 28 dagen? Want ik heb vanaf mn nod 3 positieve testen gehad.. Of moet ik de overige dagen erbij tellen?
Meisje, Jammer dat je een vmk hebt gehad.... Heel veel sterkte! * Dikke Knuffel voor jou !* Gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie tot nu.
mijn vorige ronde was 28 dagen, Maar mijn volgende nog is 24 september (uitgaande van 28 dagen) of 28 september (uitgaande van 28 dagen plus de tijd die zat tussen mn posi test en t vloeien..) Gadverdamme Kreeg weer een beetje hoop..