Ik verschil nog geen half jaar met mn man Hij is wel ouder en nu 26, dus ik vind m oud Ik zat in '99 in 4+5 havo trouwens. Dees vast ergens in de 1e ofso Nu voel ik me weer oud
Ja ik denk in de 1e.. Ik vergeet de leeftijd van mijn man altijd.. ff rekenen, hij komt uit 84, dus hij is 24, OUD he! En soms vind ik mezelf al oud worden! Straks al 22.. brr.. Wendy is jouw man 46 dan?
ik en me lover schelen 2 jaar.. hij word in jan 25 en ik in apr 23.. mm toen die tijd van 1999 zaten dees en ik op de basisschool.. JULLIE ZIJN ECHT OUD....hahaha.. Je bent zo oud als je jezelf voelt! Vriendinnetje van mij, haar moeder zei altijd: leeftijd is maar een getal... En wij hadden dan zoiets van aha.. maar nu begrijp ik wat ze daarmee bedoelt
Ja, m`n mannetje is 46 jaartjes jong. Als je me dit vroeger had gezegd dat ik een oudere man zou hebben zou ik je uitlachen. Maar hij is zo lief en hij doet helemaal niet oud aan zeg maar. Hij zou van mijn leeftijd kunnen zijn. Hij is net zo gek en prettig gestoortd als ik. Anders zou het niet klikken denk ik.
haha grapje.. kan niet zo goed reken . toen zaten wij idd in de eerste en ik miss in de tweede..! als je jezelf er maar lekker bijvoelt! oud klasgenootje van mij haar vriend was 38 en zij 18, ze had tegen haar ouders gezegd dat hij 28 was en dat vonden ze al heel erg.. Nou wacht maar tot ze hen gaat vertellen dat hij nog 10 jaar ouder is!
Ach, zoveel zegt leeftijd niet.. Maar, misschien stomme vraag, zijn zijn zaadjes wel nog goed dan? Ik heb daar helemaal geen verstand van! Zat ik in 1999 op de basisschool? Jeuzus.. ff tellen.. 9 jaar terug.. 21-9=12, wacht, ging net naar de middelbare school denk ik! hihi stom om daar over na te denken
mannen kunnen nog wel op hun 80e of 90e kindertjes verwekken. Dat geluk heb ik dan weer. Maar wij gaan maar tot de leeftijd van 50. Dat is max. voor ons. Anders heeft hij straks een kleintje en vragen ze "ben je met je opa mee?"
@dreamer ik denk dat ik idd pms heb. want het hoofdpijn, opgezette buik, zere tepels, rugppijn, komt me heel erg bekend voor.. moet denk ik alleen ook nog buikpijn bij en overgeven..
Hoop dat ze dat nu niet al gaan vragen dan Wendy. Mijn vader was 49 toen ie opa werd, mn moeder 46 toen ze oma werd. En Dees .. 24 is oud? Pas derop he
Ja het kan wel, maar het is geen garantie toch.. heb wel eens gelezen dat het zaad toch vaak van mindere kwaliteit is. Nou ik denk dat ik donderdag pas weer ga werken.. ben zo gaar als de pleures.. :c:
@Matta: daar zijn volgens mij wel medicijnen voor te krijgen. Zou er even voor naar de dokter gaan als ik jou was. Zeker nu je nog niet voor een kindje gaat is verlichting welkom lijkt me!
Dees, was je al aan het zoeken naar ander werk eigenlijk? Want denk dat de situatie op je werk het ook niet aantrekkelijk maakt om weer snel te beginnen of wel?
Whaha ja oude mensen ja die uit 1983 en 1984 komen 8) hiihih Mijn ouders moeten nog opa en oma worden.. die van hem ook. Me zussen willen nog lang geen kinderen (en zijn al oud 23 en 27) en zijn broer is een bijzonder figuur, echt een loner, die zal nooit kids verwekken. De eeuwige maagd denk ik.
haha.. valt mee.. ik heb een vriendinnetje haar ouders , konden heel moeilijk kinderen krijgen.. omdat haar vader een spierziekte heeft en daar nu ondertussen in dec ook is aan overleden.. Ik geloof dat zij 50 en 53 waren en toen was zij een jaar of 10. Het was dat ze heel erg op hun leek, anders hadden ze dat ook wel tegen haar gezegd!
Ik ben trouwens op zoek ja.. bij een andere vestiging hadden ze niks voor me. Ik wil heel graag weg daar. Dan maar geen korting meer op de hypotheek. Scheelde wel een paar honderd euro per maand, maar ja, ik word gek daar. En dat reizen is ook niks.
Hahaha die Dees is vervelend Moet je een schone luier om? Hier heeft mn zusje al een kindje (erg jong nog ze was 20, echt zooo jong ) Mn broertje zal ook niet lang meer duren (ook al zo'n broekie, 22) 8)
Zo een paar 100 euro is wel veel! Ik heb geen hypotheek. Koophuizen hier zijn niet te betalen (gaan vanaf 3 ton .. dat heb ik niet!)