Dat over luiers en mijn leeftijd heb ik vaker gehoord.. dat ik net uit de luiers kwam.. en ja, ik ben al zindelijk. Goed he. Ben jij de oudste van de kids? Ik ben de jongste.. Het scheelt met rentebasis 1%, normaal was 5,3 en personeelshypotheek is 4,3%. En al die provisietroep hoeven we niet te betalen. Scheelt meer dan je denkt.. En al me verzekeringen, 40% korting. Btw, in een duur dorp woon jij!
ik wil niet weten wat de huizen waar wij in wonen gaan kosten, als ze tekoop worden gezet.. Wij betalen nu al meer dan 450 euro huur.. eigenlijk veel te duur. maar het is zo heerlijk 4 slaapkamers.... mijn zus word 25 en heeft net een nieuwe vriend..die we zaterda hebben ontmoet.. mijn broertje is 19 en die scharrelt wat af, die heeft elke week een nieuwe .. hij heeft wel 2 lange realties gehad toen hij wat jonger was.. Daar in tegen mijn lover zijn zus is 26 en is 23 nov uitgerekend.. dus ik word een tante!
In mijn vorige huis, betaalden we 700 euro huur.. 2 slaapkamers, 1 grote woonkamer, kutkeukentje, badkamer en plee.. en een balkon dan. Was echt belachelijk, maar ja dat heb je in R'dam. Leuk dat jij tante wordt Matta. Helaas duurt dat voor mij nog wel ff, maar ik ben allang blij dat ik (als het goed is!) als eerst mamma wordt in de familie. Weten jullie hoeveel kids jullie willen in totaal?
Skye gefeliciteerd! Ik ga ook niet alles beantwoorden ivm privacy. Maar wij zijn 3,5 jaar samen, begin 2008 samen gaan wonen, toen uit elkaar, nu weer samen. We zijn overigens elkaars eerste serieuze relatie We hebben elkaar op de werkvloer leren kennen. Ik werk met/op wet inburgering.
Ja het is hier megaduur. En wacht al vanaf mn 18e op een huurwoning en maak over 5 jaar wel kans ... Wij willen max 2 kids. Het is bij mij van 0 naar mx 1 naar max 2 gegaan Maar wil er absoluut geen 3 (of de 2e moet een 2-ling zijn, dan is het anders natuurlijk) Ik ben idd de oudste van 3 en bij 3 valt er altijd 1 buiten de boot. Maar ja, laten we het eerst maar eens bij 1 houden
wij willen ook graag 2.. het liefst eerst een jongetje want dan kan die op zijn kleine zusje passen :d.. haha,, maar dat is natuurlijk altijd maar afwachten. Dan valt dat van ons natuurlijk wel mee.. 466 euro voor wel een kutdouchje.. grote woonkamer, 2 grote slaapkamers, 1 hele kleine en 1 gemiddelde.. grote tuin.. Ja de prijzen daar zijn toch anders dan de prijzen hier.! mijn zus woonde in amsterdam buikslootermeerplein ze betaalde geloof ik 1000 euro! voor hun apartemnt.. niet te geloven zeg! maar ze zeggen dat je dan ook meer verdient..
Vanochtend getest, Negatief .. Maar nog steeds geen ongie, dus er is nog hoop. Ik denk dat mijn voorgevoel klopt en ik dus niet zwanger ben. Maar we zien wel. Ik wil juist graag 3 kids, Ikzelf kom uit een gezin van 5 kids, en daar viel nooit iemand buiten de boot. Gewoon gezellig de achterbank vol. Hoe groot was het gezin waar jullie zelf uit komen? Ik heb 1 oudere zus en een oudere broer, ik ben nummer 3. Ik had ook een broertje maar die is op 2-jarige leeftijd overleden aan hersenvliesontsteking. En ik heb nog een jonger zusje, was vroeger gezellige boel bij ons. xx C.
Hallo allemaal. Skye gefeliciteerd! Sammie: volgens mij ziet je kaartje er goed uit hoor! All: - Wat voor banen hebben jullie lovers allemaal? Ik werk bij een vliegtuigmaatschappij op de administratie, mijn man is ondernemer, de branch zet ik hier liever niet neer. - Wie is er allemaal getrouwd? Ben niet getrouwd - Wie woont er samen? Ik woon samen sinds dec 2007 - Wie is er nog bij de allereerste? Ik niet - hoelang zijn jullie allemaal bij jullie lovers? Lang genoeg om voor kindjes te gaan - Wat is de datum dat jullie verkering kregen met jullie lovers? Geen antwoord - Hoe/waar hebben jullie verkering gekregen? Geen antwoord - Waar heb je je lover ontmoet? Via internet Zo dat was even mijn lijstje.. Heb niet alles ingevuld ivm privacy. Hier gaat alles goed.. Mis mijn schat zo enorm he... Maar ja, gelukkig vandaag lekker gewerkt en van me af gekletst
Ik zou er ook wel 3 willen.. ik viel zelf ook uit de boot, maar kwam meer doordat mijn karakter en interesses heel anders waren. Al had ik maar 1 van de twee als zus, was het nog steeds vette ruzie geweest. Ik vind 2 eigenlijk te weinig, daarom. Maar eerst maar 1tje en dan kijken we wel, kan nu zoveel zeggen maar voor hetzelfde geld wil ik straks niet meer
hoi hoi hier ook maar even het vragenlijstje ik ben tandartsass. en mijn vriend heeft een eigen bedrijf. we zijn niet getrouwd en we wonen nu 3 jaar samen en hebben 7 jaar een relatie we hebben elkaar via internet leren kennen en op het strand verkering gekregen. @dreamer jeetje dreamer wat zijn de huizen bij jou duur. wij zijn net verhuisd naar een andere woning en betalen ook wel veel hypotheek 950 euri per maand. maar ik moet zeggen het is wel een heel mooi huis geworden. met 4 slaapkamers en een super badkamer en woonkeuken. ga hier nooit meer weg. wij willen 2 kinderen maar misschien worden het er later wel 3. maar eerst zwanger van de eerste zien te worden
- Wat voor banen hebben jullie lovers allemaal? * Mijn vriend werk bij productie metaal verenfabriek. * Ik ga vanaf oktober beginnen met werken na lang revalideren van operatie. - Wie is er allemaal getrouwd? * Wij nog niet, wel verloofd (sinds 2005 al) - Wie woont er samen? * Wij wonen sinds december 2004 samen. - Wie is er nog bij de allereerste? * Voor mijn vriend ben ik de eerste lange relatie. * Heb niet echt lange relaties gehad dus mijn vriend is de eerst. - hoelang zijn jullie allemaal bij jullie lovers? * Bijna 4 jaar - Wat is de datum dat jullie verkering kregen met jullie lovers? * 5 November 2004 - Hoe/waar hebben jullie verkering gekregen? * Mijn vriend was de broer op de jongen waar ik eerst verliefd op was (inmiddels mijn zwager). Hij kwam naar mij toe een keer en klikte meteen en hij is toen gelijk blijven slapen. - Waar heb je je lover ontmoet? * Walibi World zag ik hem voor het eerst.
FF voor de meiden die nog niet getrouwd zijn? Willen jullie nog trouwen? Of gaan jullie al trouwen? En wanneer
Wat voor banen hebben jullie lovers allemaal? werkt in de bouw - Wie is er allemaal getrouwd? sinds juli 2007 - Wie woont er samen? sinds juli 2007 - Wie is er nog bij de allereerste? uhm wij - hoelang zijn jullie allemaal bij jullie lovers? 7 jaar - Wat is de datum dat jullie verkering kregen met jullie lovers? 08-08-2001 - Hoe/waar hebben jullie verkering gekregen? in het dorp en wij willen het liefst 5 kindjes
Wij willen wel trouwen, maar waarschijnlijk pas als er kindjes zijn. En knarboor, wij willen ook veel kindjes hoor.
Toch ook 5 of 6.. Als we ze tenminste kunnen krijgen he.. Misschien 5 van mezelf en 1 adopteren... Is ook echt een droom van mij.. Een onschuldig kindje zonder toekomst de juiste toekomst bieden in ons gezin.
`wij willen wel trouwen wanneer weten we nog niet. afgelopen donderdag is mijn schoonzusje getrouwd en die hield het best klein, en ik wil het dan toch wel groot doen dus we moeten eerst maar wat gaan sparen.