hihihi moeders hea?!? Altijd maar zorgen maken. hihihi Ik probeer mijn vriend ook duidelijk te maken dat het waarschijnlijk even slikken is voor haar, maar dat ze snel genoeg de schrik te boven zal zijn. Mijn vriend is 23. Liefs
Zolang jullie er samen klaar voor zijn.. Dat is het allerbelangrijkste.. Ga je nog iets leuks doen vandaag? Ik verveel me nu al.. Haha.. en ik wil de hele dag lekker in de bank hangen..
Nou ben weer terug van de huisarts, heb candida infectie maar waardoor is onduidelijk dus heb zalf gekregen en tabletten. Maar dat is absoluut niet een reden waarom ongi uitblijft. Als ik maandag nog niet ongi ben moet ik weer testen is hij negatief dan bloedtest en of die dan negatief of positief is word ik alsnog doorgestuurd naar Gynaecoloog. En mag pas weer over 3 dagen weer klussen als de zalf en pillen zijn ingewerkt (Het is trouwens maar een kuur van 3 dagen.)
hahaha Ik zit op m'n werk! Ik ben secretaresse, dus heb de hele dag m'n computer en daarbij het internet aan staan. Dit forum is toch wel zo enorm verslavend! hihihi Erg slecht voor de voortgang van mijn werk. whahahaa En jij? wat doe jij zoal in t dagelijks leven? Liefs
Hoi Samm fijn dat je een kuur meegekregen hebt. Nu hopen dat het snel aanslaat.. Mag je zoiezo nu naar de gyn toe of begrijp ik het verkeerd ?
Ik werk voor een telecomprovider voor afdeling incasso en dealeracceptatie.. En ja dit forum is soms te verslavend.. Ik ben een hele lange tijd weggeweest omdat ik teveel bezig ging zijn met het zwanger worden.. Soms had ik zelfs tranen over vervelende situaties van sommige dames. Nu gaat het allemaal weer goed.. En ook ik hoop dat ik natuurlijk snel zwanger zal worden net als de rest hier..
Ik zit al 2 1/2 jaar thuis ga vanaf oktober weer werken. Ben al die tijd bezig geweest met revalideren van mijn schouder operaties aan beide schouders omdat ze steeds uit de kom gingen. En nog heb ik veel last van mijn armen, vaak erg veel verkrampingen in beide armen en handen als gevolg van de operatie.
Ow meis sorry dat heb ik dus helemaal niet meegekregen.. Ik lees zoveel hier... Kijk je er niet tegenop om na zon lange tijd weer te gaan werken.. Is wel een vervelende situatie.. Klote eigenlijk gewoon! Heb jij trouwens gisteren hoe word je moeder in amsterdam zuid gegeken.. Dat is echt zoo grappig..
Daar kan ik helemaal voorstellen. Ik werd vorige week ook echt helemaal gek van mezelf, van m'n eigen gedachten en als je dan verhalen leest van andere... :S kan soms best heftig zijn. Ja, was t leuk? t programma van Bridget? Ik heb t helemaal gemist... 2bad. Mijn vriend en ik hadden eigenlijk willen kijken. Liefs
Debby uitzending gemist ! De beste oplossing ooit.. Ik heb me echt helemaal kromgelachen... Ik kijk nu million dollar wedding is ook leuk.. Alleen wel vreemde mensen.. IK zit geloof ik op een roze wolk... Nog steeds haha...
Ik ga vanavond thuis wel ff kijken! Weet jij toevallig of dat blonde vrouwtje uit IJsselstein komt? Mijn vriend dacht haar te herkennen... hihihi Ook op uitzendinggemist.nl kijken of niet? hihihi Debby
ok ok... ik kijk vanavond ff! Want om nou een hele uitzending op m'n werk te bekijken vind ik ook een beetje overdreven. hihihi... Liefs
Hee kletsers.. daar ben ik ook weer.. werd door de post uit mijn bed geschopt :x en toen was er nog een stoute poes hier in de woonkamer.. nu zit ik hier weer. Het klussen zit er weer op, en nog 9 nachtjes tot de gyn hihi. Stom he maar ik hoop dat het snel zover is! Sammie ik heb ook een hele tijd die infectie gehad, maar het stopte toen ik ook met de pil stopte.. enne zwangere vrouwen blijken er gevoeliger voor te zijn (maar hoeft dus niet zo te zijn). Ik blijf duimen! Debby welkom hierzo, jij bent ook al een gezellige kletser zie ik zo Ik wil weer slapen, heb hoofdpijn..
Desireee ik wil ook slapen haha.. Ik word moe van mezelf.. Ik heb ook twee katten die me aardig bezig houden zijn gewoon twee boeven.. En ja de gyn komt voor jou goed in zicht.. Bij mij lijkt het nog eeuwen te duren:S!
Dankje dankje... Een verslavend forum.. kan er niets aan doen... ik blijf maar kijken of er iets nieuws gepost is! Nog plannen voor vandaag?
Slapen, uitzieken, ik kan wel blijven slapen, echt niet normaal! Ik hoop dat ik donderdag weer kan werken.. DesSa, jouw afspraak komt ook steeds dichterbij.. voor je het weet is het zover.. moet jouw mannetje ook mee? Mijn kat is ook een boef, maar dan vooral als ik er niet ben en ze kent precies de tijden! bijna naar de gyn..
Jaaa mijn mannetje gaat mee... Hij kreeg makkelijker vrij dan ik.. Ow als je vrouw naar de dokter moet zeg maar hoeveel vrije dagen je nodig hebt.. Ik ben afhankelijk van een collega die met me wil ruilen zonee dan kan ik een doktersverlof opnemen:S! Nou daar zou ik niet mee akkoord gaan hoor.. Gelukkig ruilde de collega ik moest wel met mijn billen bloot maar nu weet ze dat het heel belangrijk voor me is.. Gaat de jouwes mee dees ?