@kristel fijne huwelijksreis @dreamer hopelijk heb je snel een afspraak. een vrouwenlichaam is soms moeilijk te begrijpen he. xxx
@ Mac Ik stond in de keuken naar die test te kijken en mijn vriend lag nog op bed. Dus na 1 minuutje kijken roep ik al naar hem dat het toch niks is, en ik loop weg. Mijn vriend komt zijn bed uit en gaat kijken en zegt dat ie een streepje ziet. Ik nog steeds niet. Maar toen we eenmaal de wachttijd hadden gewacht, stond er idd een streep, die zelfs ik zag haha. Mijn vriend is natuurlijk ook helemaal blij
Dreamer, ik heb ook altijd een lichte ongi.. maar als ik het goed begrijp, heb jij meer spotting? Ik heb altijd aan 1 tampon per dag genoeg, maar ja zo'n ding moet je ook max om de vier uur verwisselen dus dan zit er bij mij ook maar een beetje.. en de pijn, soms niet te harden heb jij dat ook zo?
Tampons is 6-8 uur verwisselen (maandverband 4 uur) Ik heb maar 1 dag ongi. Daarna is het enkel nog spotting 1 of 2 dagen. Maar nu was die ene dag echt mega weinig, nog minder dan de afgelopen keren. Je zou het bijna geen ongi noemen. En de pijn ... in een tekenfilm zou je er zo'n schoolbord geluid bij horen volgens mij. Zo kurkdroog dat het echt is alsof je een watje langs je droge tanden haalt (krijg er helemaal kippenvel van als ik eraan denk) Normaal gebruik ik met de spotting geen tampons daarom, maar had gisteren dus een dag ongi verwacht Volgende keer dus maar helemaal geen tampons
6 uur ja, pff merk weer gelijk hoe nauw ik het neem met verwisselen (ehh ik vergeet het nogal eens..) Ik vind dat schoolbord geluid niet eng, ik maakte dat geluid vroeger graag op school vond dat leuk.. ik spoorde niet Maar goed dat je dan naar de HA gaat hiervoor. Ik zou gelijk denken dat je baarmoederslijmvlies niet wordt afgestoten ofzo.. zulke dingen zijn natuurlijk wel heel belangrijk in een cyclus.. Liep net weer leeg hier, alles was weer nat van het slijm daaronder hebben jullie dat ook altijd tijdens je vruchtbare dagen?
@desiree zo jij verliest dan wel erg veel slijm, ik verlies in die dagen ook wel slijm, soms is mn slipje wel een beetje nat, maar niet dan mn broek ook nat is. geen idee hoe dit kan.
Ik kan echt niet tegen dat geluid Doe altijd hard mn best dat niet te laten blijken, want dan gaan mensen het vaker doen (jij bent er vast ook zo 1 ) Heb net de dokter gebeld. Kreeg een vriendin van mn moeder aan de lijn (dat heb je als de dokters goeie bekende van je zijn..) Heb dus maar alleen een afspraak voor mezelf gemaakt en niet gezegd dat het voor mij en mn man is. Als iemand dat zegt weet je al hoelaat het is natuurlijk en ik weet niet of zij ook zwijgplicht heeft. Zal me niks verbazen dat mn moeder binnen 2 dagen vraagt van waarvoor moet je naar de dokter dan? Vrijdag om half 10 moeten we daar zijn. Heb om de vrouwelijke dokter gevraagd, dus hoop dat ik die ook krijg dan (heb wel is ineens de ander gekregen) Ik verlies trouwens niks geen slijm in mn vruchtbare dagen. De eerste 2 rondes wel eggwhite, maar de laatste 2 niks. En ik denk dus idd dat ik geen bm slijm afstoot. Had er vorige maand al een topic over geopend en toen zei iedereen dat het geen kwaad kon. Maar elke ronde is het weer minder Dus maak me wel zorgen erom. En beter een keer teveel vragen dan te weinig toch. Op naar vrijdag voor ons dus!
iedereen heeft zwijgplicht als je daar werkt, dus ook zij, ze mag niks tegen niemand zeggen en dus ook niet tegen je moeder. vrijdag is al snel. spannend xxx
ik wil proberen om deze ronde niet te testen, pas als ik overtijd ben. wie lukt dit nog meer? ik wil gewoon ongi afwachten en als ik overtijd ben pas testen. mmm... nog 7 dagen, ben benieuwd of het gaat lukken.
Zij is de vrouw van de dokter en werkt er officieel niet volgens mij (alleen inval als de receptioniste er niet is) Maar ik vertrouw ze allemaal voor geen meter daar. Is al te vaak wat doorgezegt. Hoop maar dat ze nu hun mond houden en zal dat vrijdag ook echt nog benadrukken. Mij lukt het niet om mn nod af te wachten Geduld is iets wat ik niet ken Knap als het je lukt!
Ik wacht altijd, maar ben nooit overtijd, vroeger kon ik niet wachten maar tegenwoordig weet ik dat het geen nut heeft.. De testen liggen al maanden onaangebroken in de kast dus. Met me temp weet ik al genoeg. En Dreamer, ze heeft zwijgplicht, als ze haar mond niet houdt mag je haar daarop aanspreken en zelfs voor de rechter slepen 8) . Nee als iemand dat geluid eng vindt maak ik het niet, maar ik vind het zelf zo geinig klinken, eng en onheilspellend. En dat door mijn nagels, hihi. Daarom moet je ook gewoon naar de ha gaan, je maakt je zorgen, en dat is ook logisch vind ik, voor hetzelfde geld is het echt iets waar wat aan gedaan moet worden. Slijm heb ik ook niet altijd gehad. Pas de laatste tijd steeds meer. Maar ook nooit dat vruchtbare eggwhite, alleen watery. Maar dat schijnt al genoeg te zijn. Ik was altijd zo onzeker als ik geen slijm had.. ben er toch wel blij mee nu.. en ja ik verlies best wel veel. Het gaat wel eens door mijn broek heen, op de stoel! Vies is dat joh. Ben vast niet normaal
Kan je geen inlegkruisje indoen rond je ei dan? Niet zo sexy misschien, maar een natte plek al helemaal niet lijkt me. Ben benieuwd wat ze er vrijdag van zeggen! Hoop iig dat ze ons verder willen helpen.
Gatver, inlegkruisjes.. die dingen zijn altijd te breed enzo. Heb er ook over nagedacht. Het is pas sinds de vorige ronde dat het zo erg is, ik dacht dat het deze keer niet zo zou zijn.. wel dus.. wellicht volgende keer dan inlegkruisjes, walgelijke dingen zeg
inlegkruisjes heb je in verschillende soorten en maten. ik vind ze altijd zo stinken en niet lekker zitten, gerbuik ze dus ook nooit. maar goed soms moet je wat. of een tampon in doen?
Ik hoop ook dat ze iets kunnen doen, en denk erom niet met een makkelijk antwoord je laten afschepen.. ze moeten er wat mee doen.. lijkt me namelijk ook niet goed, zo'n menstruatie. Dan vraag je je af of het daarbinnen allemaal wel goed gaat!
Ik heb van die stringinlegkruisjes, die draag ik 's nachts, omdat ik 's nachts niet vloei.. maar als ik opsta wel. Die gaan nog wel, maar heb vele merken geprobeerd, en ik vind ze allemaal te breed. Maar ik ben dan ook best wel dun, volgens mij zijn die dingen gemaakt voor wat vollere vrouen. En maandverband stinkt idd erg. Ranzig gewoon.
Ja vraag me echt af of het allemaal wel goed zit daarzo. Van mij mogen ze me helemaal nakijken. Heb ik ook meteen wat zekerheid Je hebt ook string inlegkruisjes he. Ik vind ze ook vreselijk hoor, gebruik ze ook nooit. Maar heb dan ook geen slijm waarvoor ik het nodig zou kunnen hebben. Denk dat een tampon niet helpt, sperma loopt er ook zo langs (hier iig ) Is het al vrijdag?