Ik kan ook niet wachten tot 10 september, heb al liggen dromen, dat ie wat zag in me baarmoeder was er weer teveel mee bezig! Heeft er iemand trouwens nog zwangerschapstesten nodig.. ik heb er extreem veel en doe er niks mee. Die van matcare, de gewone midstream, heb er een stuk of 20... beetje doelloos, toen eens gekocht in de aanbieding. Tsja, doe er verder niks mee Hihi ik zei net ik heb voor 's nachts die stringinlegkruisjes.. Tampon helpt niet nee. Dat absorbeert niet, als ik die tampon eruit haal dan blijft het er op liggen.
Haai all, Hier was ik weer even.. @skye gefeliciteeerd! super zeg en dat in de eerste ronde.. Hier gaat het allemala wat minder.. Ben donderdag naar de SEH gebracht door mijn collega, had zo'n last van mijn darmen.. kon niet staan zitten lopen. Ze konden niets vinden, vanwege te weinig witte bloedlicaampjes.. was ik had is dus onvindbaar.. Wel medicijnen gekregen voor de beginnende '' ontsteking.' Zaterdag ben ik naar mijn zus gegaan samen met me lover en mijn ouders.. heerlijk op het strand gelegen..was een hele verassing voor haar, want e had ons niet verwacht .. Zondagochtend was het meteen mis.. wist niet meer hoe ik moest gaan zitten.. plus dat ik ook nog eens het boek van Joran vd sloot aan het lezen was.. wat een misselijke vent zeg.. Maar wel een aanrader om te lezen, als je wil weten wat er allemaal door zijn 'kop'ging toen het allemaal gebeurde.. geloof er echt geen bal van! Lover werd gebeld of hij kon werken, dus wij zijn om 10 uur vertrokken, overgegeven in de auto.. kwamen 12uur thuis thuis nog vaak overgegeven ben maar op bed gaan liggen... en nu heb ik voor het laatst s ochtends overgeven en is mijn beschuitje er gelukkig niet uitgekomen ..pfieeuww.. hoe gaat het verder met iederreen? Om eerlijkte moeten zijn gebruik ik geen tampon, vind dat echt vreselijk..alleen het idee dat het touwtje kan afbreken.. vreselijk.. Het liefst heb ik mijn maandverband lekker lang en met vleugels.. ik heb altijd always freshwelle ofzoiets, dan zitten er van die lekkere geurdoekjes bij... HAHa stom eigenlijk.. wil het wel gaan proberen.. Alleen ik heb echt een idioote menstruatie.. het duurt maar 2 dagen en daarna is het alleen maar klonterig en niets in de urine.. waardeloos gewoon.. of niet natuurlijk.. idd geval.. de pijn is wel erger dan met de pil..ongeloofelijk zeg, wat was ik vergeten hoe zeer het kan doen.
Bedoel je een beeb? Of iets verkeerds? Denk een beeb toch? Zou wel gaaf zijn! Al denk ik niet dat je onder de 4 weken iets kan zien (of denk ik dat verkeerd?) Met zoveel testen zou ik al een week vantevoren beginnen met testen volgens mij Je kan toch beter wachten tot je zwanger bent en je ze zeker weten niet meer gaat gebruiken? En anders, gooi ze maar uit je raam als je langsrijd Oma is gek op te vroeg en nutteloos testen
Balen dat je zoveel last hebt van je ongi Matta, heb je geen pms dan? (klinkt wel zo met die klachten) Of ben je gewoon ziek? En gaan jullie nu wel of niet voor een kindje, want dat is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.
even een ander vraagje om iedereen zo een beetje te leren kennen.. is ook leuk voor de nieuwelingen om ons een beetje te leren kennen.. Ik bedoel je deelt al zoveel met elkaar.. - Wat voor banen hebben jullie lovers allemaal? - Wie is er allemaal getrouwd? - Wie woont er samen? - Wie is er nog bij de allereerste? - hoelang zijn jullie allemaal bij jullie lovers? - Wat is de datum dat jullie verkering kregen met jullie lovers?/ - Hoe/waar hebben jullie verkering gekregen? - Waar heb je je lover ontmoet?
Ik heb ook nog tientallen andere merken testen.. etos, sensitest, kruidvat, predictor, clearblue digi + clearblue gewoon etc. Ja, ik bedoel iets zien van een beeb, alleen dan kan je nog geen beeb zien volgens mij, dat is vaak pas vanaf 5 weken, maar ik dacht dan straks kan je aan iets in de baarmoeder zien dat het een zwangerschap kan zijn. Was ook meer een dagdroompie zo nu en dan. Zou wel leuk zijn, de maansteen zou dan gelijk gewerkt hebben! Ik dacht zaterdag nog, toen we langs jouw woonplaats reden, ik heb nog een hoop testen voor dreamer. Maar er stond file bij jouw afrit/oprit. :x Matta wat gek van je darmen.. heb je vaker problemen met je darmen?
@Dreamer We gaan nog niet voor een baby.. Was bijna wel zo.. ik was 9 dagen overtijd.. zwaar overtuigd dat ik zwanger was.. maar helaas.. Volgend jaar (klinkt nog zo vreselijk verweg) als mijn lover een vast contract heeft en we een huis gaan kopen.. gaan we ook beginnen met onze baby wens!
ik bijt de spits af met mijn vragenlijstje: - Wat voor banen hebben jullie lovers allemaal? mijn lover werkt bij een bedrijf dat andere bedrijven helpt met het onderhouden van olie platformen, hij is service monteur op olie platformen. - Wie is er allemaal getrouwd? wij zijn niet getrouwd. - Wie woont er samen? wij wonen nu iets meer dan een jaar samen. - Wie is er nog bij de allereerste? hij is mijn aller eerste echte grote liefde, met wie ik alles gedaan heb. - hoelang zijn jullie allemaal bij jullie lovers? ik ben nu 4 jaar en 3 maanden en wat dagen bij mijn lover. - Wat is de datum dat jullie verkering kregen met jullie lovers?/ 21 mei 2004 - Hoe/waar hebben jullie verkering gekregen? We krgen verkering toen hij mij naar huis bracht en bij mij zou slapen.. Hij vroeg mij verkering op de parkeerplaats van een bezinepomp. - Waar heb je je lover ontmoet? Op een honk&softbal toernooi in Drachten.
Ja t is hier altijd druk en niemand kent mn woonplaats Zou wel gaaf zijn als de gyn al wat kan zien zeg Weet je zeker dat ie een echo gaat doen dan? Je zit dan op cd 24 ofso? Ik ga duimen Ik ga niet alle vragen beantwoorden ivm niet herkent willen worden Maar oma is getrouwd, al 5 jaar met opa samen en we wonen ook al 5 jaar samen. Opa is zeker niet oma's eerste echte lover, oma wel opa's eerste echte lover (in de zin van lange relatie) En we hebben elkaar via internet ontmoet. Das wel hip voor opa's en oma's he
haha die opa en oma toch! Dat is idd heeel erg hip! Wel heerlijk zeg dat je zo anoniem kan kletsen over iets wat je allemaal het liefst wil! Dat je hier met vragen kan komen, die miss andere ook allemaal hebben meegemaakt. Want mocht je dat bij kennisen/vrienden doen, die krijgen meteen argwaan!
Klachten rond je menstruatie. Zoek anders maar op google of je jezelf erin herkent. Een vriendin van me heeft daar last van en kan er echt ziek van zijn.
zoiets ja, 5 dagen voor me NOD, cd 23 denk ik.. PMS klachten heb ik ook altijd. Pijnlijke borsten, die dingen zijn dan enorm groot en zwaar, emotioneel, veel pijntjes in me buik.. en misselijk.. zijn 'gewoon' de hormonen die door me lijf gieren! Progesteron is dat :x lijken net zwangerschapsklachten.. Ben allesbehalve nieuw hier, maar wie wat van me wil weten.. Ben in april getrouwd met me man, we kregen iets op vrijdag 13 oktober 2006 en gingen na 3 maanden samenwonen (januari 2007 eerste huisje gekregen). In april 2007 besloten we om te gaan trouwen en daarna met de pil te stoppen, maar ik wilde al eerder.. dus in september de pil laten staan. Ik dacht niet zwanger te worden, we deden het gelijk al onveilig, maar was ineens zwanger.. en was het ook ineens weer kwijt. Toen weer in december er echt voor gegaan. Maar zwanger worden, ho maar.. Wij hebben elkaar via een forum ontmoet, maar toen had ik nog met een andere jongen (was me toch een lul), we zagen elkaar toen een keertje op een zogenaamde meet in 2003. In september 2006 raakten we weer aan de praat.. 2 jaar terug pas..
Hoi allemaal, Ik ben weer thuis van m`n werk en ga zo even eten en douche en dan naar de lijnclub EGA nederland. Ik heb de vragenlijst ingevult. Wel leuk om het zo van iedereen terug te zien. Groetjes - Wat voor banen hebben jullie lovers allemaal? Mijn mannetje in voorman bij een snackfabriek, ik ben bij diezelfde snackfabriek laboratorium medewerkster - Wie is er allemaal getrouwd? Ik ben getrouwd sinds 18-6-2007 - Wie woont er samen? Woon samen sinds 1999 - Wie is er nog bij de allereerste? Dit is mijn 2e echte relatie, wel meer losse flodders gehad - hoelang zijn jullie allemaal bij jullie lovers? Ik dus vanaf 1999 - Wat is de datum dat jullie verkering kregen met jullie lovers? Pppfff de datum weet ik niet meer maar weet wel dat het in het begin van 1999 is ontstaan - Hoe/waar hebben jullie verkering gekregen? Op het werk, waar wij nu nog alle2 werken maar alle2 op een andere afdeling en toen der tijd werkte samen op 1 afdeling - Waar heb je je lover ontmoet? Op het werk, waar wij nu nog alle2 werken maar alle2 op een andere afdeling en toen der tijd werkte samen op 1 afdeling
O mijn man is testengineer trouwens.. hij test systemen voor bedrijven, voor die ermee gaan werken. Ik werk in de verzekeringen, bij een hele grote verzekeraar/bank.. het enige voordeel zijn de kortingen, want verder heb ik alleen maar problemen met me werkgever.. (lees: de personeelszaken)